MENU

Najnowsze

OK (0) ŹLE (0) #1291298, 2021-11-27 15:20:30

Odpowiedź na wpis #1291297 (kolgejt). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Mogę ciebie jak chcesz ?
Nie mam zamiaru idiotów przepraszać. Więcej - niech umierają, będąc świadomym wyboru.

Banuj bohaterze

Tyle Ci zostało

kolgejt (25368)
OK (0) ŹLE (0) #1291297, 2021-11-27 15:17:13

Odpowiedź na wpis #1291292 (Anwilowiec29). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Sami zastanawialiśmy czy się szczepić, bo właściwie z współmałżonką zaczęliśmy się starać o pociechę jakieś 2 Miesiace po szczepieniu..... udało się bez żadnych problemów na szczęście.

Kolgejt za tekst do piachu powinieneś sam siebie zbanować.... prymitywne.

Mogę ciebie jak chcesz ?
Nie mam zamiaru idiotów przepraszać. Więcej - niech umierają, będąc świadomym wyboru.

kolgejt (25368)
OK (0) ŹLE (0) #1291296, 2021-11-27 15:15:24

Jacy drażliwi 😎

Em (4532)
OK (0) ŹLE (0) #1291295, 2021-11-27 15:11:43

Odpowiedź na wpis #1291294 (Biskup). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ale ja znam takich kozaków. Jednen leży pod tlenem lub respiratorem (nie wiem bo nie ma z nim kontaktu), jego ojciec nagle biegnie się zaszczepić gdy syn jest już blisko zejścia (teraz zrozumiał). Kolejny tak przechorował miesiąc temu, że pomimo bycia ozdrowiencem już panuje się zaszczepić.
No ale fakt. Nie przekonasz. A jak delikwent padnie, to nawet nie powiesz "miałem rację" 🙃

Selekcja naturalna

Biskup (9276)
OK (0) ŹLE (0) #1291294, 2021-11-27 14:56:00

Odpowiedź na wpis #1291291 (kazovsky). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie przekonasz. Zobaczymy czy będzie tak samo kozaczyl jak zarazi się ktoś z jego rodziny i będzie przechodzil ciężej niż on i spróbuje uzyskać pomoc lekarska.

Ale ja znam takich kozaków. Jednen leży pod tlenem lub respiratorem (nie wiem bo nie ma z nim kontaktu), jego ojciec nagle biegnie się zaszczepić gdy syn jest już blisko zejścia (teraz zrozumiał). Kolejny tak przechorował miesiąc temu, że pomimo bycia ozdrowiencem już panuje się zaszczepić.
No ale fakt. Nie przekonasz. A jak delikwent padnie, to nawet nie powiesz "miałem rację" 🙃

OK (0) ŹLE (0) #1291293, 2021-11-27 14:52:43

Odpowiedź na wpis #1291292 (Anwilowiec29). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Sami zastanawialiśmy czy się szczepić, bo właściwie z współmałżonką zaczęliśmy się starać o pociechę jakieś 2 Miesiace po szczepieniu..... udało się bez żadnych problemów na szczęście.

Kolgejt za tekst do piachu powinieneś sam siebie zbanować.... prymitywne.

Jeśli ktoś naprawdę ma powody do nieszczepienia to już inna inszość i należy to uszanować.

OK (0) ŹLE (0) #1291292, 2021-11-27 14:42:55

Odpowiedź na wpis #1291288 (MAXBYD13). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ludzie naprawdę nie życzcie nikomu źle. Jest gro osób które z różnych przyczyn się nie szczepią i moim zdaniem nie można ich krytykować.
Czy młode kobiety, które planują zajść w ciążę i mają obawy przed szczepieniem też do piachu??

Sami zastanawialiśmy czy się szczepić, bo właściwie z współmałżonką zaczęliśmy się starać o pociechę jakieś 2 Miesiace po szczepieniu..... udało się bez żadnych problemów na szczęście.

Kolgejt za tekst do piachu powinieneś sam siebie zbanować.... prymitywne.

OK (0) ŹLE (0) #1291291, 2021-11-27 14:41:27

Odpowiedź na wpis #1291281 (Biskup). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

https://konkret24.tvn24.pl/swiat,109/wiekszosc-zmarlych-z-covid-19-w-szwecji-i-wielkiej-brytanii-to-osoby-zaszczepione-te-dane-sa-niepelne,1082344.html

Tamte statystyki są tak skrojone, żeby ludzie o niskim IQ przeczytali tylko tytuł, bez weryfikacji. A potem podawali dalej 🤪

Nie przekonasz. Zobaczymy czy będzie tak samo kozaczyl jak zarazi się ktoś z jego rodziny i będzie przechodzil ciężej niż on i spróbuje uzyskać pomoc lekarska.

lit66 (6116)
OK (0) ŹLE (0) #1291290, 2021-11-27 14:40:47

Odpowiedź na wpis #1291275 (kolgejt). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ja jestem w tym turbo szczepiony
3 x Pfizer
1 x na grypę

Foliarze do piachu !

