MENU

Najnowsze

OK (0) ŹLE (0) #1321511, 2022-05-14 23:12:26

W Hiszpani do 2 ligi spadaja Burgosi i Andorra.

OK (0) ŹLE (0) #1321510, 2022-05-14 23:12:14

Odpowiedź na wpis #1321498 (michlaz1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Tylko (L)

Jeeeeeden jest mistrz Polski, jedna k.... w Polsce jest !!!!

OK (0) ŹLE (0) #1321509, 2022-05-14 23:03:47

Odpowiedź na wpis #1321508 (dzejzi). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Od 4 gala Błachowicz koło 6 7 na polsacie Sport

Dzięki

OK (0) ŹLE (0) #1321508, 2022-05-14 23:02:17

Odpowiedź na wpis #1321507 (Mihailovic). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

O której jest walka Bałachowicza i gdzie można obejrzeć?

Od 4 gala Błachowicz koło 6 7 na polsacie Sport

OK (0) ŹLE (0) #1321507, 2022-05-14 22:58:27

O której jest walka Bałachowicza i gdzie można obejrzeć?

OK (0) ŹLE (0) #1321506, 2022-05-14 22:39:45

Odpowiedź na wpis #1321505 (MAXBYD13). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Bartek Zmarzlik kolejny raz nie odczarował narodowego

Tor go pokonał, ale same zawody fajne. Sporo mijanek. Szkoda tylko tych kolein, bo wypaczyły kilka biegów.

OK (0) ŹLE (0) #1321505, 2022-05-14 22:32:48

Bartek Zmarzlik kolejny raz nie odczarował narodowego

kido (651)
OK (0) ŹLE (0) #1321504, 2022-05-14 22:18:37

Odpowiedź na wpis #1321496 (michlaz1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jest tu ktoś do kogo pasują inicjały BW?

No tak jakby

OK (0) ŹLE (0) #1321503, 2022-05-14 22:10:11

Dobra teraz oglądamy Eurowizję i kibicujemy Polsce.

OK (0) ŹLE (0) #1321502, 2022-05-14 21:38:44

Odpowiedź na wpis #1321499 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Padł dzis portal do sprzedazy, bo ruszyly bilety na mecze we Wroclawiu

Wow, ale żeby kurde czekać już 20 minut w kolejce? Pasek ładowania mam mniej więcej na 3/4

Margot (7188)
OK (0) ŹLE (0) #1321501, 2022-05-14 21:37:30

Odpowiedź na wpis #1321497 (Pawe0811). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ciekawe jaka będzie frekwencja?Oby jak największa.

Bilety na środowy mecz są do kupienia na abilet od wczoraj ( od godz. 22). Dziś w południe było dużo wolnych, praktycznie w każdym sektorze można było kupić bilet.

OK (0) ŹLE (0) #1321500, 2022-05-14 21:35:59

Odpowiedź na wpis #1321498 (michlaz1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Tylko (L)

Wez stad zawijaj z tym smiesznym klubikiem

OK (0) ŹLE (0) #1321499, 2022-05-14 21:34:34

Odpowiedź na wpis #1321497 (Pawe0811). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ciekawe jaka będzie frekwencja?Oby jak największa.

Padł dzis portal do sprzedazy, bo ruszyly bilety na mecze we Wroclawiu

OK (0) ŹLE (0) #1321498, 2022-05-14 21:29:36

Odpowiedź na wpis #1321490 (Pawe0811). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

O!!!!Zaczął się ból czterech liter kibiców wiadomego klubu https://www.youtube.com/watch?v=Y06PBieiVR8
MP Lech Poznań!

Tylko (L)

OK (0) ŹLE (0) #1321497, 2022-05-14 21:29:30

Odpowiedź na wpis #1321494 (bazyliszek). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Mnie to wisi, mam karnet Po prostu pisze, ze juz od kilku godzin mozna bylo kupic na abilet.


PS: CZekam juz 15 minut na zaladowanie portalu xd

Ciekawe jaka będzie frekwencja?Oby jak największa.

OK (0) ŹLE (0) #1321496, 2022-05-14 21:28:29

Jest tu ktoś do kogo pasują inicjały BW?

OK (0) ŹLE (0) #1321495, 2022-05-14 21:27:42

Odpowiedź na wpis #1321488 (chester). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

100% Lecha nie ma to tylko Amica przebrana w jego barwy a tytuł zdobyli tylko bo wielka LEGIA miała słabszy sezon

Nie znam się na piłce, ale to chyba coś więcej niż słaby sezon (10 miejsce) i 192 mln zł długu. Mimo, że gardzę kupowaniem licencjami.

OK (0) ŹLE (0) #1321494, 2022-05-14 21:25:25

Odpowiedź na wpis #1321493 (Pawe0811). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Poniedziałek godz 12 pula w Informacji turystycznej...

Mnie to wisi, mam karnet Po prostu pisze, ze juz od kilku godzin mozna bylo kupic na abilet.


PS: CZekam juz 15 minut na zaladowanie portalu xd

OK (0) ŹLE (0) #1321493, 2022-05-14 21:13:39

Odpowiedź na wpis #1321492 (bazyliszek). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Juz od kilku godzin mozna kupic

Poniedziałek godz 12 pula w Informacji turystycznej...

