MENU

Najnowsze

Gray (1842)
OK (0) ŹLE (0) #1162586, 2020-06-03 21:26:35

Partizan tez prawdopodobnie wystapi w BCL

WTF (4492)
OK (0) ŹLE (0) #1162585, 2020-06-03 21:23:10

Coraz więcej doniesień potwierdzających dużo mniejszy budżet Arki i nawet plany powrotu w kierunku całkowicie polskiego składu. Patrząc na budżetowe pogłoski z #plkpl wygląda na to, że finansowe top 5 stworzą (alfabetycznie): Anwil, King, Polski Cukier, Start, Stelmet. #plkpl

Tak pisze Wojczyn na tt... czyli Bostic do wzięcia

OK (0) ŹLE (0) #1162584, 2020-06-03 21:13:52

Ostatnie dwa sezony to właśnie BCL była tą „truskawką na torcie”. I ze niby mamy wrócić do grania tylko w PLK. Nie zgadzam się!!

https://www.youtube.com/watch?v=Dz3IBlK-L5A&feature=share

OK (0) ŹLE (0) #1162583, 2020-06-03 21:08:27

Odpowiedź na wpis #1162582 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

My chcemy BCL. I pewnie będziemy tam grać. Oczywiście nie można być pewnym na 100 procent, ale się mocno zdziwię jak nie wystąpimy w pucharach.

A jeśli Start sie dostanie to bedzie dla nas miejsce?

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1162582, 2020-06-03 21:04:28

My chcemy BCL. I pewnie będziemy tam grać. Oczywiście nie można być pewnym na 100 procent, ale się mocno zdziwię jak nie wystąpimy w pucharach.

dmx (3557)
OK (0) ŹLE (0) #1162581, 2020-06-03 21:02:16

Wasiek pisze o ogorkach transferowych w Zmielonej. Nie wiedział jak w tytuł wpierdzielic nazwe Anwil żeby klikalnosc się zgadzała to zamieścił zdjecie z Miliciciem w naszej hali

https://m.sportowefakty.wp.pl/koszykowka/884794/ebl-stelmet-enea-bc-buduje-sklad-kto-zagra-w-zespole-mistrza-polski

Champs (21989)
OK (0) ŹLE (0) #1162580, 2020-06-03 20:59:13
Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1162579, 2020-06-03 20:54:41

1. Szewcu trenerem - NIE!!
2. Taylor trenerem - NIE!!
3.Anwil w pucharach - pytanie o budżet, zawodników, trenera. Decyzja o pucharach powinna zapaść jednak trochę później. Zbyt dużo niewiadomych żeby podejmować taką decyzję.

OK (0) ŹLE (0) #1162578, 2020-06-03 20:46:29

Odpowiedź na wpis #1162576 (Tajczyk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Skąd to wiesz? Teoretycznie może tak być ale nie musi. W BCL też trzeba spełnić odpowiednie warunki. Nie mówię że Lublin ich nie spełni ale to nie musi być decyzja oczywista.

Podobno mieliśmy dostać dziką kartę...???

OK (0) ŹLE (0) #1162577, 2020-06-03 20:45:55

Wszystkim, którzy myślą o odpuszczeniu pucharów radzę wsiąść duży rozbieg. Taka baza kibicowska...bez Nas nie ma tej śmieszniej ligi a Wy chcecie sie równać nie wiem z Kingiem. Noż karwasz twarz

OK (0) ŹLE (0) #1162576, 2020-06-03 20:43:07

Odpowiedź na wpis #1162572 (dmx). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Co do pucharów, to jak patrzę jak kolejne drużyny i to jakie druzyny dolaczaja do BCL to zastananawiam sie czy tam bedzie jeszcze jakies miejsce dla nas???!!! A najlepsze jest to że gdy Zmielona zrezygnuje z BCL to udział w fazie grupowej będzie miał zapewniony...Start!!!

Skąd to wiesz? Teoretycznie może tak być ale nie musi. W BCL też trzeba spełnić odpowiednie warunki. Nie mówię że Lublin ich nie spełni ale to nie musi być decyzja oczywista.

Taya (3242)
OK (0) ŹLE (0) #1162575, 2020-06-03 20:42:24

Odpowiedź na wpis #1162569 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

,,Pokazywanie się na arenie międzynarodowej ma sens tylko wtedy, gdy zakładamy ciągły postęp i rozwój''
Myślałem,że tak właśnie jest we Włocławku...
Jest szansa nawet na 3 letni kontrakt z BCL. Nie wiem jaka może być większa szansa na rozwój klubu. Patrząc na to jakie marki będą w Lidze Mistrzów grały. Ten pierwszy sezon może być nawet ,,biedny''.