Masz wyraźny neurologiczny NOP😂

wasiel (2129)
OK (0) ŹLE (0) #1291289, 2021-11-27 14:30:30

Odpowiedź na wpis #1291280 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

„A te statystyki to sobie w nos możesz włożyć”

Statystyki to chyba największy koszmar foliarzy

2015-2018 rok GRYPA rocznie -
Hospitalizacji średnio 16k
Zgonów średnio 110
Warianty grypy 3

Tylko wczoraj COVID
Hospitalizacje 19k (na wczoraj)
Zachorowań 27k
Zgony 450
Warianty 4

Za foliarstwo i pierdolenie o „śmiesznych statystykach” „ogłupiającej telewizji” powinien być ban skoro z normalna wojnę o polityce można wyłapać

Jeśli dobrze kojarzę to "foljarz" to określenie osoby która wierzy że jakiś materiał na jakiejś części ciała ochroni świat przed śmiertelnym zagrożeniem...
Pozdrawiam

OK (0) ŹLE (0) #1291288, 2021-11-27 14:28:02

Ludzie naprawdę nie życzcie nikomu źle. Jest gro osób które z różnych przyczyn się nie szczepią i moim zdaniem nie można ich krytykować.
Czy młode kobiety, które planują zajść w ciążę i mają obawy przed szczepieniem też do piachu??

OK (0) ŹLE (0) #1291287, 2021-11-27 14:12:40

Odpowiedź na wpis #1291285 (kolgejt). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Bez takich. Normalny, przezorny obywatel. Cała rodzina jest zabezpieczona od najmłodszych po babcię.

Co nie daje Ci prawa życzyć komuś pójścia do piachu.
PS. Szczepiony i ozdrowieniec.

OK (0) ŹLE (0) #1291286, 2021-11-27 14:11:23

Odpowiedź na wpis #1291272 (kido). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Widać, że za dużo tv oglądasz… bzdura wciskana ciagle ta sama, że w szpitalach leżą niezaszczepieni, tylko że szczepienie nie daje Ci żadnej gwarancji że nie zachorujesz. Wole produkować swoje przeciwciała niż faszerować organizm jakimś preparatem z nikad. A sprawę braku miejsc w szpitalach to kieruj do władzy, bo to że oni zamiast normalnie chorujących ludzi leczyć w szpitalach to walą w covid - jakby inne choroby nie istniały.
A te statystyki to sobie mogą w nos włożyć, bo raz że dużo ludzi z covidem chodzi sobie normalnie wszędzie, a ludzie którzy umierają to są Ci którzy opieki medycznej nie dostali bo władza „wspiera” covid i zamkną Ci drzwi przed nosem bo jak covida nie masz to zdrowy jesteś 🤦🏼‍♂️

Jak to dobrze, że kiedyś nie było internetu, wszechobecnych mediów a ludzie byli głupi i ciemni. W przeciwnym razie już dawno ród ludzki by wymarł na byle ospę.

kolgejt (25368)
OK (0) ŹLE (0) #1291285, 2021-11-27 14:08:49

Odpowiedź na wpis #1291279 (MAXBYD13). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ale z ciebie bohater. Zazdroszczę


Naprawdę już się tego czytać nie chce tu o tych szczepionkach...
Jakby co to jestem zaszczepiony

Bez takich. Normalny, przezorny obywatel. Cała rodzina jest zabezpieczona od najmłodszych po babcię.

OK (0) ŹLE (0) #1291284, 2021-11-27 14:07:18

Odpowiedź na wpis #1291273 (Biskup). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

https://www.dw.com/pl/covid-mimo-szczepionki-lekarze-zdradzaj%C4%85-statystyki/a-58909842

W rozmowie z gazetami grupy medialnej Funke Karagiannidis powiedział, że w landzie Nadrenia Północna-Westfalia osoby zaszczepione stanowią od 12 do 13 procent pacjentów covidowych w szpitalach. W landzie tym żyje prawie 18 milionów ludzi, dlatego odsetek ten powinien odpowiadać sytuacji w całym kraju.
Odsetek pacjentów na poziomie 12 do 13 procent jest zbliżony do skuteczności preparatów na koronawirusa deklarowanej przez producentów. Od początku było wiadomo, że szczepienie nie daje stuprocentowej ochrony przed zakażeniem. Liczby te pokazują też, że osoby niezaszczepione stanowią zdecydowaną większość pacjentów w szpitalach.

Zalecam analizę powyższych statystyk 🙂
P.S. i słuchania lekarzy.

Pracuję w szpitalu w Płocku... przyjęcia z ostatnich 2 tygodni to 50 /50 i rośnie na niekorzyść zaszczepionych, z ostatnich 3 miesięcy to niezaszczepieni 70 % , zaszczepieni 30%, co potwierdza w swoich raportach MZ... Wśród osób zaszczepionych zaczyna pojawiać się pytanie czy czasem nie zostali trochę oszukani że to np. ostatnia prosta.
Statystyki oficjalne z zachodniej Europy są podobne ...
To nie jest temat dla wszystkich bo nie wszyscy potrafię normalnie i spokojnie dyskutować na te tematy.... Więc lepiej to skończyć tutaj... Bo później pojawiają się komentarze typu zaszczepieni wymrą lub foliarze do piachu... Po co to...
Ps. Szczepilem się... 😉

kido (342)
OK (0) ŹLE (0) #1291283, 2021-11-27 14:02:57

Odpowiedź na wpis #1291280 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

„A te statystyki to sobie w nos możesz włożyć”

Statystyki to chyba największy koszmar foliarzy

2015-2018 rok GRYPA rocznie -
Hospitalizacji średnio 16k
Zgonów średnio 110
Warianty grypy 3

Tylko wczoraj COVID
Hospitalizacje 19k (na wczoraj)
Zachorowań 27k
Zgony 450
Warianty 4

Za foliarstwo i pierdolenie o „śmiesznych statystykach” „ogłupiającej telewizji” powinien być ban skoro z normalna wojnę o polityce można wyłapać

Mam prawo mieć własne zdanie, a Ty masz prawo się z tym nie zgodzić. Szkoda, że te statystyki nijak mają się do rzeczywistości.