OK (0) ŹLE (0) #1321492, 2022-05-14 21:09:10

Juz od kilku godzin mozna kupic

OK (0) ŹLE (0) #1321490, 2022-05-14 20:33:33

O!!!!Zaczął się ból czterech liter kibiców wiadomego klubu https://www.youtube.com/watch?v=Y06PBieiVR8
MP Lech Poznań!

Logan (1648)
OK (0) ŹLE (0) #1321489, 2022-05-14 20:26:19

Odpowiedź na wpis #1321486 (chester). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Chyba chciałeś napisać na 26-lecie amicolecha

Nie znam sie na na Polskiej eklapie ale cos zs duzo chyba tych lat..

OK (0) ŹLE (0) #1321488, 2022-05-14 20:13:51

Odpowiedź na wpis #1321487 (Swiena-ZdoN). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

A ile tam amici aktualnie?

100% Lecha nie ma to tylko Amica przebrana w jego barwy a tytuł zdobyli tylko bo wielka LEGIA miała słabszy sezon

OK (0) ŹLE (0) #1321487, 2022-05-14 20:09:09

Odpowiedź na wpis #1321486 (chester). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Chyba chciałeś napisać na 26-lecie amicolecha

A ile tam amici aktualnie?

OK (0) ŹLE (0) #1321486, 2022-05-14 20:07:52

Odpowiedź na wpis #1321480 (bob). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

W końcu! Po 7 latach na 100-lecie! Mistrz Mistrz Kolejorz!!! %8

Chyba chciałeś napisać na 26-lecie amicolecha

OK (0) ŹLE (0) #1321485, 2022-05-14 20:01:15

Nie lubię piłki nożnej, ale mózg mi rozwaliło - że Lubin był dwa razy Mistrzem Polski. 80 tys. miasto. A jeszcze bardziej to, że mimo że rządzi tam piłka nożna to strzelili sobie w 2014 r. halę sportową na 3,7 tys. miejsc: https://builderpolska.pl/wp-content/uploads/2018/07/Hala-sportowo-widowiskowa-Lubin-02.jpg . To tak a propo rozmowy o halach sportowych. Zgorzelec tam grał euroligowe mecze.

OK (0) ŹLE (0) #1321484, 2022-05-14 19:39:38
OK (0) ŹLE (0) #1321483, 2022-05-14 19:36:44

Odpowiedź na wpis #1321480 (bob). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

W końcu! Po 7 latach na 100-lecie! Mistrz Mistrz Kolejorz!!! %8

Też im kibicowałem i już opijam kolejny tytuł Kolejorza... 🥃👍

OK (0) ŹLE (0) #1321482, 2022-05-14 19:33:04

Lech! Kolejorz! W Poznaniu już jest bal!

Cracovia i Zagłębie. Dzięki.

OK (0) ŹLE (0) #1321481, 2022-05-14 19:31:29

LECH POZNAŃ MISTRZEM POLSKI!!!

bob (215)
OK (0) ŹLE (0) #1321480, 2022-05-14 19:28:47

Odpowiedź na wpis #1321479 (DIONIZY). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

No to piłkarski Lech mistrzem Polski...

W końcu! Po 7 latach na 100-lecie! Mistrz Mistrz Kolejorz!!! %8

OK (0) ŹLE (0) #1321479, 2022-05-14 19:24:50

No to piłkarski Lech mistrzem Polski...

OK (0) ŹLE (0) #1321478, 2022-05-14 19:14:00

https://fr24.com/SPSMC/2bdb26a9

Lot nad Polska z przeslaniem. 🙂✈

OK (0) ŹLE (0) #1321477, 2022-05-14 19:11:55

Pierwszy mecz jednak w Hali Stulecia, a drugi w Orbicie. Niezłe wyzwanie dla zmęczonego Śląska, bo krótkie przerwy między meczami w maju: 17, 19, 22, 24, 27. 29, 31.

OK (0) ŹLE (0) #1321476, 2022-05-14 19:04:11

Brzytwo, pomożecie?

Poszukuje dobrej kosy (podkaszarka) i kosiarki spalinowej w budżecie do 1800 zl za całość. Kosa obowiązkowo z żyłka, ostrze mnie nie interesuje. I teraz pytania:
1. Lepszy będzie silnik dwu czy czterosuwowy?
2. Jak wygląda sytuacja z gaźnikiem? Słyszałem, ze ponoć trzeba wypalać paliwo przed zima, żeby nie było problemów z uruchomieniem w kolejna wiosnę.

OK (0) ŹLE (0) #1321475, 2022-05-14 18:35:23

* przystanek tramwajowy. Do hali na bemowie jest 7 km od pałacu, ale nie ma możliwości dojechania pod halę pociągiem (w Wawie popularny środek poruszania się po mieście), tramwajem, metrem. Dobry dojazd i duża hala to atuty w walce o imprezy międzynarodowe.

OK (0) ŹLE (0) #1321474, 2022-05-14 18:13:40

Odpowiedź na wpis #1321473 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

To są chyba jakieś jaja…
Z tym się nie da już nic zrobić?

