MENU

Najnowsze

OK (0) ŹLE (0) #1335430, 2022-09-26 19:02:21

Odpowiedź na wpis #1335424 (darek1987). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Co rozumiesz przez stwierdzenie " Słupiński przegrywający rotację z Szymonem?" Bo moim zdaniem wyglądało to zupełnie odwrotnie.

Może to nic nie znaczący szczegół, ale pierwszy z ławki podniósł się Szymon a obaj grają na tej samej pozycji.

root (1814)
OK (0) ŹLE (0) #1335429, 2022-09-26 18:58:21

Odpowiedź na wpis #1335425 (Hormon). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ja juz od dwoch miesiecy nie wychodze z domu i tylko poznym wieczorem odwazam sie przykucnac na balkonie. Syryjski sasiad robi mi jeszcze zakupy, ale i on nie ma zamiaru dalej ryzykowac. Nocami slychac strzaly i stukot butow o bruk, a ciemnosc rozswietlaja tysiace pochodni i luny palonych ksiazek. No i wszedzie ten niemiecki spiew. Strach kladzie swoj przerazajacy cien nawet w pierszej klasie Deutsche Bahn. Zmrok nadchodzi nad Europe i Nowogrodzka.

Jedyny ratunek, to korpusy obrony Europy i modlitwa o deszcz.

Ja pierdole. 🤭

I potem taki tluk, ktory w zyciu nie wyjechal poza Warzachewke, poslucha tych tumanow z pisu i pozniej pisze pierdoly. Normalnie dyktatura ciemniakow i klamcow.

OK (0) ŹLE (0) #1335427, 2022-09-26 18:48:51

Gdyby ktoś wybierał się do Łańcuta na mecz na abilet pojawiła się właśnie możliwość zakupu biletów

OK (0) ŹLE (0) #1335426, 2022-09-26 18:47:05

Odpowiedź na wpis #1335423 (lit66). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wczoraj Anwil bez Łączki zaczął odrabiać stracona przewagę.Moim zdaniem ten zespół grałby dużo lepiej z dobrą jedynką na rozegraniu.4 straty i jedna trójka oraz 20 min ławy.I dyskusję z frasunem.

Łączka jest "dobrą jedynka na rozegraniu". A sam trener na konferencji stwierdził, iż cieszy go ze każdy kto wszedl dał cos fajnego od siebie, bo przyda się to jak dojdą puchary i spotkania co 3 dni.Stąd te 20 minut ławy

Hormon (2815)
OK (0) ŹLE (0) #1335425, 2022-09-26 18:45:45

Odpowiedź na wpis #1335419 (marion). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Czy dla tych psycholi jedt jeszcze jakis ratunek?

Każdy, kto jechał do Niemiec, musiał się zetknąć z niemiecką arogancją - mówi nam Ryszard Czarnecki. - W Niemczech cały czas jest kult siły, kult broni, kult władzy, nawet tej przez małe "w". Uzbrojeni funkcjonariusze chodzą tam z bronią maszynową wymierzoną w ludzi - dodaje Karol Karski, który przekonuje, że celowali w niego niemieccy funkcjonariusze.

Ja juz od dwoch miesiecy nie wychodze z domu i tylko poznym wieczorem odwazam sie przykucnac na balkonie. Syryjski sasiad robi mi jeszcze zakupy, ale i on nie ma zamiaru dalej ryzykowac. Nocami slychac strzaly i stukot butow o bruk, a ciemnosc rozswietlaja tysiace pochodni i luny palonych ksiazek. No i wszedzie ten niemiecki spiew. Strach kladzie swoj przerazajacy cien nawet w pierszej klasie Deutsche Bahn. Zmrok nadchodzi nad Europe i Nowogrodzka.

Jedyny ratunek, to korpusy obrony Europy i modlitwa o deszcz.

Ja pierdole. 🤭

OK (0) ŹLE (0) #1335424, 2022-09-26 18:37:35

Odpowiedź na wpis #1335420 (Gwynbleidd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie jestem zadowolony z tego meczu. Wygraliśmy tylko dlatego, że mieliśmy lepszych zawodników. Podejrzewam, że z drużyna o tych samych umiejętnościach zawodników będą baty.

Pierwsza akcja pokazała ile znaczy te słynne połączenie Kamila i Sobina. To znaczy ono jest tak znane, że skończyło się stratą. Ogólnie pierwsza kwarta to masa airballi, którymi można by obdarować wszystkie mecze z tej kolejki.

Ten Green to mega będzie denerwował. Gołym okiem widać po sposobie poruszenia, że będzie krzyczał ISO ISO i później bach airball przez ręce.

Slupinski przegrywający rotacje z Szymonem nic dodać nic ująć.

Oczywiście Bojan wróci to będzie trochę lepiej, ale nie podoba mi się ten zespół po pierwszym meczu. Źle jest zbudowany i to widać mimo, że było + 20.

Jedyny pozytyw to Janari. Kawał zawodnika na, którego aż miło popatrzeć.

Kowal przywitany brawami ?

Co rozumiesz przez stwierdzenie " Słupiński przegrywający rotację z Szymonem?" Bo moim zdaniem wyglądało to zupełnie odwrotnie.

lit66 (7714)
OK (0) ŹLE (0) #1335423, 2022-09-26 18:27:01

Odpowiedź na wpis #1335422 (Majk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Skromne brawa za skromną grę, bardziej zdominowane przez gwizdy na ZG.
Dość mocno pesymistyczny obraz przedstawiłeś Anwilu po kilku grach kontrolnych i wczorajszym meczu. Poczekajmy kilka kolejek 🙂
Wczoraj natomiast trener wspomniał na konferencji, że gdyby miał do wyboru czy wybrać zagranicznego czy polskiego zawodnika, to wybiera tego drugiego - to zrozumiałe ( zabezpieczenie rotacji PL), ale czy jest ktoś taki i pytanie na jaką pozycję?
Daje do myślenia 🙂

Wczoraj Anwil bez Łączki zaczął odrabiać stracona przewagę.Moim zdaniem ten zespół grałby dużo lepiej z dobrą jedynką na rozegraniu.4 straty i jedna trójka oraz 20 min ławy.I dyskusję z frasunem.

Majk (522)
OK (0) ŹLE (0) #1335422, 2022-09-26 18:17:00

Odpowiedź na wpis #1335420 (Gwynbleidd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie jestem zadowolony z tego meczu. Wygraliśmy tylko dlatego, że mieliśmy lepszych zawodników. Podejrzewam, że z drużyna o tych samych umiejętnościach zawodników będą baty.

Pierwsza akcja pokazała ile znaczy te słynne połączenie Kamila i Sobina. To znaczy ono jest tak znane, że skończyło się stratą. Ogólnie pierwsza kwarta to masa airballi, którymi można by obdarować wszystkie mecze z tej kolejki.

Ten Green to mega będzie denerwował. Gołym okiem widać po sposobie poruszenia, że będzie krzyczał ISO ISO i później bach airball przez ręce.