wade (2168)
OK (0) ŹLE (0) #1291282, 2021-11-27 14:01:04

Simon nie wspomina pewno miło nowego nabytku Czarnych.
Akcja 3 i 2.
Swoją droga dodali brakujące ogniwo do swojego składu.

https://polskikosz.pl/marcus-lewis-efektowny-strzelec-w-czarnych-wideo/

Biskup (9276)
OK (0) ŹLE (0) #1291281, 2021-11-27 14:00:23

https://konkret24.tvn24.pl/swiat,109/wiekszosc-zmarlych-z-covid-19-w-szwecji-i-wielkiej-brytanii-to-osoby-zaszczepione-te-dane-sa-niepelne,1082344.html

Tamte statystyki są tak skrojone, żeby ludzie o niskim IQ przeczytali tylko tytuł, bez weryfikacji. A potem podawali dalej 🤪

Em (4532)
OK (0) ŹLE (0) #1291280, 2021-11-27 13:58:05

Odpowiedź na wpis #1291272 (kido). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Widać, że za dużo tv oglądasz… bzdura wciskana ciagle ta sama, że w szpitalach leżą niezaszczepieni, tylko że szczepienie nie daje Ci żadnej gwarancji że nie zachorujesz. Wole produkować swoje przeciwciała niż faszerować organizm jakimś preparatem z nikad. A sprawę braku miejsc w szpitalach to kieruj do władzy, bo to że oni zamiast normalnie chorujących ludzi leczyć w szpitalach to walą w covid - jakby inne choroby nie istniały.
A te statystyki to sobie mogą w nos włożyć, bo raz że dużo ludzi z covidem chodzi sobie normalnie wszędzie, a ludzie którzy umierają to są Ci którzy opieki medycznej nie dostali bo władza „wspiera” covid i zamkną Ci drzwi przed nosem bo jak covida nie masz to zdrowy jesteś 🤦🏼‍♂️

„A te statystyki to sobie w nos możesz włożyć”

Statystyki to chyba największy koszmar foliarzy

2015-2018 rok GRYPA rocznie -
Hospitalizacji średnio 16k
Zgonów średnio 110
Warianty grypy 3

Tylko wczoraj COVID
Hospitalizacje 19k (na wczoraj)
Zachorowań 27k
Zgony 450
Warianty 4

Za foliarstwo i pierdolenie o „śmiesznych statystykach” „ogłupiającej telewizji” powinien być ban skoro z normalna wojnę o polityce można wyłapać

OK (0) ŹLE (0) #1291279, 2021-11-27 13:57:44

Odpowiedź na wpis #1291275 (kolgejt). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ja jestem w tym turbo szczepiony
3 x Pfizer
1 x na grypę

Foliarze do piachu !

Ale z ciebie bohater. Zazdroszczę


Naprawdę już się tego czytać nie chce tu o tych szczepionkach...
Jakby co to jestem zaszczepiony

kido (342)
OK (0) ŹLE (0) #1291278, 2021-11-27 13:55:54

Odpowiedź na wpis #1291273 (Biskup). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

https://www.dw.com/pl/covid-mimo-szczepionki-lekarze-zdradzaj%C4%85-statystyki/a-58909842

W rozmowie z gazetami grupy medialnej Funke Karagiannidis powiedział, że w landzie Nadrenia Północna-Westfalia osoby zaszczepione stanowią od 12 do 13 procent pacjentów covidowych w szpitalach. W landzie tym żyje prawie 18 milionów ludzi, dlatego odsetek ten powinien odpowiadać sytuacji w całym kraju.
Odsetek pacjentów na poziomie 12 do 13 procent jest zbliżony do skuteczności preparatów na koronawirusa deklarowanej przez producentów. Od początku było wiadomo, że szczepienie nie daje stuprocentowej ochrony przed zakażeniem. Liczby te pokazują też, że osoby niezaszczepione stanowią zdecydowaną większość pacjentów w szpitalach.

Zalecam analizę powyższych statystyk 🙂
P.S. i słuchania lekarzy.

I co Ty za statystyki mi tu z jakiejś strony wysyłasz? W internecie wszystko można napisać, a w tv powiedzieć. Skoro mój organizm potrafi sobie sam poradzić z wirusem (i tak jest w większości przypadków) to po jaką cholerę mam mu ładować jakiś dodatkowy preparat? I tak będę musiał przyjąć ten szajs bo żyć nie dadza… przez takich foliarzy

OK (0) ŹLE (0) #1291277, 2021-11-27 13:54:18

Odpowiedź na wpis #1291275 (kolgejt). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ja jestem w tym turbo szczepiony
3 x Pfizer
1 x na grypę

Foliarze do piachu !

🤦‍♀️
Proponuję jeszcze do piachu tych którzy piją alko i palą faje. To też ma wpływ na innych.
Do piachu!
Innowiercy też do piachu, i Ci co nie tej partii kibicują co nie trzeba.
Do piachu!!

OK (0) ŹLE (0) #1291276, 2021-11-27 13:50:38

Odpowiedź na wpis #1291273 (Biskup). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

https://www.dw.com/pl/covid-mimo-szczepionki-lekarze-zdradzaj%C4%85-statystyki/a-58909842

W rozmowie z gazetami grupy medialnej Funke Karagiannidis powiedział, że w landzie Nadrenia Północna-Westfalia osoby zaszczepione stanowią od 12 do 13 procent pacjentów covidowych w szpitalach. W landzie tym żyje prawie 18 milionów ludzi, dlatego odsetek ten powinien odpowiadać sytuacji w całym kraju.
Odsetek pacjentów na poziomie 12 do 13 procent jest zbliżony do skuteczności preparatów na koronawirusa deklarowanej przez producentów. Od początku było wiadomo, że szczepienie nie daje stuprocentowej ochrony przed zakażeniem. Liczby te pokazują też, że osoby niezaszczepione stanowią zdecydowaną większość pacjentów w szpitalach.