Raczej nie. W Wawie się dzieje podobnie do nas. Najmniejsza inwestycja jest powodem do konferencji. Potrafili chwalić się budową pasów w centrum czy wymianą oświetlenia (była nawet konferencja prasowa). A główna inwestycja to budowa na Placu 5 rogów oraz most rowerowy na Wiśle za ponad 100 mln zł. Budowę hali Polonii też uważają za sukces i się nim często chwalą: https://um.warszawa.pl/-/osrodek-polonia-zyska-nowe-oblicze . To jeden z najgorszych błędów władz stolicy. Bardzo krótkowzroczne patrzenie, bo zagospodarowują cenne tereny. Gdyby zrezygnować ze stadionu (pozyskanie terenu pod większy obiekt) to hala miałaby tam super lokalizację. Duża stacja kolejowa, stacja metra, ważne ciągi drogowe, stacja tramwajowa. Zaledwie 2,5 km od Pałacu Kultury.

elbo (6848)
OK (0) ŹLE (0) #1321473, 2022-05-14 18:08:50

Odpowiedź na wpis #1321472 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jest gorzej. Pierwotnie planowali halę na poziomie 1,2 tys.-1,3 tys. Po protestach kibiców zwiększyli do 2 tys., bo to podobno wymóg PLK (jak wiemy ten wymóg jest martwy). Nie budowaliby bez wsparcia inwestora prywatnego, miasto też będzie inwestorem. Przy okazji chcą odbudować sekcję koszykówki. Mają dużego sponsora, ale chciał się wycofać po pogróżkach od kibiców legii. Budowa ma ruszyć w 2024 wraz z budową stadionu i parkingu podziemnego (na 700 aut). Całość to koszt na poziomie 400 mln. Przy tej inflacji pewnie już nieaktualne szacunki finansowe. Tu o hali: https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-jest-umowa-na-projekt-stadionu-polonii-warszawa-hala-do-koszykowki-bedzie-wieksza-5508805

To są chyba jakieś jaja…
Z tym się nie da już nic zrobić?

OK (0) ŹLE (0) #1321472, 2022-05-14 18:03:46

Odpowiedź na wpis #1321470 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Serio w 2022 roku budują nowa hale w stolicy na 2000 widzów ? Ręce opadają…
Kosz wiadomo na jakim poziomie jest ale bardziej mnie dziwi, że nie budują porządnej hali do grania w drugi sport narodowy czyli siatkówkę

Jest gorzej. Pierwotnie planowali halę na poziomie 1,2 tys.-1,3 tys. Po protestach kibiców zwiększyli do 2 tys., bo to podobno wymóg PLK (jak wiemy ten wymóg jest martwy). Nie budowaliby bez wsparcia inwestora prywatnego, miasto też będzie inwestorem. Przy okazji chcą odbudować sekcję koszykówki. Mają dużego sponsora, ale chciał się wycofać po pogróżkach od kibiców legii. Budowa ma ruszyć w 2024 wraz z budową stadionu i parkingu podziemnego (na 700 aut). Całość to koszt na poziomie 400 mln. Przy tej inflacji pewnie już nieaktualne szacunki finansowe. Tu o hali: https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-jest-umowa-na-projekt-stadionu-polonii-warszawa-hala-do-koszykowki-bedzie-wieksza-5508805

Rail (2661)
OK (0) ŹLE (0) #1321471, 2022-05-14 17:59:52

Odpowiedź na wpis #1321466 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Polonia będzie miała budowaną halę, ale tu jest problem. Tylko 2 tys. miejsc. Za to lokalizacja świetna, bo blisko stacji metra i Warszawy Gdańskiej. Dużo lepsze miejsce do Pucharu Polski, jeśli wróci granie do stolicy.

Sport w stolicy ma wiele problemów np. dopiero teraz dali radę ze stadionem Skry. Legia ma duży wpływ w mieście, bo ich urząd zaliczył taką wtopę: https://warszawa.naszemiasto.pl/afera-z-kortami-legii-mioduski-ugial-sie-pod-presja-rady/ar/c2-8704987

Legia piłkarska od ministerstwa otrzymała już ponad 23 mln zł na akademię i lab.

Dwa tysiące miejsc jest dla stolicy powodem do wstydu. Tu potrzebna jest hala na 10k. Nie twierdzę, że Legia będzie ja zapełniać i w ogóle na niej grać, ale to jest solidny obciach, że nie ma w mieście takiego obiektu.

elbo (6848)
OK (0) ŹLE (0) #1321470, 2022-05-14 17:58:38

Odpowiedź na wpis #1321466 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Polonia będzie miała budowaną halę, ale tu jest problem. Tylko 2 tys. miejsc. Za to lokalizacja świetna, bo blisko stacji metra i Warszawy Gdańskiej. Dużo lepsze miejsce do Pucharu Polski, jeśli wróci granie do stolicy.

Sport w stolicy ma wiele problemów np. dopiero teraz dali radę ze stadionem Skry. Legia ma duży wpływ w mieście, bo ich urząd zaliczył taką wtopę: https://warszawa.naszemiasto.pl/afera-z-kortami-legii-mioduski-ugial-sie-pod-presja-rady/ar/c2-8704987

Legia piłkarska od ministerstwa otrzymała już ponad 23 mln zł na akademię i lab.

Serio w 2022 roku budują nowa hale w stolicy na 2000 widzów ? Ręce opadają…
Kosz wiadomo na jakim poziomie jest ale bardziej mnie dziwi, że nie budują porządnej hali do grania w drugi sport narodowy czyli siatkówkę

OK (0) ŹLE (0) #1321469, 2022-05-14 17:58:21

Nie nie dlatego.