Slupinski przegrywający rotacje z Szymonem nic dodać nic ująć.

Oczywiście Bojan wróci to będzie trochę lepiej, ale nie podoba mi się ten zespół po pierwszym meczu. Źle jest zbudowany i to widać mimo, że było + 20.

Jedyny pozytyw to Janari. Kawał zawodnika na, którego aż miło popatrzeć.

Kowal przywitany brawami ?

Skromne brawa za skromną grę, bardziej zdominowane przez gwizdy na ZG.
Dość mocno pesymistyczny obraz przedstawiłeś Anwilu po kilku grach kontrolnych i wczorajszym meczu. Poczekajmy kilka kolejek 🙂
Wczoraj natomiast trener wspomniał na konferencji, że gdyby miał do wyboru czy wybrać zagranicznego czy polskiego zawodnika, to wybiera tego drugiego - to zrozumiałe ( zabezpieczenie rotacji PL), ale czy jest ktoś taki i pytanie na jaką pozycję?
Daje do myślenia 🙂

lit66 (7714)
OK (0) ŹLE (0) #1335421, 2022-09-26 18:13:58

Odpowiedź na wpis #1335419 (marion). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Czy dla tych psycholi jedt jeszcze jakis ratunek?

Każdy, kto jechał do Niemiec, musiał się zetknąć z niemiecką arogancją - mówi nam Ryszard Czarnecki. - W Niemczech cały czas jest kult siły, kult broni, kult władzy, nawet tej przez małe "w". Uzbrojeni funkcjonariusze chodzą tam z bronią maszynową wymierzoną w ludzi - dodaje Karol Karski, który przekonuje, że celowali w niego niemieccy funkcjonariusze.


OK (0) ŹLE (0) #1335420, 2022-09-26 17:45:01

Nie jestem zadowolony z tego meczu. Wygraliśmy tylko dlatego, że mieliśmy lepszych zawodników. Podejrzewam, że z drużyna o tych samych umiejętnościach zawodników będą baty.

Pierwsza akcja pokazała ile znaczy te słynne połączenie Kamila i Sobina. To znaczy ono jest tak znane, że skończyło się stratą. Ogólnie pierwsza kwarta to masa airballi, którymi można by obdarować wszystkie mecze z tej kolejki.

Ten Green to mega będzie denerwował. Gołym okiem widać po sposobie poruszenia, że będzie krzyczał ISO ISO i później bach airball przez ręce.

Slupinski przegrywający rotacje z Szymonem nic dodać nic ująć.

Oczywiście Bojan wróci to będzie trochę lepiej, ale nie podoba mi się ten zespół po pierwszym meczu. Źle jest zbudowany i to widać mimo, że było + 20.

Jedyny pozytyw to Janari. Kawał zawodnika na, którego aż miło popatrzeć.

Kowal przywitany brawami ?

marion (3795)
OK (0) ŹLE (0) #1335419, 2022-09-26 17:40:12

Czy dla tych psycholi jedt jeszcze jakis ratunek?

Każdy, kto jechał do Niemiec, musiał się zetknąć z niemiecką arogancją - mówi nam Ryszard Czarnecki. - W Niemczech cały czas jest kult siły, kult broni, kult władzy, nawet tej przez małe "w". Uzbrojeni funkcjonariusze chodzą tam z bronią maszynową wymierzoną w ludzi - dodaje Karol Karski, który przekonuje, że celowali w niego niemieccy funkcjonariusze.

OK (0) ŹLE (0) #1335417, 2022-09-26 16:18:57

Odpowiedź na wpis #1335414 (JosipS13). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

5 trójek zaaplikował no no ciekawe jak dalej mu się będzie wiodło szczególnie w Eurolidze

Rail (3143)
OK (0) ŹLE (0) #1335416, 2022-09-26 15:55:59

Odpowiedź na wpis #1335415 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

„ , ale w ostatnim czasie państwowe regulacje”

Co masz na myśli?

Tak z głowy podatek bankowy, wakacje kredytowe, teraz podatek od za dużego zysku itd. Wcześniej (poprzednia ekipa) - likwidacja OFE. Aż dziw, że spółek gamingowych nie opodatkowali od za dużych zysków, by ratować gospodarkę w covidzie. To wszystko są cholernie niebezpieczne ruchy zachęcające do jeszcze odważniejszych ruchów, tym bardziej, że nie było żadnego sprzeciwu spolecznego.

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335415, 2022-09-26 15:22:54

Odpowiedź na wpis #1335413 (Rail). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Piszesz przez pryzmat kogoś, kto inwestuje na szczycie hossy a i tak IMO generalizujesz. Ludzie zawsze ulegali hurraoptymizmowi i zielonemu kolorowi, tak robili i będą robić, inaczej nie byłoby nigdy tych ostatnich fal dynamicznych wzrostów. Ale daleko mi do stwierdzenia, że tacy ludzie to hazardziści. Część się czegoś nauczy i zostanie na rynku (szkoda, że w PL jedyna szansa na edukację w tej materii to często własne próby i błędy), część się obrazi na zawsze, twierdząc, że giełda to "gra", "hazard" i "oszuści".
Problemem jest brak edukacji, zrozumienia itp., ale w ostatnim czasie państwowe regulacje.

„ , ale w ostatnim czasie państwowe regulacje”

Co masz na myśli?

OK (0) ŹLE (0) #1335414, 2022-09-26 15:10:44
Rail (3143)
OK (0) ŹLE (0) #1335413, 2022-09-26 13:17:33

Odpowiedź na wpis #1335411 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

"Uwielbiam, jak z giełdą zestawiane są słowa "gra", "hazard" itp. Normalnie kasyno! Tam tylko cwaniaczki, oszuści, kombinatorzy, normalni ludzie kupują nieruchomości "

troszke za bardzo sie podnieciles. Nigdzie nie pisze ze na gieldzie sa tacy ludzie. Musialbym w takim razie siebie samego tak okreslac skoro rowniez jestem uczestnikiem tego wszystkiego a nie uwazam sie za oszusta i kombinatora. Natomiast jesli ktos na gieldzie szuka uczciwosci i rzetelnosci to troche jak z szukaniem dziewicy w burdelu. Dlatego tez 90% ludzi traci bo szukaja logicznych rozwiazan.

"A jeszcze o tych funduszach (ARKK... świetny przykład ), a jak myślisz w tych funduszach to czyje są pieniądze? Pankracego? A może Cathie Wood wpłaciła swój hajs i tak porosło?"