Nie ma opcji żeby którykolwiek z trenerów chciał odpuszczać rozwój i stały postęp żeby grać tylko na podwórku krajowym. Co to byłby za trener?

OK (0) ŹLE (0) #1162574, 2020-06-03 20:30:37

Dokładnie. Nie ma mowy o odpuszczaniu pucharow. Brak pucharow i gra tylko w plk to stagnacja i brak rozwoju. Chcecie ogladac Anwil raz w tygodniu??? Chcecie czekac na nast€pny mecz cały tydzien??? Musimy sie rozwijac i grać w pucharach nawet kosztem słabszego składu. Jesli to prawda ze Stelmet miał budżet ok 7 milionow to pokazał ze mozna grac na dobrym poziomie w pucharach i w lidze. Arka też miała budżet podobny i też radziła sobie na dwóch frontach. W Europie mozemy sie pokazac pojechac jako kibice w rozne miejsca, przyjezdaja ciekawe druzyny wieksza mobilizacja i lepsi gracze moga przyjsc do klubu. Zalet jest zdecydowanie wiecej niz wad. Chcemy pucharów. W polskiej lidze z tym prezesem nic sie nie dzieje. Zero rozwoju . Nie bedziemy zadnym autorytetem. Na forach beda dyskutowac o pucharach bez naszego udziału...

dmx (3557)
OK (0) ŹLE (0) #1162573, 2020-06-03 20:25:19

A Romanski na swoim Twitterze odbija piłeczkę Falkowi za dementi o Taylorze

dmx (3557)
OK (0) ŹLE (0) #1162572, 2020-06-03 20:22:24

Co do pucharów, to jak patrzę jak kolejne drużyny i to jakie druzyny dolaczaja do BCL to zastananawiam sie czy tam bedzie jeszcze jakies miejsce dla nas???!!! A najlepsze jest to że gdy Zmielona zrezygnuje z BCL to udział w fazie grupowej będzie miał zapewniony...Start!!!

OK (0) ŹLE (0) #1162571, 2020-06-03 20:21:01

Odpowiedź na wpis #1162568 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Elbo
Po prostu należy mieć w rozważaniach też najgorszy scenariusz. Bo nikt nie może zagwarantować, że sezon zostanie dograny do końca, że występ w pucharach czymkolwiek zaprocentuje. Pokazywanie się na arenie międzynarodowej ma sens tylko wtedy, gdy zakładamy ciągły postęp i rozwój.
W przypadku gdy kolejny sezon zostanie uciety w połowie i zakończony nie po naszej myśli - zbliżamy się do sredniaków ligowych, a nie do szczytu.
Przy ostatnich plotkach ploteczkach i wywiadzie Kuby, gdzie poruszane jest brak rozliczeń na czas... Nie najlepiej to rzutuje na sytuację w klubie. Więc czy warto na siłę się zarzynać z tymi pucharami? Ryzyko ogromne.

Skąd wiesz o beak rozliczeniach "na czas"? Może po prostu czas rozliczenia jeszcze nie nadszedł a nie ze juz minął. I w jednym i w drugim przypadku to jest brak rozliczenia ale jednak jest różnica, prawda. Czemu nie zakładasz scenariusza ze klub dogadał się z Karolakiem np do końca czerwca. Czy są rozliczeni? Nie. Czy jest to jakiś problem jeśli tak się dogadali? Też nie ale jak dostaje pytanie czy jest rozliczony z Anwilem odpowiada zgodnie z prawdą "Nie".

OK (0) ŹLE (0) #1162570, 2020-06-03 20:09:41

Odpuszczenie pucharów? Ludzie przerabialiśmy już to... zamiast sezonu przejściowego skończyło się na dekadzie przejściowej. Serio tego chcecie?

elbo (8584)
OK (0) ŹLE (0) #1162569, 2020-06-03 20:04:06

Odpowiedź na wpis #1162568 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Elbo
Po prostu należy mieć w rozważaniach też najgorszy scenariusz. Bo nikt nie może zagwarantować, że sezon zostanie dograny do końca, że występ w pucharach czymkolwiek zaprocentuje. Pokazywanie się na arenie międzynarodowej ma sens tylko wtedy, gdy zakładamy ciągły postęp i rozwój.
W przypadku gdy kolejny sezon zostanie uciety w połowie i zakończony nie po naszej myśli - zbliżamy się do sredniaków ligowych, a nie do szczytu.
Przy ostatnich plotkach ploteczkach i wywiadzie Kuby, gdzie poruszane jest brak rozliczeń na czas... Nie najlepiej to rzutuje na sytuację w klubie. Więc czy warto na siłę się zarzynać z tymi pucharami? Ryzyko ogromne.