OK (0) ŹLE (0) #1321468, 2022-05-14 17:54:57

Odpowiedź na wpis #1321467 (Knightrider). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nieprawda. Pejoratywne szufladki to Ty zakładasz w swoich wpisach choćby mieszkańcom Warszawy czy urodzonych w tym blokowisku z lat 90 na Dolnym Śląsku. Inny nie znaczy zły i właśnie w dobry deseń uderzyłeś. Masz swoje zdanie, ale przeanalizuj je pod kątem szufladkowania.

I dlatego napisałem, że kibicami legii są także wpływowe osoby? Poza tym to jest tylko reakcja na wypowiedzi już wkładający na tron Legię i Śląsk na wiele lat do przodu. Domniemam, że wynikają z wyolbrzymiania obrazu tych dwóch miast. Stąd moje pejoratywne wypociny o tych miastach, które bazują na osobistych doświadczeniach i rozmowach z ich mieszkańcami. Może się mylę, ale prawda jest po środku. Te miasta też mają swoje problemy i daleka droga do powtórzenia sukcesów innych klubów. Legia od lat chciała być multidyscyplinarnym klubem - stąd wsparcie piłkarskich. Jednak to nie ma nawet podjazdu do klubu z Belgradu, gdzie na Eurolidze jest większe frekwencja niż na Łazienkowskiej. A na pewno sadzanie ich w szufladce dominatora polskiej ligi przed zdobyciem jakiekolwiek medalu jest zbyt daleko posuniętą wiarą w cudowne duże kluby. Dopiero pierwszy sezon mają z sukcesem. Kolejne ocenimy po walce na parkiecie.

OK (0) ŹLE (0) #1321467, 2022-05-14 17:46:38

Odpowiedź na wpis #1321458 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dla każdego myślącego inaczej zawsze są pejoratywne szufladki, ale jest mi to obojętne co tam sobie o mnie wymyślisz. Mylę się w wielu sprawach i potrafię się przyznać (np. nie wierzyłem we Frasuna i niedawno o tym pisałem). Ale mogę też mieć inne zdanie o warszawskiej koszykówce. Nie widzę w niej nadziei na uratowanie polskiej koszykówki.

Nieprawda. Pejoratywne szufladki to Ty zakładasz w swoich wpisach choćby mieszkańcom Warszawy czy urodzonych w tym blokowisku z lat 90 na Dolnym Śląsku. Inny nie znaczy zły i właśnie w dobry deseń uderzyłeś. Masz swoje zdanie, ale przeanalizuj je pod kątem szufladkowania.

OK (0) ŹLE (0) #1321466, 2022-05-14 17:46:13

Odpowiedź na wpis #1321465 (Rail). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie zrozumiałem tego wpisu - Legia dostała kasę na Akademie Legii z budżetu centralnego czy samorządowego? I pił+karska czy koszykarska?

O hali w Wawie mówi się od nastu lat. Już za czasów silnej Polonii, potem gfy budowano Narodowy (na błoniach stadionu rozważano budowę hali i basenu olimpijjskiego). Strasznie oporni ci politycy. A kluby w tym czasie szwendaja się po AWFie, Kole, Arenie Ursynów, hali na Bemowie, Torwarze.

Polonia będzie miała budowaną halę, ale tu jest problem. Tylko 2 tys. miejsc. Za to lokalizacja świetna, bo blisko stacji metra i Warszawy Gdańskiej. Dużo lepsze miejsce do Pucharu Polski, jeśli wróci granie do stolicy.

Sport w stolicy ma wiele problemów np. dopiero teraz dali radę ze stadionem Skry. Legia ma duży wpływ w mieście, bo ich urząd zaliczył taką wtopę: https://warszawa.naszemiasto.pl/afera-z-kortami-legii-mioduski-ugial-sie-pod-presja-rady/ar/c2-8704987

Legia piłkarska od ministerstwa otrzymała już ponad 23 mln zł na akademię i lab.

Rail (2661)
OK (0) ŹLE (0) #1321465, 2022-05-14 17:42:59

Odpowiedź na wpis #1321460 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

A i jeszcze jedno. Jesteś w wielkim błędzie sądząc, że kibice legii nie mają posłuchu u warszawskich polityków. Kibicami nie są tylko zwykłe mietki z Pragi, ale także wpływowe osoby w Wawie. Akademia Legii nie przypadkiem dostała kilka mln na budowę z budżetu kraju. To nie jest już to samo co w latach '90, ale mają znacznie większe możliwości środków publicznych lub prywatnych niż jakiekolwiek inne miasto.

Nie zrozumiałem tego wpisu - Legia dostała kasę na Akademie Legii z budżetu centralnego czy samorządowego? I pił+karska czy koszykarska?

O hali w Wawie mówi się od nastu lat. Już za czasów silnej Polonii, potem gfy budowano Narodowy (na błoniach stadionu rozważano budowę hali i basenu olimpijjskiego). Strasznie oporni ci politycy. A kluby w tym czasie szwendaja się po AWFie, Kole, Arenie Ursynów, hali na Bemowie, Torwarze.

OK (0) ŹLE (0) #1321464, 2022-05-14 17:40:17

Odpowiedź na wpis #1321461 (Rail). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Radom gra w rozgrywkach mazowieckich, a właściwie ciągle rywalizuje z Warszawa I okolica, stąd Radom. Wiem gdzie leży.

Pesymizm - bo namalowałes piękny obraz pozycji koszykówki w kraju, z którym w sumie się zgadzam, ale przyznaj, że optymizmem nie powiało.