Musiałbyś rozwinać bo mysle ze wiem o co ci chodzi ale srednio to cokolwiek wnosi do dyskusji bo wszystko sprowadza sie po raz kolejny do tego ze wiekszosc ludzi traci. Nikt ich nie zmuszal do zainwestowania na gieldzie. Po prostu uwierzyli ze sa magiczni ludzie "ogarniajacy" te mechanizmy dzieki ktorym beda zawsze zarabiac. A wyszlo jak wyszlo - ci magiczni ludzie rozbili sie o inflacje i stopy procentowe jak kazdy zwykly amator. chciwość pożera

Nie ma w tym przypadku ze gielda wraca na tapet jak jest ekspansja monetarna, wszystko rosnie a ludzie wchodza w X bo rosnie. Oczywiscie pozniej usprawiedliwiaja sie tym ze jest jakies zapotrzebowanie na towar, P/E jest dodatni i wyniki finansowe sa bardzo dobre ale co w sytuacji (jakich wiele w ostatnich miesiacach) kiedy mimo dobrych wynikow wszystko leci na dno. Ruchy "diamond hands", "uponly" itp itd wystarczająco oddają postawe i zachowania stadne "inwestorów". Uczestnicy forex/gield traca wiecej w bessie niż zdążyli zarobić w czasie hossy a to oznacza ze traca nawet to co wlozyli. Statystyki są nieubłagane

Nie ma w tym nic nowego i zaskakujacego ale jak czytam "a co z akcjonariuszami" to naprawde odnosze wrazenie ze niektorzy to dopiero sie obudzili i gielda to w ogole jakis nowy twor bo mowili ze beda zarabiac sa fuzje, dodatnie wyniki a oni traca. Frankowicze 2.0?

Chociaz z tymi frankowiczami 2.0 to nie zart bo zaloze sie ze za 2-3 lata ci ktorzy teraz wzieli kredyty na stale oprocentowanie 9.5% beda protestowac bo stopy juz spadna, inflacja sie obnizy a oni nadal beda bulic kosmiczne kwoty.

Piszesz przez pryzmat kogoś, kto inwestuje na szczycie hossy a i tak IMO generalizujesz. Ludzie zawsze ulegali hurraoptymizmowi i zielonemu kolorowi, tak robili i będą robić, inaczej nie byłoby nigdy tych ostatnich fal dynamicznych wzrostów. Ale daleko mi do stwierdzenia, że tacy ludzie to hazardziści. Część się czegoś nauczy i zostanie na rynku (szkoda, że w PL jedyna szansa na edukację w tej materii to często własne próby i błędy), część się obrazi na zawsze, twierdząc, że giełda to "gra", "hazard" i "oszuści".
Problemem jest brak edukacji, zrozumienia itp., ale w ostatnim czasie państwowe regulacje.

elbo (7247)
OK (0) ŹLE (0) #1335412, 2022-09-26 13:02:41

Rozpoczął się nowy sezon Energa Basket Ligi. Wraca zatem Szósty Zawodnik. Dziś o 20.15 w programie na żywo gościem będzie trener Anwilu oraz reprezentacji Polski Grzegorz Kożan.

Głównym tematem poruszanym dziś w programie będzie zakończony sukcesem reprezentacji Polski Eurobasket 2022.

Program na żywo z możliwością zadawania pytań pod tel. 797 585 264. Dla pierwszych osób które dodzwonią się do naszego studia przewidziane są nagrody od naszych partnerów medialnych: Labirynt Zaduszniki, Hid Ration oraz Cafe Nati.

Zachęcamy również do aktywności na czacie Youtuba WLC oraz komentarzy na naszym portalu oraz tutaj na brzytwie Wszystkie pytania zostaną zadane.
http://wlc.pl/dzis-20-15-szosty-zawodnik-i-grzegorz-kozan-program-na-zywo-z-mozliwoscia-zadawania-pytan-pod-tel-797-585-264/

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335411, 2022-09-26 12:51:59

Odpowiedź na wpis #1335407 (Rail). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jeśli taki jest Twój ogląd na tę sytuację, to mogę tylko grzecznie nie zgodzić się.

"90% inwestorów to hazardziści", "jak ktoś wchodzi na giełdę w takich warunkach dzikiego zachodu to musi się liczyć ze stratą całego kapitału" - piękne cytaty

A jeszcze o tych funduszach (ARKK... świetny przykład ), a jak myślisz w tych funduszach to czyje są pieniądze? Pankracego? A może Cathie Wood wpłaciła swój hajs i tak porosło?

Uwielbiam, jak z giełdą zestawiane są słowa "gra", "hazard" itp. Normalnie kasyno! Tam tylko cwaniaczki, oszuści, kombinatorzy, normalni ludzie kupują nieruchomości

"Uwielbiam, jak z giełdą zestawiane są słowa "gra", "hazard" itp. Normalnie kasyno! Tam tylko cwaniaczki, oszuści, kombinatorzy, normalni ludzie kupują nieruchomości "

troszke za bardzo sie podnieciles. Nigdzie nie pisze ze na gieldzie sa tacy ludzie. Musialbym w takim razie siebie samego tak okreslac skoro rowniez jestem uczestnikiem tego wszystkiego a nie uwazam sie za oszusta i kombinatora. Natomiast jesli ktos na gieldzie szuka uczciwosci i rzetelnosci to troche jak z szukaniem dziewicy w burdelu. Dlatego tez 90% ludzi traci bo szukaja logicznych rozwiazan.

"A jeszcze o tych funduszach (ARKK... świetny przykład ), a jak myślisz w tych funduszach to czyje są pieniądze? Pankracego? A może Cathie Wood wpłaciła swój hajs i tak porosło?"

Musiałbyś rozwinać bo mysle ze wiem o co ci chodzi ale srednio to cokolwiek wnosi do dyskusji bo wszystko sprowadza sie po raz kolejny do tego ze wiekszosc ludzi traci. Nikt ich nie zmuszal do zainwestowania na gieldzie. Po prostu uwierzyli ze sa magiczni ludzie "ogarniajacy" te mechanizmy dzieki ktorym beda zawsze zarabiac. A wyszlo jak wyszlo - ci magiczni ludzie rozbili sie o inflacje i stopy procentowe jak kazdy zwykly amator. chciwość pożera

Nie ma w tym przypadku ze gielda wraca na tapet jak jest ekspansja monetarna, wszystko rosnie a ludzie wchodza w X bo rosnie. Oczywiscie pozniej usprawiedliwiaja sie tym ze jest jakies zapotrzebowanie na towar, P/E jest dodatni i wyniki finansowe sa bardzo dobre ale co w sytuacji (jakich wiele w ostatnich miesiacach) kiedy mimo dobrych wynikow wszystko leci na dno. Ruchy "diamond hands", "uponly" itp itd wystarczająco oddają postawe i zachowania stadne "inwestorów". Uczestnicy forex/gield traca wiecej w bessie niż zdążyli zarobić w czasie hossy a to oznacza ze traca nawet to co wlozyli. Statystyki są nieubłagane

Nie ma w tym nic nowego i zaskakujacego ale jak czytam "a co z akcjonariuszami" to naprawde odnosze wrazenie ze niektorzy to dopiero sie obudzili i gielda to w ogole jakis nowy twor bo mowili ze beda zarabiac sa fuzje, dodatnie wyniki a oni traca. Frankowicze 2.0?