Zalecam analizę powyższych statystyk 🙂
P.S. i słuchania lekarzy.

https://dorzeczy.pl/zdrowie/214915/w-pelni-zaszczepieni-stanowia-wiekszosc-zgonow-na-covid-19.html
A te statystyki już są od płaskoziemców?

kolgejt (25368)
OK (0) ŹLE (0) #1291275, 2021-11-27 13:46:19

Ja jestem w tym turbo szczepiony
3 x Pfizer
1 x na grypę

Foliarze do piachu !

OK (0) ŹLE (0) #1291274, 2021-11-27 13:31:00

Odpowiedź na wpis #1291273 (Biskup). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

https://www.dw.com/pl/covid-mimo-szczepionki-lekarze-zdradzaj%C4%85-statystyki/a-58909842

W rozmowie z gazetami grupy medialnej Funke Karagiannidis powiedział, że w landzie Nadrenia Północna-Westfalia osoby zaszczepione stanowią od 12 do 13 procent pacjentów covidowych w szpitalach. W landzie tym żyje prawie 18 milionów ludzi, dlatego odsetek ten powinien odpowiadać sytuacji w całym kraju.
Odsetek pacjentów na poziomie 12 do 13 procent jest zbliżony do skuteczności preparatów na koronawirusa deklarowanej przez producentów. Od początku było wiadomo, że szczepienie nie daje stuprocentowej ochrony przed zakażeniem. Liczby te pokazują też, że osoby niezaszczepione stanowią zdecydowaną większość pacjentów w szpitalach.

Zalecam analizę powyższych statystyk 🙂
P.S. i słuchania lekarzy.

Do pewnej grupy ludzi to nie trafia. Szkoda czasu. Niestety...

Biskup (9276)
OK (0) ŹLE (0) #1291273, 2021-11-27 13:24:03

Odpowiedź na wpis #1291272 (kido). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Widać, że za dużo tv oglądasz… bzdura wciskana ciagle ta sama, że w szpitalach leżą niezaszczepieni, tylko że szczepienie nie daje Ci żadnej gwarancji że nie zachorujesz. Wole produkować swoje przeciwciała niż faszerować organizm jakimś preparatem z nikad. A sprawę braku miejsc w szpitalach to kieruj do władzy, bo to że oni zamiast normalnie chorujących ludzi leczyć w szpitalach to walą w covid - jakby inne choroby nie istniały.
A te statystyki to sobie mogą w nos włożyć, bo raz że dużo ludzi z covidem chodzi sobie normalnie wszędzie, a ludzie którzy umierają to są Ci którzy opieki medycznej nie dostali bo władza „wspiera” covid i zamkną Ci drzwi przed nosem bo jak covida nie masz to zdrowy jesteś 🤦🏼‍♂️

https://www.dw.com/pl/covid-mimo-szczepionki-lekarze-zdradzaj%C4%85-statystyki/a-58909842

W rozmowie z gazetami grupy medialnej Funke Karagiannidis powiedział, że w landzie Nadrenia Północna-Westfalia osoby zaszczepione stanowią od 12 do 13 procent pacjentów covidowych w szpitalach. W landzie tym żyje prawie 18 milionów ludzi, dlatego odsetek ten powinien odpowiadać sytuacji w całym kraju.
Odsetek pacjentów na poziomie 12 do 13 procent jest zbliżony do skuteczności preparatów na koronawirusa deklarowanej przez producentów. Od początku było wiadomo, że szczepienie nie daje stuprocentowej ochrony przed zakażeniem. Liczby te pokazują też, że osoby niezaszczepione stanowią zdecydowaną większość pacjentów w szpitalach.

Zalecam analizę powyższych statystyk 🙂
P.S. i słuchania lekarzy.

kido (342)
OK (0) ŹLE (0) #1291272, 2021-11-27 13:05:57

Odpowiedź na wpis #1291259 (Biskup). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Słabe to będzie, jak mi zamkną szpital przed zabiegiem żeby mieć gdzie kłaść niezaszczepionych.

Widać, że za dużo tv oglądasz… bzdura wciskana ciagle ta sama, że w szpitalach leżą niezaszczepieni, tylko że szczepienie nie daje Ci żadnej gwarancji że nie zachorujesz. Wole produkować swoje przeciwciała niż faszerować organizm jakimś preparatem z nikad. A sprawę braku miejsc w szpitalach to kieruj do władzy, bo to że oni zamiast normalnie chorujących ludzi leczyć w szpitalach to walą w covid - jakby inne choroby nie istniały.
A te statystyki to sobie mogą w nos włożyć, bo raz że dużo ludzi z covidem chodzi sobie normalnie wszędzie, a ludzie którzy umierają to są Ci którzy opieki medycznej nie dostali bo władza „wspiera” covid i zamkną Ci drzwi przed nosem bo jak covida nie masz to zdrowy jesteś 🤦🏼‍♂️

Biskup (9276)
OK (0) ŹLE (0) #1291271, 2021-11-27 12:54:06
Em (4532)
OK (0) ŹLE (0) #1291270, 2021-11-27 12:53:48
WTF (3961)
OK (0) ŹLE (0) #1291269, 2021-11-27 12:50:15

Odpowiedź na wpis #1291184 (muniekk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Odnosnie ekstra kasy i Wlocka, to w ciagu ostatnich dwóch dni minąłem w mieście: dwa Lambo Urus, Bentleya Bentayaga i Maybacha GLS. Można, można .