Punktu trzeciego nie będę komentował, poza jednym - skąd wiesz ,co myślę? I właściwie, że jestem wrłocławianinem?

BTW - to nie przytyk do ciebie, tylko ogólny- odmienia się mecz-ÓW a nie mecz-Y. Często się to na brzytiwe pojawia.

Masz rację, nie jest to optymistyczna wizja dla polskiego kosza. Jednak też nie dopuszczam do siebie myśli pesymistycznej wobec Anwilu. Może naiwnie, bo serio wierzę że kosz nie odbuduję się w Warszawie i we Wrocławiu do poziomu kultowego z dominacją nad ligą. Czas pokażę czy dobrze postawiłem diagnozę dla tych miast. Boję się, że jedyny plan na rozwój polskiego kosza to przyciągnanie marek piłkarskich. A to się nie uda. W Wawie jest silna grupa NBA, ale wydarzeń w tym temacie jak na lekarstwo. Mistrzostwa Europy w stolicy zakończyły się klęską. Jest wielu pasjonatów, większe możliwości utrzymania sekcji. NBA sporo napędza w koszu, może coś z tego się narodzi. W sumie masz rację. Trochę za bardzo marudzę.

OK (0) ŹLE (0) #1321463, 2022-05-14 17:39:13

Odpowiedź na wpis #1321459 (bazyliszek). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Kogo z finalistów 1 ligi widzielibyście chętniej w EBL? Rawlplug Sokol Łańcut czy Górnik Trans.eu Wałbrzych?

Oglądasz? Mała hala...

elbo (6848)
OK (0) ŹLE (0) #1321462, 2022-05-14 17:33:23

Odpowiedź na wpis #1321448 (lovech). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Boszze ten temat wałkowany tu od ponad tygodnia
Wystarczy wejść na PLK w terminarz voilla
U nas 18, 21 rewanż w Słupsku

Wyprzedzając kolejne pytanie. Tak wszystkie mecze o 17.30 i tak na Polsat Sport.

Strona PLK oczywiście ale zapraszam również na WLC i na Facebooku Szósty Zawodnik

Rail (2661)
OK (0) ŹLE (0) #1321461, 2022-05-14 17:31:27

Odpowiedź na wpis #1321453 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

1) Po pierwsze, gdzie ty widzisz pesymizm? To, że nie wierzę w dominację Śląska to raczej optymizm. Co więcej nawet uzasadniłem, dlaczego optymistycznie patrzę na brak powtórzenia historii z lat '90. Ty jedynie się przysrałeś bez argumentów.

2). Dodaj także Łódź, Katowice i Los Angeles.... A później spójrz ile km od Warszawy jest Radom.

3). Pracuje z ludźmi z całego kraju. I pewne wzorce się powtarzają. Tak samo jak dla Włocławian - wieczne narzekanie na wszystko. W Wawie zorganizowałem wiele meczy w kosza dla lubiących ten sport. Coś tam o warszawskiej koszykówce wiem. Ty jako włocławianin oczywiście myślisz, że jak stolica to trawa tam rośnie ze złota. Nie rozumiem tego pieprzonego kompleksu wobec wszystkich uprawiany przez włocławian, którzy zobaczą metro i już urobieni, jakby w stolycy się urodzili. Najgorszy sort. Bardziej warszawscy od warszawian, dlatego nigdy nie są szanowani. Dam ci radę - w Wawie, jeśli będziesz miał kompleksy to cię zjedzą. Mi legioniści gratulowali zdobycia mistrza przez Anwil. Bo nigdy nie obwijałem w bawełnę. Wiedzieli skąd jestem i że nie ma kompleksów, żeby podwinąć pod siebie uszy. Gardzę tymi co sprzedają swoje korzenia, bo przefarbowali się jak lisy.

Radom gra w rozgrywkach mazowieckich, a właściwie ciągle rywalizuje z Warszawa I okolica, stąd Radom. Wiem gdzie leży.

Pesymizm - bo namalowałes piękny obraz pozycji koszykówki w kraju, z którym w sumie się zgadzam, ale przyznaj, że optymizmem nie powiało.

Punktu trzeciego nie będę komentował, poza jednym - skąd wiesz ,co myślę? I właściwie, że jestem wrłocławianinem?

BTW - to nie przytyk do ciebie, tylko ogólny- odmienia się mecz-ÓW a nie mecz-Y. Często się to na brzytiwe pojawia.

OK (0) ŹLE (0) #1321460, 2022-05-14 17:25:31

Odpowiedź na wpis #1321441 (Rail). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Warszawiacy też nie mają w dupie tego, gdzie graja. Wręcz się wstydzą, ale przecietny kibic w Warszawie nie jest w stanie wywrzec takiej presji na politykow jak kibic wloclawski.. Cieszę się, że wiesz wszystko i widzisz wszystko, od Glapińskiego po mental warszawiaków i wrocławian. Pozazdrościć.

Warszawa i okolice to o dziwo jeden z najsilniejszych ośrodków koszykarskich w PL jeśli chodzi o młodzież.

Są Komorów, Brwinów, Pruszków, MBA, Grójec, Radom, Hutnik, Dziki i Legia, która trochę młodzież olewa. A jeszcze Są gdzieś tam Polonia, Gim92, Piaseczno, Piastów.