Chociaz z tymi frankowiczami 2.0 to nie zart bo zaloze sie ze za 2-3 lata ci ktorzy teraz wzieli kredyty na stale oprocentowanie 9.5% beda protestowac bo stopy juz spadna, inflacja sie obnizy a oni nadal beda bulic kosmiczne kwoty.

OK (0) ŹLE (0) #1335410, 2022-09-26 12:14:43

Odpowiedź na wpis #1335403 (root). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Kroki z wrzuconego linku robiłem. Reset zrobiłem, sytuacja bez zmian.

OK (0) ŹLE (0) #1335409, 2022-09-26 12:07:05

Prywata: chciałbym wykonać chlorowanie wody w domowej instalacji, mam studnię głębinową.
Może ktoś korzystał z usług firmy godnej polecenia w tym zakresie?

Rail (3143)
OK (0) ŹLE (0) #1335408, 2022-09-26 12:05:41

Odpowiedź na wpis #1335401 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Balance sheet NBPu jest dostępny dla każdego w internecie. Regularnie spada od ponad pół roku i będzie spadać. A co do idiotyzmów pokroju 13 14stek, dodatków węglowych, problemów z regulowaniem rynku energetycznego to nie musisz mnie przekonywać. Pisiory to paprochy jakich mało ale pokazuje tylko ze niektóre z twoich argumentów są nietrafne i po prostu nie warto się ich trzymać kurczowo (jak choćby z dodrukiem) bo to zmniejsza wiarygodność innych trafnych argumentów.

Natomiast co do ograniczenia zużycia i zamrożenia cen do (w moim przypadku) 2000 kwh to akurat dobry pomysł. Naganny natomiast brak kampanii pokroju Szwajcarii, Skandynawii itd o potrzebie oszczędzania energii

Żadna kampania reklamowa nie jest potrzebna. Wystarczy, że ludziom kończą się pieniądze w portfelach. Będą oszczędzać, także energię.

Rail (3143)
OK (0) ŹLE (0) #1335407, 2022-09-26 12:03:47

Odpowiedź na wpis #1335397 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

są w dupie ale rynki to nie przedszkole. 90% "inwestorów" to hazardziści. Nie ma co sobie nimi głowy zawracać. Survival of the fittest. Giełda od ponad 100 lat uczy pokory, tych samych chciwych ludzi. Nic się nie zmienia a jak ktoś wchodzi na giełdę w takich warunkach dzikiego zachodu to musi się liczyć ze stratą całego kapitału. Bardziej niepewnych czasów trudno szukać w historii ostatnich 30 lat.

Czemu Kowalski miałby być lepszy od rynku i zarabiać skoro takie fundusze jak choćby Tiger Fund (125 mld dol) -55%, ARKK (25mld) -60%, Buffet Berkshire (250mld) -30%, mają takie potężne straty wymazujac wszystkie covidowe zyski i jeszcze będąc na dużej stracie. Ktoś się nimi przejmuje albo co gorsza czy oni płaczą? Nie. Czemu? bo na tym polega ta gra

Poczytajcie sobie o krachu na PLN/CHF z 15 stycznia 2015 r. Jesli ktoś nie bierze pod uwagę ryzyka jak ci ludzie, którzy obudzili się rano z dlugami liczonymi w milionach to kończy na ulicy. Tak było jest i będzie zawsze

Apropo rynków dziś przeczytałem fajnego twitta

"This is one of those weeks, where decades happen"

Trzeba się mocno trzymać

Jeśli taki jest Twój ogląd na tę sytuację, to mogę tylko grzecznie nie zgodzić się.

"90% inwestorów to hazardziści", "jak ktoś wchodzi na giełdę w takich warunkach dzikiego zachodu to musi się liczyć ze stratą całego kapitału" - piękne cytaty

A jeszcze o tych funduszach (ARKK... świetny przykład ), a jak myślisz w tych funduszach to czyje są pieniądze? Pankracego? A może Cathie Wood wpłaciła swój hajs i tak porosło?

Uwielbiam, jak z giełdą zestawiane są słowa "gra", "hazard" itp. Normalnie kasyno! Tam tylko cwaniaczki, oszuści, kombinatorzy, normalni ludzie kupują nieruchomości

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335406, 2022-09-26 12:02:27

Odpowiedź na wpis #1335404 (Przemyslaw). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

PKN ORLEN - udział Skarbu Państwa 35,66%

https://www.orlen.pl/pl/o-firmie/o-spolce/organy-i-struktura-spolki/struktura-akcjonariatu

Czy to jest "spółka państwowa"? Co z pozostałymi akcjonariuszami i ich prawem do dywidendy?

Tu można przeprowadzić akademicka debatę czy można nazwać spółkę podmiotem państwowym jeśli ten ma tylko 35% udziałów ale ze względu na historie Orlenu czy jak kiedyś CPNu, i fakt ze realnie 30-35% udziałów wystarcza do decydowania o wszystkich aspektach działalności to 🤷🏼‍♂️ Pytanie czy potrzeba nam odpowiadać na to pytanie czy patrzymy jak to wyglada w praktyce. Mimo 35%, państwowej historii Orlenu jako narzędzia politycznego to wg mnie spółka skarbu państwa ale nie będę się bił o nazewnictwo. Pytasz o windfall tax na Orlenie - decydenci to skarb państwa mimo 35% wiec słusznie. Ale jednak 58% to ulica wiec jest tutaj kłopot. Ryzyko które akcjonariusze powinni brać od początku pod uwagę

OK (0) ŹLE (0) #1335405, 2022-09-26 11:59:23

Odpowiedź na wpis #1335391 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

po 360 ale tak masz racje. Dlatego windfall tax na tych spółkach to bardzo dobry pomysł, ja bym dał jeszcze wiecej za to wszystko. W ogóle po co w tak kryzysowych czasach spółki państwowe mają cokolwiek zarabiać. Cały zysk powinien iść do budżetu + zamrożone premie, odprawy itd.

A nie lepiej byłoby nie podwyższać tak drastycznie cen skoro koszt produkcji energii proporcjonalnie tak wysoki nie jest? Wyciągnięcie tych pieniędzy w formie dodatkowego podatku to nic innego jak właśnie pozyskanie ich w celu rozdania w formie kolejnej kiełbasy wyborczej.

OK (0) ŹLE (0) #1335404, 2022-09-26 11:49:58

Odpowiedź na wpis #1335386 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

to są spółki państwowe. Co złego w dodatkowym podatku na ich zyskach?