Bentleye są widziane we Włocławku
https://ddwloclawek.pl/pl/11_wiadomosci/10279_luksusowe-auto-skradzione-w-berlinie-znalezione-we-wloclawku.html

OK (0) ŹLE (0) #1291268, 2021-11-27 11:59:59

Odpowiedź na wpis #1291263 (gwizd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ale co nie. Napisałeś, że wszyscy... Jeden mniej to nie wszyscy.
Tu nie chodzi o pracodawcę, tylko o instytucję ZUSu, która ludzi w kwarantannie wyświetla na czerwono, przynajmniej w jednostkach budżetowych. Tego nie da się przeskoczyć.

Dobra nie draże tematu. Jeśli tak jest i mówisz że jest to nie do przeskoczenia to ok, po prostu mam inne doświadczenia w tym temacie.

kolgejt (25368)
OK (0) ŹLE (0) #1291267, 2021-11-27 11:55:44

Odpowiedź na wpis #1291265 (michlaz1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Arcane jest ok, ale Egzorcysta czy Blok Ekipa niszczą system 😆😆

Dziękuję, sprawdzę ! Chociaż jeżeli mówisz o tych polskich produkcjach, to już wiem co to. Sory za stary jestem na takie klimaty. Lubię poważne produkcje z dobra kreską. W tych co wymieniałeś tego nie ma.

kolgejt (25368)
OK (0) ŹLE (0) #1291266, 2021-11-27 11:55:10

Odpowiedź na wpis #1291257 (anwil8501). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Mateusz Ponitka nie przyjedzie na kadre. Zenit wyslal pismo do Piesia ze ma kontuzje...

Bardzo dobrze. Niech on ponownie wyleczy kontuzje i przejdzie rehabilitacje. Orają go na sile w lidze i Eurolidze. Pomimo braku formy ciagle wielkie zaufanie. Niech porządnie ogarnie zdrowie i dopiero wraca. Jest czas, bez pośpiechu.

OK (0) ŹLE (0) #1291265, 2021-11-27 11:55:07

Odpowiedź na wpis #1291253 (kolgejt). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wspominaliście wczoraj Hellbound, nowy serial koreański.
Ja jednak chciałbym polecić serial animowany Arcane. Twórcy LoLa Riot Games poświęcili 6 lat na jego tworzenie. Wyszło wspaniałe, przede wszystkim animacja najwyższej jakości. Do tego ciekawa fabuła, głęboka geneza postaci i ich relacje. Dawno nie oglądałem serialu żebym robił sobie specjalnie przerwy bo za szybko się skończy. Serial jest wstępem do pokazanego świata i zapowiada się wiele sezonów bo jest sporo wątków rozpoczętych na początek serii. Dla mnie to najlepsza animacja na podstawie gry. Nie musicie wiedzieć nic o LoLu. Arcane was wprowadzi za rączkę.
https://youtu.be/DQFJHusZS5c

Arcane jest ok, ale Egzorcysta czy Blok Ekipa niszczą system 😆😆

OK (0) ŹLE (0) #1291264, 2021-11-27 11:40:20
gwizd (16735)
OK (0) ŹLE (0) #1291263, 2021-11-27 11:11:39

Odpowiedź na wpis #1291260 (Tajczyk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie. Po prostu wszystko zależy od pracodawcy.

Ale co nie. Napisałeś, że wszyscy... Jeden mniej to nie wszyscy.
Tu nie chodzi o pracodawcę, tylko o instytucję ZUSu, która ludzi w kwarantannie wyświetla na czerwono, przynajmniej w jednostkach budżetowych. Tego nie da się przeskoczyć.

Biskup (9276)
OK (0) ŹLE (0) #1291262, 2021-11-27 11:10:07

Odpowiedź na wpis #1291261 (kolarz). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Lubię ostatnio zmieniać tematy na sportowe

Ciekawa wypowiedź KD na temat relacji w drużynie. Wg niego są jak rodzina. Jaką rolę w tej familii pełni KBW?

https://www.facebook.com/AnwilWloclawek/videos/1064883610999176/

W każdej rodzinie musi być jakaś owca 🤪

kolarz (4064)
OK (0) ŹLE (0) #1291261, 2021-11-27 11:07:52

Lubię ostatnio zmieniać tematy na sportowe

Ciekawa wypowiedź KD na temat relacji w drużynie. Wg niego są jak rodzina. Jaką rolę w tej familii pełni KBW?

https://www.facebook.com/AnwilWloclawek/videos/1064883610999176/

OK (0) ŹLE (0) #1291260, 2021-11-27 10:53:02

Odpowiedź na wpis #1291256 (gwizd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

No to w mojej robocie jest inaczej.
Swoją drogą wystarczy jeden Twój znajomy, który jednak nie mógł pracować, i cała teza idzie się kochać

Nie. Po prostu wszystko zależy od pracodawcy.

Biskup (9276)
OK (0) ŹLE (0) #1291259, 2021-11-27 10:36:15

Odpowiedź na wpis #1291258 (kido). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Siedzę w domu bo mam covid i w sumie to kwarantannę krótszą niż osoba która jest bez wirusa i musi być na kwarantannie. Policja przyjeżdża i sprawdza ale na mecz już będę ozdrowieńcem 💪🏻

A jeśli chodzi o szczepionki to władza i tak będzie męczyć tak długo i wprowadzać jakieś restrykcje dla niezaszczepionych ze będzie trzeba przyjąć ten preparat czy chcesz czy nie i dla mnie słabe to jest

Słabe to będzie, jak mi zamkną szpital przed zabiegiem żeby mieć gdzie kłaść niezaszczepionych.

kido (342)
OK (0) ŹLE (0) #1291258, 2021-11-27 10:08:35

Odpowiedź na wpis #1291235 (lit66). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Siedzisz w domu bo jesteś na zwolnieniu czy kwarantannie???