A i jeszcze jedno. Jesteś w wielkim błędzie sądząc, że kibice legii nie mają posłuchu u warszawskich polityków. Kibicami nie są tylko zwykłe mietki z Pragi, ale także wpływowe osoby w Wawie. Akademia Legii nie przypadkiem dostała kilka mln na budowę z budżetu kraju. To nie jest już to samo co w latach '90, ale mają znacznie większe możliwości środków publicznych lub prywatnych niż jakiekolwiek inne miasto.

OK (0) ŹLE (0) #1321459, 2022-05-14 17:17:52

Kogo z finalistów 1 ligi widzielibyście chętniej w EBL? Rawlplug Sokol Łańcut czy Górnik Trans.eu Wałbrzych?

OK (0) ŹLE (0) #1321458, 2022-05-14 17:17:39

Odpowiedź na wpis #1321457 (Knightrider). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Odnoszę właśnie wrażenie wielkich kompleksów czytając Twoje wpisy, które podkreślają na każdym kroku to i owo. Ale człowiek omylnym jest.

Dla każdego myślącego inaczej zawsze są pejoratywne szufladki, ale jest mi to obojętne co tam sobie o mnie wymyślisz. Mylę się w wielu sprawach i potrafię się przyznać (np. nie wierzyłem we Frasuna i niedawno o tym pisałem). Ale mogę też mieć inne zdanie o warszawskiej koszykówce. Nie widzę w niej nadziei na uratowanie polskiej koszykówki.

OK (0) ŹLE (0) #1321457, 2022-05-14 17:16:52

Odpowiedź na wpis #1321456 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Co jeszcze wymyślisz z racji tego, że inaczej patrzę na stolicę? Pewnie mózg by ci rozwaliło, jakbyś się dowiedział że nie jedna wycieczkę oprowadziłem po wawie. Nie mam kompleksów względem stolicy, bo trochę ją znam. Zawsze wychodziłem z założenia, że jesli w miejscu A ci zle to wyjedz to miejsca B. Narzekaniem nie zmienisz nic. A miłością na pokaz też szacunku w Wawie nie zdobędziesz.

Odnoszę właśnie wrażenie wielkich kompleksów czytając Twoje wpisy, które podkreślają na każdym kroku to i owo. Ale człowiek omylnym jest.

OK (0) ŹLE (0) #1321456, 2022-05-14 17:14:39

Odpowiedź na wpis #1321454 (Knightrider). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

raf84 czytając Twoje wpisy odnoszę wrażenie, że musiałeś kiedyś zgubić się w stolicy i nikt Ci nie pomógł znaleźć drogi🤣🤣🤣

Co jeszcze wymyślisz z racji tego, że inaczej patrzę na stolicę? Pewnie mózg by ci rozwaliło, jakbyś się dowiedział że nie jedna wycieczkę oprowadziłem po wawie. Nie mam kompleksów względem stolicy, bo trochę ją znam. Zawsze wychodziłem z założenia, że jesli w miejscu A ci zle to wyjedz to miejsca B. Narzekaniem nie zmienisz nic. A miłością na pokaz też szacunku w Wawie nie zdobędziesz.

OK (0) ŹLE (0) #1321455, 2022-05-14 17:12:46

Widziałem wielkich Anwilowców za dzieciaka, a dziś wielcy warszawiacy like'ujący wygrane ległej w koszu. Tak to wygląda jak nie szanuje się korzeni.

OK (0) ŹLE (0) #1321454, 2022-05-14 17:12:08

raf84 czytając Twoje wpisy odnoszę wrażenie, że musiałeś kiedyś zgubić się w stolicy i nikt Ci nie pomógł znaleźć drogi🤣🤣🤣

OK (0) ŹLE (0) #1321453, 2022-05-14 17:00:54

Odpowiedź na wpis #1321441 (Rail). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Warszawiacy też nie mają w dupie tego, gdzie graja. Wręcz się wstydzą, ale przecietny kibic w Warszawie nie jest w stanie wywrzec takiej presji na politykow jak kibic wloclawski.. Cieszę się, że wiesz wszystko i widzisz wszystko, od Glapińskiego po mental warszawiaków i wrocławian. Pozazdrościć.

Warszawa i okolice to o dziwo jeden z najsilniejszych ośrodków koszykarskich w PL jeśli chodzi o młodzież.

Są Komorów, Brwinów, Pruszków, MBA, Grójec, Radom, Hutnik, Dziki i Legia, która trochę młodzież olewa. A jeszcze Są gdzieś tam Polonia, Gim92, Piaseczno, Piastów.

1) Po pierwsze, gdzie ty widzisz pesymizm? To, że nie wierzę w dominację Śląska to raczej optymizm. Co więcej nawet uzasadniłem, dlaczego optymistycznie patrzę na brak powtórzenia historii z lat '90. Ty jedynie się przysrałeś bez argumentów.

2). Dodaj także Łódź, Katowice i Los Angeles.... A później spójrz ile km od Warszawy jest Radom.

3). Pracuje z ludźmi z całego kraju. I pewne wzorce się powtarzają. Tak samo jak dla Włocławian - wieczne narzekanie na wszystko. W Wawie zorganizowałem wiele meczy w kosza dla lubiących ten sport. Coś tam o warszawskiej koszykówce wiem. Ty jako włocławianin oczywiście myślisz, że jak stolica to trawa tam rośnie ze złota. Nie rozumiem tego pieprzonego kompleksu wobec wszystkich uprawiany przez włocławian, którzy zobaczą metro i już urobieni, jakby w stolycy się urodzili. Najgorszy sort. Bardziej warszawscy od warszawian, dlatego nigdy nie są szanowani. Dam ci radę - w Wawie, jeśli będziesz miał kompleksy to cię zjedzą. Mi legioniści gratulowali zdobycia mistrza przez Anwil. Bo nigdy nie obwijałem w bawełnę. Wiedzieli skąd jestem i że nie ma kompleksów, żeby podwinąć pod siebie uszy. Gardzę tymi co sprzedają swoje korzenia, bo przefarbowali się jak lisy.