PKN ORLEN - udział Skarbu Państwa 35,66%

https://www.orlen.pl/pl/o-firmie/o-spolce/organy-i-struktura-spolki/struktura-akcjonariatu

Czy to jest "spółka państwowa"? Co z pozostałymi akcjonariuszami i ich prawem do dywidendy?

root (1814)
OK (0) ŹLE (0) #1335403, 2022-09-26 11:42:20

Odpowiedź na wpis #1335402 (Stefek ). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Prywata.
Mam problem z Apple Watch series 3. Do tej pory działał bez problemu, po aktualizacji iPhone do iOS 16, teraz iOS 16.0.2 nie mogę go sparować z zegarkiem. W celu poprawności działania watch musiał być zaktualizowany do najnowszej wersji.
Zgodnie z sugestiami na supporcie, wyzerowalem zegarek, teraz kiedy włączę aplikacje Watch na iPhonie pojawia się komunikat „nie można sprawdzić dostępności uaktualnien. Nie masz połączenia z internetem” wyzerowalem ustawienia sieciowe, nic to nie dało, włączałem/wyłączałem tel i nic. w końcu usunąłem aplikacje Watch i pobrałem ją od nowa, zadziałało na kilka prób aktualizacji, teraz znowu jest to samo. Jak już się udało dojść do etapu aktualizacji to ona trwa i kiedy pozostały czas dochodzi do 0, zegarek restartuje się i pobieranie się kończy. Co minutę jest restartowanie zegarka. Jest tak za każdym razem, z tym, że raz aktualizacja trwa ok 20 minut, a raz 5-6h.
Ktoś ma jakiś pomysł co można zrobić?

Zrobic hard reset?
https://support.apple.com/en-gb/HT209512

OK (0) ŹLE (0) #1335402, 2022-09-26 10:51:01

Prywata.
Mam problem z Apple Watch series 3. Do tej pory działał bez problemu, po aktualizacji iPhone do iOS 16, teraz iOS 16.0.2 nie mogę go sparować z zegarkiem. W celu poprawności działania watch musiał być zaktualizowany do najnowszej wersji.
Zgodnie z sugestiami na supporcie, wyzerowalem zegarek, teraz kiedy włączę aplikacje Watch na iPhonie pojawia się komunikat „nie można sprawdzić dostępności uaktualnien. Nie masz połączenia z internetem” wyzerowalem ustawienia sieciowe, nic to nie dało, włączałem/wyłączałem tel i nic. w końcu usunąłem aplikacje Watch i pobrałem ją od nowa, zadziałało na kilka prób aktualizacji, teraz znowu jest to samo. Jak już się udało dojść do etapu aktualizacji to ona trwa i kiedy pozostały czas dochodzi do 0, zegarek restartuje się i pobieranie się kończy. Co minutę jest restartowanie zegarka. Jest tak za każdym razem, z tym, że raz aktualizacja trwa ok 20 minut, a raz 5-6h.
Ktoś ma jakiś pomysł co można zrobić?

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335401, 2022-09-26 10:50:55

Odpowiedź na wpis #1335399 (marion). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie chcę zaśmiecać listy, oni tak nie drukują pieniędzy jak podnosząc stopy zrobili by szkolny błąd. Czy tym baranom jest ktoś w stanie zaufać,oprócz wiadomo Na litość boską nie widzisz,że zadłużamy się na wieki przez te durne pomysły? Każda tarcza i zniesienie podatku,dotacja itp pompuje inflacje w dłuższym terminie Nie widzisz,że pisuary zniszczyły rynek energetyczny?W przetargach na dostawę zazwyczaj staruje jeden dostawcaPGE Chyba,że kończymy z kapitalizmmem i wracamy do socjalizmu i Jak to karakan powiedział ,jesteśmy jedyną Polską partią polityczną i to my dbamy o rodaków...a reszta to Niemcy, więc nas okradną i pieniędzy nie będzie.

Balance sheet NBPu jest dostępny dla każdego w internecie. Regularnie spada od ponad pół roku i będzie spadać. A co do idiotyzmów pokroju 13 14stek, dodatków węglowych, problemów z regulowaniem rynku energetycznego to nie musisz mnie przekonywać. Pisiory to paprochy jakich mało ale pokazuje tylko ze niektóre z twoich argumentów są nietrafne i po prostu nie warto się ich trzymać kurczowo (jak choćby z dodrukiem) bo to zmniejsza wiarygodność innych trafnych argumentów.

Natomiast co do ograniczenia zużycia i zamrożenia cen do (w moim przypadku) 2000 kwh to akurat dobry pomysł. Naganny natomiast brak kampanii pokroju Szwajcarii, Skandynawii itd o potrzebie oszczędzania energii

OK (0) ŹLE (0) #1335400, 2022-09-26 10:45:29

Odpowiedź na wpis #1335399 (marion). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie chcę zaśmiecać listy, oni tak nie drukują pieniędzy jak podnosząc stopy zrobili by szkolny błąd. Czy tym baranom jest ktoś w stanie zaufać,oprócz wiadomo Na litość boską nie widzisz,że zadłużamy się na wieki przez te durne pomysły? Każda tarcza i zniesienie podatku,dotacja itp pompuje inflacje w dłuższym terminie Nie widzisz,że pisuary zniszczyły rynek energetyczny?W przetargach na dostawę zazwyczaj staruje jeden dostawcaPGE Chyba,że kończymy z kapitalizmmem i wracamy do socjalizmu i Jak to karakan powiedział ,jesteśmy jedyną Polską partią polityczną i to my dbamy o rodaków...a reszta to Niemcy, więc nas okradną i pieniędzy nie będzie.

Wiesz, w końcu nie ma na świecie wielu mądrzejszych ludzi od niego…

marion (3795)
OK (0) ŹLE (0) #1335399, 2022-09-26 10:37:51

Odpowiedź na wpis #1335395 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

1. NBP nie drukuje pieniędzy od marca 2022 sygnalizując koniec skupu już od stycznia 2022, kiedy tempo drukowania tąpnęło

2. Wyceny spółek to żaden wskaźnik po covidowym boomie

Windfall tax na państwówce to bardzo dobry pomysł. Na prywatnym to kradzież w biały dzień (a też podobno są takie plany)

Nie ma nic złego w dodruku, obniżaniu stóp procentowych, tarczach i dopłatach. Trzeba tylko wiedzieć kiedy ten narkotyk odstawić, każda duża gospodarka świata z tym przesadziła, to naturalne bo overextension w kwestii luzowania i zacieśniania to ekonomiczny klasyk.

Oczywiście to nie zmienia optyki że Glapiński to gamoń a NBP wbrew swojemu hasłu - nie dba o wartość PLN

Nie chcę zaśmiecać listy, oni tak nie drukują pieniędzy jak podnosząc stopy zrobili by szkolny błąd. Czy tym baranom jest ktoś w stanie zaufać,oprócz wiadomo Na litość boską nie widzisz,że zadłużamy się na wieki przez te durne pomysły? Każda tarcza i zniesienie podatku,dotacja itp pompuje inflacje w dłuższym terminie Nie widzisz,że pisuary zniszczyły rynek energetyczny?W przetargach na dostawę zazwyczaj staruje jeden dostawcaPGE Chyba,że kończymy z kapitalizmmem i wracamy do socjalizmu i Jak to karakan powiedział ,jesteśmy jedyną Polską partią polityczną i to my dbamy o rodaków...a reszta to Niemcy, więc nas okradną i pieniędzy nie będzie.