Siedzę w domu bo mam covid i w sumie to kwarantannę krótszą niż osoba która jest bez wirusa i musi być na kwarantannie. Policja przyjeżdża i sprawdza ale na mecz już będę ozdrowieńcem 💪🏻

A jeśli chodzi o szczepionki to władza i tak będzie męczyć tak długo i wprowadzać jakieś restrykcje dla niezaszczepionych ze będzie trzeba przyjąć ten preparat czy chcesz czy nie i dla mnie słabe to jest

OK (0) ŹLE (0) #1291257, 2021-11-27 09:38:17

Mateusz Ponitka nie przyjedzie na kadre. Zenit wyslal pismo do Piesia ze ma kontuzje...

gwizd (16735)
OK (0) ŹLE (0) #1291256, 2021-11-27 09:05:38

Odpowiedź na wpis #1291251 (Tajczyk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wszyscy moi znajomi którzy byli w kwarantannie albo nawet przechodzili Covid (nie dzielę na zaszczepionych i nie) jeśli tylko byli w stanie , pracowali zdalnie. Na takiej samej zasadzie jak wiosna czy jesienią pracowali zdalnie "prewencyjnie" że tak to nazwę.

No to w mojej robocie jest inaczej.
Swoją drogą wystarczy jeden Twój znajomy, który jednak nie mógł pracować, i cała teza idzie się kochać

OK (0) ŹLE (0) #1291255, 2021-11-27 09:05:12

Odpowiedź na wpis #1291254 (TZAR66). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Arcane świetny. Muzyka dubbing kreska a i historia też ciekawa.

Co do samego lola sam nie gram, trochę próbowałem ale to raczej z ciekawości mechanik i o co w tym chodzi. Ale naprawdę da się to oglądać jako sport i można się wciągnąć w kibicowanie.

A ja nigdy nie zrozumiałem i chyba nie zrozumiem fenomenu tej gry. Dla mnie jest niezrozumiała i strasznie ciężka do oglądania.

TZAR66 (5198)
OK (0) ŹLE (0) #1291254, 2021-11-27 08:58:06

Odpowiedź na wpis #1291253 (kolgejt). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wspominaliście wczoraj Hellbound, nowy serial koreański.
Ja jednak chciałbym polecić serial animowany Arcane. Twórcy LoLa Riot Games poświęcili 6 lat na jego tworzenie. Wyszło wspaniałe, przede wszystkim animacja najwyższej jakości. Do tego ciekawa fabuła, głęboka geneza postaci i ich relacje. Dawno nie oglądałem serialu żebym robił sobie specjalnie przerwy bo za szybko się skończy. Serial jest wstępem do pokazanego świata i zapowiada się wiele sezonów bo jest sporo wątków rozpoczętych na początek serii. Dla mnie to najlepsza animacja na podstawie gry. Nie musicie wiedzieć nic o LoLu. Arcane was wprowadzi za rączkę.
https://youtu.be/DQFJHusZS5c

Arcane świetny. Muzyka dubbing kreska a i historia też ciekawa.

Co do samego lola sam nie gram, trochę próbowałem ale to raczej z ciekawości mechanik i o co w tym chodzi. Ale naprawdę da się to oglądać jako sport i można się wciągnąć w kibicowanie.

kolgejt (25368)
OK (0) ŹLE (0) #1291253, 2021-11-27 08:19:27

Wspominaliście wczoraj Hellbound, nowy serial koreański.
Ja jednak chciałbym polecić serial animowany Arcane. Twórcy LoLa Riot Games poświęcili 6 lat na jego tworzenie. Wyszło wspaniałe, przede wszystkim animacja najwyższej jakości. Do tego ciekawa fabuła, głęboka geneza postaci i ich relacje. Dawno nie oglądałem serialu żebym robił sobie specjalnie przerwy bo za szybko się skończy. Serial jest wstępem do pokazanego świata i zapowiada się wiele sezonów bo jest sporo wątków rozpoczętych na początek serii. Dla mnie to najlepsza animacja na podstawie gry. Nie musicie wiedzieć nic o LoLu. Arcane was wprowadzi za rączkę.
https://youtu.be/DQFJHusZS5c

OK (0) ŹLE (0) #1291252, 2021-11-27 08:09:23
OK (0) ŹLE (0) #1291251, 2021-11-27 07:58:11

Odpowiedź na wpis #1291247 (gwizd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Niezaszczepiony w kwarantannie nie może mimo ujemnego wymazu, nawet zdalnie.
Zresztą kolega pracujący w Hercie też był anty, przez jakiegoś kopacza poszedł gdzieś około 10 listopada, odsiedział swoje, a że świadczy usługę dla klubu, za ten czas nie dostał wypłaty. Efekt. Już przyjął pierwszą dawkę.