OK (0) ŹLE (0) #1321452, 2022-05-14 16:10:28

Odpowiedź na wpis #1321451 (bob). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

I 1:2 równo z gwizdkiem po przerwie dobić i czekać na Raków. Poznań może odpłynąć już dzisiaj.

Może i dziś odpłyną...A w następnym sezonie będą mieli te same problemy z którymi aktualnie boryka się Legia. Znów da o sobie znać pocałunek śmierci czyli puchary ...
I tak w kółko...śmieszna liga
Niech się Skorza pocieszy bo za chwilę go nie będzie

bob (215)
OK (0) ŹLE (0) #1321451, 2022-05-14 15:56:52

Odpowiedź na wpis #1321450 (FanPC). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Już 1:1

I 1:2 równo z gwizdkiem po przerwie dobić i czekać na Raków. Poznań może odpłynąć już dzisiaj.

OK (0) ŹLE (0) #1321450, 2022-05-14 15:30:23

Odpowiedź na wpis #1321449 (bob). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wyścig żółwi w Ekstraklapie trwa. Warta - Lech 1:0

Już 1:1

bob (215)
OK (0) ŹLE (0) #1321449, 2022-05-14 15:22:23

Wyścig żółwi w Ekstraklapie trwa. Warta - Lech 1:0

lovech (1613)
OK (0) ŹLE (0) #1321448, 2022-05-14 15:09:09

Odpowiedź na wpis #1321447 (Mateos). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Witam kiedy gramy z Czarnymi o 3 miejsce ma ktoś terminarz spotkań?

Boszze ten temat wałkowany tu od ponad tygodnia
Wystarczy wejść na PLK w terminarz voilla
U nas 18, 21 rewanż w Słupsku

OK (0) ŹLE (0) #1321447, 2022-05-14 14:43:58

Witam kiedy gramy z Czarnymi o 3 miejsce ma ktoś terminarz spotkań?

OK (0) ŹLE (0) #1321446, 2022-05-14 13:48:03

Odnoszę wrażenie że przeciwniczki 1GI wychodząc na kort już jej się boj a

gwizd (17271)
OK (0) ŹLE (0) #1321445, 2022-05-14 13:31:02

Oj ta Iga. Ona jest coraz mocniejsza 💪😀

OK (0) ŹLE (0) #1321444, 2022-05-14 13:30:10

1GA jest niesamowita

Rail (2661)
OK (0) ŹLE (0) #1321443, 2022-05-14 12:33:09

Odpowiedź na wpis #1321442 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Zgadza się ale dla tej młodzieży nie liczy się plk. Tylko NBA NBA NBA
Ps. Mam nadzieje, że Anwil SA i Miasto staną na wysokości zadania i będzie druga liga dla TKM-u czyli defacto rezerw Anwilu

Dużo zależy od rodzica, ale prawdą jest, że NBA zawsze a plk czasami. Ale jak się pozna trochę to środowisko koszykówki dziecięcej, to potem wszędzie w Wawie na wydarzeniach koszykarskich widzi się te same twarze. I zawsze powtarza się ta sama regula - ojcowie, pasjonaci koszykówki. Niestety masowości nie ma.

elbo (6848)
OK (0) ŹLE (0) #1321442, 2022-05-14 11:44:36

Odpowiedź na wpis #1321441 (Rail). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Warszawiacy też nie mają w dupie tego, gdzie graja. Wręcz się wstydzą, ale przecietny kibic w Warszawie nie jest w stanie wywrzec takiej presji na politykow jak kibic wloclawski.. Cieszę się, że wiesz wszystko i widzisz wszystko, od Glapińskiego po mental warszawiaków i wrocławian. Pozazdrościć.

Warszawa i okolice to o dziwo jeden z najsilniejszych ośrodków koszykarskich w PL jeśli chodzi o młodzież.

Są Komorów, Brwinów, Pruszków, MBA, Grójec, Radom, Hutnik, Dziki i Legia, która trochę młodzież olewa. A jeszcze Są gdzieś tam Polonia, Gim92, Piaseczno, Piastów.

Zgadza się ale dla tej młodzieży nie liczy się plk. Tylko NBA NBA NBA
Ps. Mam nadzieje, że Anwil SA i Miasto staną na wysokości zadania i będzie druga liga dla TKM-u czyli defacto rezerw Anwilu

Rail (2661)
OK (0) ŹLE (0) #1321441, 2022-05-14 11:29:50

Odpowiedź na wpis #1321437 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

W sumie trochę przesadziłem, bo Bydgoszcz niesamowicie się zmieniła przez 20 lat. Nad Brdą odprowadzilem nie jedną wycieczkę. Irytuje mnie bardziej to województwo, ale w sumie właściwy adres do Toruń trzymający za jaja wojewódzkie środki.