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335397, 2022-09-26 10:25:56

Odpowiedź na wpis #1335394 (Rail). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

A co z akcjonariuszami indywidualnymi, funduszami itp?

są w dupie ale rynki to nie przedszkole. 90% "inwestorów" to hazardziści. Nie ma co sobie nimi głowy zawracać. Survival of the fittest. Giełda od ponad 100 lat uczy pokory, tych samych chciwych ludzi. Nic się nie zmienia a jak ktoś wchodzi na giełdę w takich warunkach dzikiego zachodu to musi się liczyć ze stratą całego kapitału. Bardziej niepewnych czasów trudno szukać w historii ostatnich 30 lat.

Czemu Kowalski miałby być lepszy od rynku i zarabiać skoro takie fundusze jak choćby Tiger Fund (125 mld dol) -55%, ARKK (25mld) -60%, Buffet Berkshire (250mld) -30%, mają takie potężne straty wymazujac wszystkie covidowe zyski i jeszcze będąc na dużej stracie. Ktoś się nimi przejmuje albo co gorsza czy oni płaczą? Nie. Czemu? bo na tym polega ta gra

Poczytajcie sobie o krachu na PLN/CHF z 15 stycznia 2015 r. Jesli ktoś nie bierze pod uwagę ryzyka jak ci ludzie, którzy obudzili się rano z dlugami liczonymi w milionach to kończy na ulicy. Tak było jest i będzie zawsze

Apropo rynków dziś przeczytałem fajnego twitta

"This is one of those weeks, where decades happen"

Trzeba się mocno trzymać

OK (0) ŹLE (0) #1335396, 2022-09-26 10:24:28

Wyjątkowo cyniczny pomysł. Najpierw od lat zatwierdzać taryfy uwzględniające ogromne zyski a potem to opodatkować. A z podatku sfinansować dodatek dla grupy wyborczej spod znaku senioralno-prorodzinnej ekipy zasiłkowej. To jest lepsze niż chińska droga rynkowego komunizmu.

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335395, 2022-09-26 10:23:07

Odpowiedź na wpis #1335392 (marion). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Kolego to nic innego jak kolejna tarcza,która będzie finansowana dodrukiem pln,czyli zadłużaniem Gdyby u nas odbiorca płacił za energie cenę rynkową,tak jak np w Holandii to pewnie łatwo byłoby ocenić te nadmiarowe zyski spółęk .U nas pogmatwali sytuację z cenami maxymalnie wszystkimi tarczami,dopłatami i Bóg wie czym jeszcze...dlatego te ruchy mogą doprowadzić na dno nie jedną spółkę. Zobacz na wyceny spółek,one mogą się stoczyć w przepaść i wartość rynkowa stanie się dramatycznie niska...mogą zostać przejęte w niekontrolowany sposób. Już dziś kasa w Pgnige się nie spina i muszą kredytować się w...Chimach, mimo tego co pier...oli pewien znafca ekonomiii z NBP

1. NBP nie drukuje pieniędzy od marca 2022 sygnalizując koniec skupu już od stycznia 2022, kiedy tempo drukowania tąpnęło

2. Wyceny spółek to żaden wskaźnik po covidowym boomie

Windfall tax na państwówce to bardzo dobry pomysł. Na prywatnym to kradzież w biały dzień (a też podobno są takie plany)

Nie ma nic złego w dodruku, obniżaniu stóp procentowych, tarczach i dopłatach. Trzeba tylko wiedzieć kiedy ten narkotyk odstawić, każda duża gospodarka świata z tym przesadziła, to naturalne bo overextension w kwestii luzowania i zacieśniania to ekonomiczny klasyk.

Oczywiście to nie zmienia optyki że Glapiński to gamoń a NBP wbrew swojemu hasłu - nie dba o wartość PLN

Rail (3143)
OK (0) ŹLE (0) #1335394, 2022-09-26 10:15:34

Odpowiedź na wpis #1335386 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

to są spółki państwowe. Co złego w dodatkowym podatku na ich zyskach?

A co z akcjonariuszami indywidualnymi, funduszami itp?

OK (0) ŹLE (0) #1335393, 2022-09-26 10:12:51

Odpowiedź na wpis #1335391 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

po 360 ale tak masz racje. Dlatego windfall tax na tych spółkach to bardzo dobry pomysł, ja bym dał jeszcze wiecej za to wszystko. W ogóle po co w tak kryzysowych czasach spółki państwowe mają cokolwiek zarabiać. Cały zysk powinien iść do budżetu + zamrożone premie, odprawy itd.

Tylko te pieniądze nie pójdą na podwyżki np dla budżetówki czy nauczycieli, tylko zostaną rozdysponowane w różnych zapomogach, ect a zapłacą za to wszyscy. Docelowo wzrost kosztów firmy przerzucą na produkty, wiec ostatecznie to konsument więcej zapłaci. Konsument nie będzie miał środków, towaru nie kupi, więc zakłady/firmy będą się zamykać.

marion (3795)
OK (0) ŹLE (0) #1335392, 2022-09-26 10:06:22

Odpowiedź na wpis #1335386 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

to są spółki państwowe. Co złego w dodatkowym podatku na ich zyskach?

Kolego to nic innego jak kolejna tarcza,która będzie finansowana dodrukiem pln,czyli zadłużaniem Gdyby u nas odbiorca płacił za energie cenę rynkową,tak jak np w Holandii to pewnie łatwo byłoby ocenić te nadmiarowe zyski spółęk .U nas pogmatwali sytuację z cenami maxymalnie wszystkimi tarczami,dopłatami i Bóg wie czym jeszcze...dlatego te ruchy mogą doprowadzić na dno nie jedną spółkę. Zobacz na wyceny spółek,one mogą się stoczyć w przepaść i wartość rynkowa stanie się dramatycznie niska...mogą zostać przejęte w niekontrolowany sposób. Już dziś kasa w Pgnige się nie spina i muszą kredytować się w...Chimach, mimo tego co pier...oli pewien znafca ekonomiii z NBP

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335391, 2022-09-26 09:51:26

Odpowiedź na wpis #1335390 (muniekk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

PGG sprzedaje do elektrowni węgiel po 200 zł za tonę, tak jak rok, czy dwa lata temu.

po 360 ale tak masz racje. Dlatego windfall tax na tych spółkach to bardzo dobry pomysł, ja bym dał jeszcze wiecej za to wszystko. W ogóle po co w tak kryzysowych czasach spółki państwowe mają cokolwiek zarabiać. Cały zysk powinien iść do budżetu + zamrożone premie, odprawy itd.

OK (0) ŹLE (0) #1335390, 2022-09-26 09:48:50

Odpowiedź na wpis #1335389 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

podwyżki cen energii są w całej europie. Wszyscy maja ten sam plan?

PGG sprzedaje do elektrowni węgiel po 200 zł za tonę, tak jak rok, czy dwa lata temu.