,,Pokazywanie się na arenie międzynarodowej ma sens tylko wtedy, gdy zakładamy ciągły postęp i rozwój''
Myślałem,że tak właśnie jest we Włocławku...
Jest szansa nawet na 3 letni kontrakt z BCL. Nie wiem jaka może być większa szansa na rozwój klubu. Patrząc na to jakie marki będą w Lidze Mistrzów grały. Ten pierwszy sezon może być nawet ,,biedny''.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1162568, 2020-06-03 19:46:06

Odpowiedź na wpis #1162567 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.


Słońce jeszcze nie zgasło we Włocławku...spokojnie.
Czytam twój wpis i zastanawiam się czy coś mnie ominęło....

Elbo
Po prostu należy mieć w rozważaniach też najgorszy scenariusz. Bo nikt nie może zagwarantować, że sezon zostanie dograny do końca, że występ w pucharach czymkolwiek zaprocentuje. Pokazywanie się na arenie międzynarodowej ma sens tylko wtedy, gdy zakładamy ciągły postęp i rozwój.
W przypadku gdy kolejny sezon zostanie uciety w połowie i zakończony nie po naszej myśli - zbliżamy się do sredniaków ligowych, a nie do szczytu.
Przy ostatnich plotkach ploteczkach i wywiadzie Kuby, gdzie poruszane jest brak rozliczeń na czas... Nie najlepiej to rzutuje na sytuację w klubie. Więc czy warto na siłę się zarzynać z tymi pucharami? Ryzyko ogromne.

elbo (8584)
OK (0) ŹLE (0) #1162567, 2020-06-03 19:39:51

Odpowiedź na wpis #1162565 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

A mi się noz w kieszeni otwiera. I pomyśleć, że przez przyznanie mistrzostwa przez zarząd odbije nam się czkawką...
Dużym zastrzykiem do klubowej sakwy była frekwencja kibiców na HM, czy też odwiedziny w sklepiku klubowym... W tym sezonie niestety bardzo stracimy na tym polu. Uważam, że puchary powinny być odpuszczone, bo nie daj Panie Boże na jesień uznają mosciwie nam rządzący, że trzeba znów zamknąć ludzi w domach i obwieszczą światu nawrót Coronki i co wtedy? Mistrzostwo znowu zostanie przyznane pod stołem, a my wygenerujemy zbędne koszta.
Skupić się na lidze i odzyskaniu prymatu w kraju, odzyskaniu części sponsorów i budowie stabilizacji po erze Miliciciowej. Niech to będzie nawet sezon przejściowy, byle klub się nie "podtopił" na tych niepewnych wodach.


Słońce jeszcze nie zgasło we Włocławku...spokojnie.
Czytam twój wpis i zastanawiam się czy coś mnie ominęło....

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1162566, 2020-06-03 19:33:07

Odpowiedź na wpis #1162565 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

A mi się noz w kieszeni otwiera. I pomyśleć, że przez przyznanie mistrzostwa przez zarząd odbije nam się czkawką...
Dużym zastrzykiem do klubowej sakwy była frekwencja kibiców na HM, czy też odwiedziny w sklepiku klubowym... W tym sezonie niestety bardzo stracimy na tym polu. Uważam, że puchary powinny być odpuszczone, bo nie daj Panie Boże na jesień uznają mosciwie nam rządzący, że trzeba znów zamknąć ludzi w domach i obwieszczą światu nawrót Coronki i co wtedy? Mistrzostwo znowu zostanie przyznane pod stołem, a my wygenerujemy zbędne koszta.
Skupić się na lidze i odzyskaniu prymatu w kraju, odzyskaniu części sponsorów i budowie stabilizacji po erze Miliciciowej. Niech to będzie nawet sezon przejściowy, byle klub się nie "podtopił" na tych niepewnych wodach.

Święta racja ?

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1162565, 2020-06-03 19:31:24

Odpowiedź na wpis #1162556 (Margot). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Kiedy Wasiek pisze o Stelmecie - mistrz Polski, że też mu ręka nie zadrży... ?