Wszyscy moi znajomi którzy byli w kwarantannie albo nawet przechodzili Covid (nie dzielę na zaszczepionych i nie) jeśli tylko byli w stanie , pracowali zdalnie. Na takiej samej zasadzie jak wiosna czy jesienią pracowali zdalnie "prewencyjnie" że tak to nazwę.

lit66 (6116)
OK (0) ŹLE (0) #1291250, 2021-11-27 01:08:59

Odpowiedź na wpis #1291245 (Amator123). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Co do maseczek
Jakoś na halach patrząc u nas to 1-2 % ma maseczki , Hiszpania Włochy praktycznie wszyscy u nich założone, te wskaźniki zachorowań są znacznie wyższe niż u nas

Ja już od dawna nie noszę i czuje się lepiej niż rok temu gdy nosiłem i miałem covida i potem kaszel jakiś czas od tego dziadostwa

Zaraz założą ci surdut z foli a do ręki dostaniesz atlas😂

OK (0) ŹLE (0) #1291249, 2021-11-27 01:00:59

Odpowiedź na wpis #1291248 (Amator123). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

A ja myslałem, że średnia wieku tu jest niższa

No tak, wybiłeś mi argumenty z ręki, trafiłeś w sedno, pozamiatałeś….dobranoc.

OK (0) ŹLE (0) #1291248, 2021-11-27 00:54:30

Odpowiedź na wpis #1291246 (muniekk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Amator, zasadniczo sprawiasz wrażenie człowieka ogarniętego i niech tak zostanie.

A ja myslałem, że średnia wieku tu jest niższa

gwizd (16735)
OK (0) ŹLE (0) #1291247, 2021-11-27 00:43:28

Odpowiedź na wpis #1291244 (Tajczyk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Oczywiście że ze względu na charakter pracy nie każdy może ale chyba jeśli może to nikt tego nie zabrania?

Niezaszczepiony w kwarantannie nie może mimo ujemnego wymazu, nawet zdalnie.
Zresztą kolega pracujący w Hercie też był anty, przez jakiegoś kopacza poszedł gdzieś około 10 listopada, odsiedział swoje, a że świadczy usługę dla klubu, za ten czas nie dostał wypłaty. Efekt. Już przyjął pierwszą dawkę.

OK (0) ŹLE (0) #1291246, 2021-11-27 00:38:18

Odpowiedź na wpis #1291245 (Amator123). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Co do maseczek
Jakoś na halach patrząc u nas to 1-2 % ma maseczki , Hiszpania Włochy praktycznie wszyscy u nich założone, te wskaźniki zachorowań są znacznie wyższe niż u nas

Ja już od dawna nie noszę i czuje się lepiej niż rok temu gdy nosiłem i miałem covida i potem kaszel jakiś czas od tego dziadostwa

Amator, zasadniczo sprawiasz wrażenie człowieka ogarniętego i niech tak zostanie.

OK (0) ŹLE (0) #1291245, 2021-11-27 00:02:01

Co do maseczek
Jakoś na halach patrząc u nas to 1-2 % ma maseczki , Hiszpania Włochy praktycznie wszyscy u nich założone, te wskaźniki zachorowań są znacznie wyższe niż u nas

Ja już od dawna nie noszę i czuje się lepiej niż rok temu gdy nosiłem i miałem covida i potem kaszel jakiś czas od tego dziadostwa

OK (0) ŹLE (0) #1291244, 2021-11-27 00:01:36

Odpowiedź na wpis #1291239 (gwizd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie. Taki absurd. Będąc w kwarantannie nie mogę pracować zdalnie, przynajmniej legalnie. I w szkolnictwie.

Oczywiście że ze względu na charakter pracy nie każdy może ale chyba jeśli może to nikt tego nie zabrania?

OK (0) ŹLE (0) #1291243, 2021-11-26 23:58:40

Odpowiedź na wpis #1291242 (gwizd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Tyle że tak samo było, gdy szkoły były zamknięte
Z drugiej strony ma to swoje dobre strony, bo przez cięcia w wypłatach ci dawni anty na wyścigi chcą się szczepić.
Tak na marginesie, i wierzę, że Talka to potwierdzi, stacjonarne jest dla obu stron po prostu lepsze.

IMO, niezaszczepiony nauczyciel czy każdy inny pracownik, za czas na kwarantannie czy za „chorobowe”, nie powinien mieć placone. Państwo polskie naprawdę zrobiło wiele, by zaszczepić obywateli. Niestety, w tej kwestii zawiodło spoleczenstwo.
Właśnie skończyłem Hellbound - pojebamy koreański serial , warto.”Nowa Prawda”

gwizd (16735)
OK (0) ŹLE (0) #1291242, 2021-11-26 23:44:54

Odpowiedź na wpis #1291241 (muniekk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Być może idiotyzm, ale nierównością społeczną byłoby, gdyby można było pracować zdalnie a stacjonarnie nie.

Tyle że tak samo było, gdy szkoły były zamknięte
Z drugiej strony ma to swoje dobre strony, bo przez cięcia w wypłatach ci dawni anty na wyścigi chcą się szczepić.
Tak na marginesie, i wierzę, że Talka to potwierdzi, stacjonarne jest dla obu stron po prostu lepsze.

OK (0) ŹLE (0) #1291241, 2021-11-26 23:37:00

Odpowiedź na wpis #1291239 (gwizd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie. Taki absurd. Będąc w kwarantannie nie mogę pracować zdalnie, przynajmniej legalnie. I w szkolnictwie.

Być może idiotyzm, ale nierównością społeczną byłoby, gdyby można było pracować zdalnie a stacjonarnie nie.

elbo (6277)
OK (0) ŹLE (0) #1291240, 2021-11-26 23:26:04

W ten weekend na smutki tylko Metaxa

gwizd (16735)
OK (0) ŹLE (0) #1291239, 2021-11-26 23:23:05

Odpowiedź na wpis #1291238 (Tajczyk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Chyba że pracujesz zdalnie

Nie. Taki absurd. Będąc w kwarantannie nie mogę pracować zdalnie, przynajmniej legalnie. I w szkolnictwie.