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335389, 2022-09-26 09:43:04

Odpowiedź na wpis #1335388 (muniekk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dlatego mamy te wszystkie podwyżki produktów energetycznych po kilkaset procent, by właśnie była kasa na rozdawnictwo. ***** ***!

podwyżki cen energii są w całej europie. Wszyscy maja ten sam plan?

OK (0) ŹLE (0) #1335388, 2022-09-26 09:40:09

Odpowiedź na wpis #1335386 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

to są spółki państwowe. Co złego w dodatkowym podatku na ich zyskach?

Dlatego mamy te wszystkie podwyżki produktów energetycznych po kilkaset procent, by właśnie była kasa na rozdawnictwo. ***** ***!

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335386, 2022-09-26 09:37:59

Odpowiedź na wpis #1335385 (marion). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Pomysł sasinów na przyszły rok...dodatkowy 50% podatek na PiSowskie obiecanki!!!
Socjalni wyborcy mają do wyborów nie odczuć kryzysu

PKN ORLEN (zysk netto 2022: ~13 mld PLN) PODATEK: 6,5 mld PLN
PGE (zysk netto 2022: ~6,5 mld PLN) PODATEK: 3,25 mld PLN
ENEA (zysk netto 2022: ~2 mld PLN) PODATEK: 1 mld PLN
PGNiG (zysk netto 2022: ~6 mld PLN) PODATEK: 3 mld PLN
ENERGA (zysk netto 2022: ~1,8 mld PLN) PODATEK: 0,9 mld PLN

to są spółki państwowe. Co złego w dodatkowym podatku na ich zyskach?

marion (3795)
OK (0) ŹLE (0) #1335385, 2022-09-26 09:12:02

Pomysł sasinów na przyszły rok...dodatkowy 50% podatek na PiSowskie obiecanki!!!
Socjalni wyborcy mają do wyborów nie odczuć kryzysu

PKN ORLEN (zysk netto 2022: ~13 mld PLN) PODATEK: 6,5 mld PLN
PGE (zysk netto 2022: ~6,5 mld PLN) PODATEK: 3,25 mld PLN
ENEA (zysk netto 2022: ~2 mld PLN) PODATEK: 1 mld PLN
PGNiG (zysk netto 2022: ~6 mld PLN) PODATEK: 3 mld PLN
ENERGA (zysk netto 2022: ~1,8 mld PLN) PODATEK: 0,9 mld PLN

Hormon (2815)
OK (0) ŹLE (0) #1335384, 2022-09-26 09:10:09

Zastal byl tak slaby, ze az Wisniewski przysypial. Trudno okreslic nasze mozliwosci na tle ZG. Przejelismy kontrole w drugiej kwarcie i dla mnie najwazniejsze, nie oddalismy jej, jak to czesto bywalo, do konca spotkania. W trzeciej kwarcie wylaczylem komentatorow i w tle ulokowalem A Ce / De Ce. Nawet fajnie sie ogladalo. 😏

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335383, 2022-09-26 08:43:32

Odpowiedź na wpis #1335381 (Admortal). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Mecz bez wielkiej historii, najbardziej mnie chyba zdziwiła słabość Zastalu. Nie śledziłem aż tak transferów tego lata, ale wyglądają naprawdę słabo, wręcz na walkę o spadek. Zaciąg beobasketowy bardzo typowy - nijacy, siermiężni jugole. Widać, że ichniejsze eldorado właśnie dobiegło końca i mają najsłabszą drużynę od awansu do PLK.

Co do naszego teamu, bardzo zaskoczył mnie dziś Greene, nie wiedziałem, że jest aż tak dobry na koźle. Trzy passy z rzędu - stadiony świata. Nie samicował, a jak już rzucał to trafiał. Dobry mecz. Po Estończyku spodziewałem się stabilnego poziomu i widać, że to będzie ciekawy herbatnik (choć nie taki jak jego kolega z Kalevu - Almeida - dziś 39 pkt, 9 trójek i awans do BCL ). Fajne wejście Słupińskiego, przydatny i rozwijający się Woroniecki. Słaby Bostić, nie poznawałem go. Znużony, snujący się po parkiecie, rzuty za 3 zwykle z nieprzygotowanych pozycji. Może to jakaś słabsza dyspozycja, bo w sparingach wyglądał o wiele lepiej. Sobin także źle, nie trafiał rzutów które zwykle mu wpadają. Jeden mecz, nie oceniam, obserwuję

Wniosek dot. całego teamu - widać problemy w komunikacji i brak zgrania. Druga rzecz która jest nadto widoczna - brak skocznego centra. Wygrywamy dwudziestakiem a jest prawie remis w zbiórkach, aż 13 w ataku Zastalu. Zawsze będę cenić Sobina i wiem, że swoje serce w tym roku też odda, ale na ten moment to jest zawodnik, który powinien wchodzić z ławki i być backupem dla skocznego matkojebcy. Szewcu... no comments.

"Zawsze będę cenić Sobina i wiem, że swoje serce w tym roku też odda" niestety wychodzi na to ze byl to glowny argument włodarzy za zatrudnieniem Josipa jako 1 C. Miejmy nadzieje, że dokupią mu wysokiego kolege, wtedy perspektywa tego skladu na reszte sezonu diametralnie sie zmieni. Na dziś 5-6 miejsce i ćwierćfinał PO max.

OK (0) ŹLE (0) #1335382, 2022-09-26 08:15:03

Odpowiedź na wpis #1335353 (DIONIZY). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jednak Motor Lublin wywiązał się z roli faworyta i zdobył tytuł drużynowego MP na żużlu ( już po 14 biegach). W przyszłym sezonie będzie z nimi jeszcze Zmarzlik...

Warto dodać, że nikomu wcześniej nie udało się odrobić 12-punktowej straty po 1. meczu finału

OK (0) ŹLE (0) #1335381, 2022-09-25 23:40:02

Mecz bez wielkiej historii, najbardziej mnie chyba zdziwiła słabość Zastalu. Nie śledziłem aż tak transferów tego lata, ale wyglądają naprawdę słabo, wręcz na walkę o spadek. Zaciąg beobasketowy bardzo typowy - nijacy, siermiężni jugole. Widać, że ichniejsze eldorado właśnie dobiegło końca i mają najsłabszą drużynę od awansu do PLK.