A mi się noz w kieszeni otwiera. I pomyśleć, że przez przyznanie mistrzostwa przez zarząd odbije nam się czkawką...
Dużym zastrzykiem do klubowej sakwy była frekwencja kibiców na HM, czy też odwiedziny w sklepiku klubowym... W tym sezonie niestety bardzo stracimy na tym polu. Uważam, że puchary powinny być odpuszczone, bo nie daj Panie Boże na jesień uznają mosciwie nam rządzący, że trzeba znów zamknąć ludzi w domach i obwieszczą światu nawrót Coronki i co wtedy? Mistrzostwo znowu zostanie przyznane pod stołem, a my wygenerujemy zbędne koszta.
Skupić się na lidze i odzyskaniu prymatu w kraju, odzyskaniu części sponsorów i budowie stabilizacji po erze Miliciciowej. Niech to będzie nawet sezon przejściowy, byle klub się nie "podtopił" na tych niepewnych wodach.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1162564, 2020-06-03 19:24:38

Odpowiedź na wpis #1162557 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Super pomysł. Świetny zawodnik, z niejednego pieca chleb jadł. No i zna Włocławek, wie gdzie jest Plac Wolności i co można dobrego u nas zjeść. Ja jestem za. Przynajmniej nie będzie tego Milicica...

Phil poniżej pewnego poziomu sarkazmu nigdy nie schodzi ??

OK (0) ŹLE (0) #1162563, 2020-06-03 19:17:20

Odpowiedź na wpis #1162546 (muniekk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Problemem nie jest brak powołania dla Wacy i „miękki kręgosłup” Taylora. Problemem jest jak w tym całym zdarzeniu trener potraktował zawodnika . Trener nie wysłał Wacy powołania i nie musial tego robić, ani się z tego tłumaczyć. Mógł pieprznąć coś o zmianie koncepcji czy cokolwiek. Ale pan trener Mike wolał włożyć w usta zawodnika, którego nie powołał, słowa, których ów zawodnik nie powiedział. Trochę żenujące i mam wrażenie, że Wacy do kadry śpieszyć się nie będzie.

Oczywiście masz rację, ale to co napisałeś wynika właśnie z miękkości jego kręgosłupa. Gdyby Taylor miał twardy kręgosłup i pewną część ciała to zrobiłby to co powinien (najlepiej było powołać Wacę). No ale te nasze rozważania wydają się bezprzedmiotowe przy dementi klubu. Pozdro

Champs (21989)
OK (0) ŹLE (0) #1162562, 2020-06-03 19:04:16

To znowu problemy robi tkm z Kuźniewiczem???

OK (0) ŹLE (0) #1162561, 2020-06-03 19:03:08

Odpowiedź na wpis #1162560 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Zasmuciłeś mnie. Jak jestem przeciwny to masz pretensje, jak jestem excited Twoim, nie boję się użyć tego sformułowania - śmiałym, wręcz wizjonerskim pomysłem, to też źle... Przykre.

Wez nie cukruj. Wiem jaki masz stosunek do Milicicia. Uwazasz go za Boga a te ostatnie słowa wyjaśniają wszystko...nie pal frana. Napisałem ci kiedys ze jak nie podobają ci sie moje posty to ich nie komentuj.

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1162560, 2020-06-03 18:57:28

Odpowiedź na wpis #1162559 (Mihailovic). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wiedziałem ze jak coś odpiszesz w moim kierunku to ironicznie...chyba normalnie nie potrafisz

Zasmuciłeś mnie. Jak jestem przeciwny to masz pretensje, jak jestem excited Twoim, nie boję się użyć tego sformułowania - śmiałym, wręcz wizjonerskim pomysłem, to też źle... Przykre.

OK (0) ŹLE (0) #1162559, 2020-06-03 18:51:14

Odpowiedź na wpis #1162557 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Super pomysł. Świetny zawodnik, z niejednego pieca chleb jadł. No i zna Włocławek, wie gdzie jest Plac Wolności i co można dobrego u nas zjeść. Ja jestem za. Przynajmniej nie będzie tego Milicica...

Wiedziałem ze jak coś odpiszesz w moim kierunku to ironicznie...chyba normalnie nie potrafisz

OK (0) ŹLE (0) #1162558, 2020-06-03 18:49:33

Odpowiedź na wpis #1162557 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Super pomysł. Świetny zawodnik, z niejednego pieca chleb jadł. No i zna Włocławek, wie gdzie jest Plac Wolności i co można dobrego u nas zjeść. Ja jestem za. Przynajmniej nie będzie tego Milicica...

No nie wiem... Szymon to chyba wolałby klimat Ostrowski , ma dobry kontakt z tamtejszą tv

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1162557, 2020-06-03 18:43:10

Odpowiedź na wpis #1162555 (Mihailovic). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Moze Szewczyk trenerem? Co o tym myślicie?

Super pomysł. Świetny zawodnik, z niejednego pieca chleb jadł. No i zna Włocławek, wie gdzie jest Plac Wolności i co można dobrego u nas zjeść. Ja jestem za. Przynajmniej nie będzie tego Milicica...

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!