Warszawiacy też nie mają w dupie tego, gdzie graja. Wręcz się wstydzą, ale przecietny kibic w Warszawie nie jest w stanie wywrzec takiej presji na politykow jak kibic wloclawski.. Cieszę się, że wiesz wszystko i widzisz wszystko, od Glapińskiego po mental warszawiaków i wrocławian. Pozazdrościć.

Warszawa i okolice to o dziwo jeden z najsilniejszych ośrodków koszykarskich w PL jeśli chodzi o młodzież.

Są Komorów, Brwinów, Pruszków, MBA, Grójec, Radom, Hutnik, Dziki i Legia, która trochę młodzież olewa. A jeszcze Są gdzieś tam Polonia, Gim92, Piaseczno, Piastów.

Rail (2661)
OK (0) ŹLE (0) #1321440, 2022-05-14 11:15:24

Odpowiedź na wpis #1321429 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

To winna Kolgejta, bo pierwszy po meczu w Słupsku napisał do Zielonego, że mogą mrozić szampana. No i wygadał .

Nienawidzę Warszawy, ale jednak w sumie 18 urodziny będzie ciężko przełknąć. W kiju mam czy wygramy czy nie - będę dopingował i dziękował na meczu we Włocławku.

Jaka dominacja Śląska? Panowie i Panie, czemu wy zawsze dajecie najczarniejsze scenariusze. To nie są lata '90. We Wrocławiu wszystko się zmieniło od tego czasu. Wrocław w latach '90 był po prostu dużym zapyziałym blokowiskiem i jedną z większych atrakcji to była koszykówka w TVP. Teraz atrakcji jest więcej, kosz dużo niżej, a i przeciętny wrocławianin często nie utożsamia się z lokalnymi drużynami (dużo napływowej ludności). Nawet u nas jest sporo Włocławian, którzy wolą płakać w internecie jak to się nudzą niż iść na mecz. Nie ma opcji, aby koszykówka kibicowska wbiła się na ten lvl co w latach '90, a bez tego trudno jest znaleźć solidnych sponsorów. Ogólnie cała koszykówka już nie jest tak atrakcyjna jak kiedyś. Śląsk bazował na dużych firmach ogólnopolskich, a tu raczej szału nie będzie. Wrocław swój potencjał ma jako podwykonawca IT, a te rzadko inwestują w sport. Także nie spodziewałbym się lokalnego inwestora. Kosz jest niezwykle drogi i mało prestiżowy. Nawet Schetyna się już przy tym nie buja, bo po co marnować czas na coś co nawet nie wyciąga 50 tys. widzów przed tv. Spokojnie. Żyjemy w czasach upadku koszykówki. Gortat, sukcesy kadry, lepsze granie koszykarzy od kopaczy nie wyciągnęło tego sportu z powrotem na 2 miejsce i nie wyciągnie. Przeciętny dzieciak świetnie orientuje się kto kogo lubi w ekipie Friza, a nie jest w stanie nawet porządnie kozłować. Takie czasy.

Zacząłeś od tego, że walimy tu pesymizmem, a wylałeś takie wiadro, właściwie wannę pesymizmu, że cala brzytwa sie utopila.

OK (0) ŹLE (0) #1321439, 2022-05-14 10:55:01

Odpowiedź na wpis #1321432 (kolgejt). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

W życiu bym Zielonemu nic nie życzył 🤣

Mniej mnie tutaj ostatnio i w ogóle. Tętniak mózgu najbliższej osoby to straszne doświadczenie i potrafi przewartościować życie każdego. Trzymajcie się i nie traćcie życia na spory. Jest dużo fajniejszych rzeczy w życiu, na które codziennie nie zwracamy uwagi.
👋

Mam podobnie w domu. Człowiek całe życie się uczy, że życie zaskakuje. Dzięki temu łagodniej przeszedłem przegraną Anwilu. Serce nadal bije mocno, ale tak jak Ty... często już nawet nie chcę mi się wkurzać, tracić czasu na dyskusję. Na pewnym etapie człowiek sobie uświadamia co jest ważne i że trzeba to pielęgnować. W pewnym momencie to dzieci przejmują rolę rodziców - opiekunów. Jest to ciężkie, ale przynajmniej tak możemy spłacić nas dług wobec bliskich. Dużo zdrowia dla bliskiej osoby i siły dla Ciebie. Wiem co przeżywasz i wiem jakie to ciężkie. Trzymaj się i pamiętaj, że jak będzie ciężej dobrze jest wygadać się kumplowi.

OK (0) ŹLE (0) #1321438, 2022-05-14 10:49:53

Odpowiedź na wpis #1321437 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

W sumie trochę przesadziłem, bo Bydgoszcz niesamowicie się zmieniła przez 20 lat. Nad Brdą odprowadzilem nie jedną wycieczkę. Irytuje mnie bardziej to województwo, ale w sumie właściwy adres do Toruń trzymający za jaja wojewódzkie środki.

Dokładnie to mnie też irytuje.

OK (0) ŹLE (0) #1321437, 2022-05-14 10:48:05

Odpowiedź na wpis #1321436 (El-Maniaque). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Z ćpunami ok, ale Brzydgoszcz sobie wypraszam. Nie obrażaj mojego miasta.

W sumie trochę przesadziłem, bo Bydgoszcz niesamowicie się zmieniła przez 20 lat. Nad Brdą odprowadzilem nie jedną wycieczkę. Irytuje mnie bardziej to województwo, ale w sumie właściwy adres do Toruń trzymający za jaja wojewódzkie środki.

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!