OK (0) ŹLE (0) #1291238, 2021-11-26 23:15:36

Odpowiedź na wpis #1291236 (gwizd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dla ZUSu to jeden grzyb, Kwarantanna to L4.

Chyba że pracujesz zdalnie

Taya (2791)
OK (0) ŹLE (0) #1291237, 2021-11-26 23:10:41

Odpowiedź na wpis #1291233 (gwizd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jednak przegrał...

Niestety....

gwizd (16735)
OK (0) ŹLE (0) #1291236, 2021-11-26 23:01:46

Odpowiedź na wpis #1291235 (lit66). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Siedzisz w domu bo jesteś na zwolnieniu czy kwarantannie???

Dla ZUSu to jeden grzyb, Kwarantanna to L4.

lit66 (6116)
OK (0) ŹLE (0) #1291235, 2021-11-26 22:56:40

Siedzisz w domu bo jesteś na zwolnieniu czy kwarantannie???

kido (342)
OK (0) ŹLE (0) #1291234, 2021-11-26 22:38:36

Odpowiedź na wpis #1291207 (Biskup). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie takie rzeczy Polska przetrwała. Byle zdrowie było.
Znajomy, ojciec trójki małych dzieci leży pod tlenem i jest o krok od respiratora. Oczywiście nikt w rodzinie nieszczepiony 🤦‍♂️

To chyba zależy od człowieka, bo ja mam teraz wirusa i jest ok tyle ze trzeba w domu siedzieć

gwizd (16735)
OK (0) ŹLE (0) #1291233, 2021-11-26 22:37:26
Champs (18701)
OK (0) ŹLE (0) #1291232, 2021-11-26 22:35:41
OK (0) ŹLE (0) #1291230, 2021-11-26 22:30:27

Metaxa [*]

Em (4532)
OK (0) ŹLE (0) #1291229, 2021-11-26 22:28:44

Odpowiedź na wpis #1291224 (marion). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Poczytaj Buffeta, Fergusona i innychi cofnij sie do lat XX. Temat stary jak rzeka. Społeczenstwo traci zaufanie do wlasnej ealuty,drukowanie,zadłużanie to balast z ktorego nie wychodzi sie w prosty sposob.Państwo chcac wyjsc z zadlużenia musi kogoś poświecic🙁Jestesmy w momencie gdzie inflacja wyrwała sie spod kontroli. Pewne zwroty nadchodzą w najmniej oczekiwanych momentach.

Same slogany marion, z tym zadłużaniem się to tez tak nie jest a najlepszym przykładem tego jest Japonia i jej nieustanna deflacja. Inflacja nie wyrwała się spod kontroli i nie ma mowy o żadnej hiperinflacji bo po raz kolejny hiperinflacja ma podłoże polityczne (wojna, wojna domowa, wojny gospodarcze - embargo, rozpad) a nie gospodarcze (druk). Czytaj swoje źródła ale uważnie po takim nagrzaniu gospodarek nadchodzi recesja ewentualnie dłuższa recesja czyli depresja ale to są kryzysy deflacyjne a nie inflacyjne. #fakty

OK (0) ŹLE (0) #1291227, 2021-11-26 22:18:01

Odpowiedź na wpis #1291226 (muniekk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jak mamy grać z taką wolą walki jak z Kolumbią, to naprawdę dla naszego zdrowia niech chłopaki zostaną w domach. Taniej będzie.
https://m.cda.pl/video/239802827

Przykro się to ogląda, na szczęście nożna nie jest moją pierwszą dyscypliną, zdecydowanie ważniejsze są koszykówka i żużel. Nawet jeśli nasi nie wywalczą awansu na MŚ to dzielnie przyjmę to na klatę ⚽🥃🥃🥃

OK (0) ŹLE (0) #1291226, 2021-11-26 22:11:22

Odpowiedź na wpis #1291225 (DIONIZY). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jeżeli mamy się zakwalifikować na mundial, to każdy kto nam to zapewni jest ok... 😇

Jak mamy grać z taką wolą walki jak z Kolumbią, to naprawdę dla naszego zdrowia niech chłopaki zostaną w domach. Taniej będzie.
https://m.cda.pl/video/239802827

OK (0) ŹLE (0) #1291225, 2021-11-26 21:51:05

Odpowiedź na wpis #1291219 (muniekk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Tylko czy my na pewno chcemy oglądać „wyczyny” Szczęsnego i kolegów na MŚ?

Jeżeli mamy się zakwalifikować na mundial, to każdy kto nam to zapewni jest ok... 😇

marion (2810)
OK (0) ŹLE (0) #1291224, 2021-11-26 21:48:55

Odpowiedź na wpis #1291221 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nadal historia Grecji, Turcji, Argentyny nie ma nic wspólnego z hiperinflacja. Kryzysy finansowe są deflacyjne, poprzedza je wysoka inflacja ale nie hiperinflacja. Europa nie widziała hiperinflacji od lat 90tych (konflikt polityczny) a wcześniej dopiero od 2 wojny światowej (konflikt polityczny)

Poczytaj Buffeta, Fergusona i innychi cofnij sie do lat XX. Temat stary jak rzeka. Społeczenstwo traci zaufanie do wlasnej ealuty,drukowanie,zadłużanie to balast z ktorego nie wychodzi sie w prosty sposob.Państwo chcac wyjsc z zadlużenia musi kogoś poświecic🙁Jestesmy w momencie gdzie inflacja wyrwała sie spod kontroli. Pewne zwroty nadchodzą w najmniej oczekiwanych momentach.

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!