Co do naszego teamu, bardzo zaskoczył mnie dziś Greene, nie wiedziałem, że jest aż tak dobry na koźle. Trzy passy z rzędu - stadiony świata. Nie samicował, a jak już rzucał to trafiał. Dobry mecz. Po Estończyku spodziewałem się stabilnego poziomu i widać, że to będzie ciekawy herbatnik (choć nie taki jak jego kolega z Kalevu - Almeida - dziś 39 pkt, 9 trójek i awans do BCL ). Fajne wejście Słupińskiego, przydatny i rozwijający się Woroniecki. Słaby Bostić, nie poznawałem go. Znużony, snujący się po parkiecie, rzuty za 3 zwykle z nieprzygotowanych pozycji. Może to jakaś słabsza dyspozycja, bo w sparingach wyglądał o wiele lepiej. Sobin także źle, nie trafiał rzutów które zwykle mu wpadają. Jeden mecz, nie oceniam, obserwuję

Wniosek dot. całego teamu - widać problemy w komunikacji i brak zgrania. Druga rzecz która jest nadto widoczna - brak skocznego centra. Wygrywamy dwudziestakiem a jest prawie remis w zbiórkach, aż 13 w ataku Zastalu. Zawsze będę cenić Sobina i wiem, że swoje serce w tym roku też odda, ale na ten moment to jest zawodnik, który powinien wchodzić z ławki i być backupem dla skocznego matkojebcy. Szewcu... no comments.

Champs (19850)
OK (0) ŹLE (0) #1335380, 2022-09-25 23:37:09

Ku 30leciu koszykówki,Nobilesu - tu ze strony wałbrzycha nawiązanie do miast i o naszym mieście
https://walbrzych.dlawas.info/sport/drogowskaz-na-mistrza-felieton/cid,22052,a

Hormon (2815)
OK (0) ŹLE (0) #1335379, 2022-09-25 23:20:12
OK (0) ŹLE (0) #1335378, 2022-09-25 23:06:29

Obserwuje Bosticia od początku sezonu to już widać gołym okiem że to nie ten sam zawodnik co w Arce grał. Niestety jest po kontuzji, ma 35 lat, widać że jest wolniejszy, słabszy rzut, nie ta koordynacja ruchowa. On s woje te 13-15 pkt zawsze rzuci, ale to już nie ten sam kozak. Brakuje dobrego gracza na 1-2-3 i centra z prawdziwego zdarzenia.

Champs (19850)
OK (0) ŹLE (0) #1335377, 2022-09-25 23:05:54

Dziś pozytywnie Joesaar,Phil i Słupiński, poniżej możliwości Kamil,Bostić póki co szału nie robi.Zgrywamy się.

Champs (19850)
OK (0) ŹLE (0) #1335376, 2022-09-25 23:03:49

Cały mecz Benfiki Ivan 39pkt. 9/14 za 3
https://www.youtube.com/watch?v=TBRYujt7PI4

We Francji Chase 17pkt. 4x3 dla Dijon.

OK (0) ŹLE (0) #1335375, 2022-09-25 23:00:19

Odpowiedź na wpis #1335373 (Margot). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

🤗😍

Hormon (2815)
OK (0) ŹLE (0) #1335374, 2022-09-25 22:49:01

Anwil zwyciestwo, Polska wygrana, Kaczynski jezdzi i bawi caly kraj. Nie kaprysze juz. 😊

Margot (7346)
OK (0) ŹLE (0) #1335373, 2022-09-25 22:42:37

Odpowiedź na wpis #1335371 (Santorini). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Pany ! Przegapiłem konfę. Jakaś lina?
Chcę posłuchać co powiedział Don Vasyl jak go nazywacie 🤪🤦😀

Łap Sant :
https://youtu.be/x82A4PdwBQQ

OK (0) ŹLE (0) #1335372, 2022-09-25 22:42:08

Sukces wieńczy dzieło (jakie by ono nie było)...

OK (0) ŹLE (0) #1335371, 2022-09-25 22:40:27

Pany ! Przegapiłem konfę. Jakaś lina?
Chcę posłuchać co powiedział Don Vasyl jak go nazywacie 🤪🤦😀

Hormon (2815)
OK (0) ŹLE (0) #1335370, 2022-09-25 22:39:06

🤣🤣

OK (0) ŹLE (0) #1335369, 2022-09-25 22:30:27

Odpowiedź na wpis #1335367 (Hormon). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Sedziemu niespecjalnie chce sie dzisiaj sedziowac.

Dla niego to normalna dniówka...

Em (5604)
OK (0) ŹLE (0) #1335368, 2022-09-25 22:29:55

Odpowiedź na wpis #1335367 (Hormon). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Sedziemu niespecjalnie chce sie dzisiaj sedziowac.

Troche na zasadzie a gwizdne tu, gwizdne tam. Why not

Hormon (2815)
OK (0) ŹLE (0) #1335367, 2022-09-25 22:23:59

Sedziemu niespecjalnie chce sie dzisiaj sedziowac.

Hormon (2815)
OK (0) ŹLE (0) #1335366, 2022-09-25 22:08:05

Odpowiedź na wpis #1335365 (mati607). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Czesiu teraz dawaj Milika wykończy ich

I mnie.

OK (0) ŹLE (0) #1335365, 2022-09-25 22:06:18

Czesiu teraz dawaj Milika wykończy ich

OK (0) ŹLE (0) #1335364, 2022-09-25 22:05:55

Akcja w stylu Holandii...

OK (0) ŹLE (0) #1335363, 2022-09-25 22:04:22

Co Robert podał za ciasteczko, to nie mam pytań :O

Hormon (2815)
OK (0) ŹLE (0) #1335362, 2022-09-25 22:04:19

I do snu repra zaserwowala nam piekna brame. Az unioslem sie z kanapy.

Hormon (2815)
OK (0) ŹLE (0) #1335361, 2022-09-25 21:39:59

Odpowiedź na wpis #1335359 (wasiel). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Głównie u Szczęsnego

Mnie przypadly do gusty przyjecia pilki przez Krychowiaka.

wasiel (2560)
OK (0) ŹLE (0) #1335359, 2022-09-25 21:36:38

Odpowiedź na wpis #1335358 (Hormon). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ale momenty byly.

Głównie u Szczęsnego

Hormon (2815)
OK (0) ŹLE (0) #1335358, 2022-09-25 21:34:37

Odpowiedź na wpis #1335356 (wasiel). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Bardziej mnie martwi że takie samo wrażenie sprawiają nasze orły.

Ale momenty byly.

OK (0) ŹLE (0) #1335357, 2022-09-25 21:32:47

Jarek Mokros trzyma poziom ale Dąbrowa i tak cały czas prowadzi.

wasiel (2560)
OK (0) ŹLE (0) #1335356, 2022-09-25 21:32:41

Odpowiedź na wpis #1335355 (Jeff Nordgaard). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Czy ktoś też odnosi wrażenie, że ten łotewski sędzia w meczu Walia-Polska nie ogarnia w ogóle kuwety?

Bardziej mnie martwi że takie samo wrażenie sprawiają nasze orły.

OK (0) ŹLE (0) #1335355, 2022-09-25 21:30:59

Czy ktoś też odnosi wrażenie, że ten łotewski sędzia w meczu Walia-Polska nie ogarnia w ogóle kuwety?

OK (0) ŹLE (0) #1335353, 2022-09-25 21:28:48

Jednak Motor Lublin wywiązał się z roli faworyta i zdobył tytuł drużynowego MP na żużlu ( już po 14 biegach). W przyszłym sezonie będzie z nimi jeszcze Zmarzlik...

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!