MENU

Najnowsze

OK (0) ŹLE (0) #1168219, 2020-07-03 11:02:14

Odpowiedź na wpis #1168211 (BruceBowen). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Winić trzeba profesora, że najpierw rozwalił w pył dobrze funkcjonującą maszynę, a następnie sprowadził dwie łajzy, które za nic miały rozgrywki ligowe i dostawaliśmy wciry od ogórków. Działalność Piesiewicza to tylko pokłosie dramatycznych porażek z Treflem, Radomiem czy Lublinem.

Nie prawda, proste jak sranie sezon niezakończony, medali nie przyznajemy, czy w połowie biegu można dać medal, chodź o wszystkim decyduje finisz? Wolisz obsrać naszego trenera, który zawsze tak rozkładał sezom, żeby w playoffach był w formie niż w bezjajeczne decyzje jajogłowych? Twoja sprawa, mnie aż nosi

OK (0) ŹLE (0) #1168218, 2020-07-03 11:00:03

Odpowiedź na wpis #1168214 (freddy). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

poczekaj bo mog ą być jeszcze gorsze...

#obymsiemylil

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1168217, 2020-07-03 10:59:49

W tym momencie musimy mieć minimum 6 WARTOŚCIOWYCH Polaków.

OK (0) ŹLE (0) #1168216, 2020-07-03 10:58:11

Odpowiedź na wpis #1168211 (BruceBowen). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Winić trzeba profesora, że najpierw rozwalił w pył dobrze funkcjonującą maszynę, a następnie sprowadził dwie łajzy, które za nic miały rozgrywki ligowe i dostawaliśmy wciry od ogórków. Działalność Piesiewicza to tylko pokłosie dramatycznych porażek z Treflem, Radomiem czy Lublinem.

Mieliśmy szczęści, że był u nas IM i że mogliśmy oglądać zawodników pokroju TW, RL czy IA. Umiał też pozałatwiać sprawy w mieście, w azotach, itd.

Niestety mr miękka faja AL tego nie potrafi i jest pomiatany zarówno w urzędzie, u sponsora jak i w plk. Jego poprawność polityczna jest nie do zniesienia. Wielkie kluby są rządzone twardą ręką, a nie miękkim siusiakiem.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1168215, 2020-07-03 10:57:50

Odpowiedź na wpis #1168213 (renik). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Takich graczy jak mieliśmy w poprzednim sezonie Jones, Simon, Moore, Sokołowski, Dowe, Ledo, dostali gorsze miejsce, czyli w bezpośrednim starciu wg Piesiewicza przegrało by z Lublinem tj Borowskim, Carterem, Gospodarkiem, Jareckim, Jeszke, Lemarem itd? Nie chcę umiejszać Lublinowi, ale chciałbym takiego starcia w play offach i czy Piesiewicz by stawiał na Lublin? Jego decyzją nie jesteśmy w pucharach, nawet jako mistrz Polski sezonu normalnego 2018/19, bo jemu się coś wydawało i chłop błysnął, ale mam wku.wa na to jacy ,,prezesi,, rządzą tą ligą i co jeszcze ten As od wulgaryzmów wymyśli

Tylko że tego nie sprawdzisz to gdybologia. Niestety w bezpośrednim Starciu nam wjeb.... Ktoś tu już napisał mniej pychy a wyciągnięcie nauki. Nie ma meczów nieważnych w PLK. My w zeszłym roku mieliśmy graczy którzy wybierali sobie kiedy walczą.

freddy (4465)
OK (0) ŹLE (0) #1168214, 2020-07-03 10:57:22
OK (0) ŹLE (0) #1168213, 2020-07-03 10:55:45

Takich graczy jak mieliśmy w poprzednim sezonie Jones, Simon, Moore, Sokołowski, Dowe, Ledo, dostali gorsze miejsce, czyli w bezpośrednim starciu wg Piesiewicza przegrało by z Lublinem tj Borowskim, Carterem, Gospodarkiem, Jareckim, Jeszke, Lemarem itd? Nie chcę umiejszać Lublinowi, ale chciałbym takiego starcia w play offach i czy Piesiewicz by stawiał na Lublin? Jego decyzją nie jesteśmy w pucharach, nawet jako mistrz Polski sezonu normalnego 2018/19, bo jemu się coś wydawało i chłop błysnął, ale mam wku.wa na to jacy ,,prezesi,, rządzą tą ligą i co jeszcze ten As od wulgaryzmów wymyśli

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1168212, 2020-07-03 10:54:22

Odpowiedź na wpis #1168210 (Speed24). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

2 krotni MP w eliminacjach a start od razu w grupie.... inne kraje po 5 drużyn i to z 7-8miejsca w swych ligach... i w grupie,podziękować BCL bo dochodzą koszty,epidemia,na elim.trzeba mieć wcześniej skład i ciułać kasę na kolejny rok.W europie i tak nikt na nas nie spojrzy i tak jak ta cała plk z działaczami tylko dużo mówiącymi.

Człowieku a na co Ty liczyłeś? Anwil nie mógł być w grupie kosztem Startu. Pretensje do PZKOSZ i PLK za klasyfikację w przerwanym sezonie. Jakbyś reagował gdyby Piesiewicz przerwał sezon np. gdy bylismy na 2 miejscu a BCL dało miejsce np trzeciemu. Stelmetowi?

Jedyną szansą w obecnej sytuacją to były DWA miejsca w grupie dla Polski. Niestety w tym sezonie zbyt wiele zespołów dużo bogatszych wybrało ten Puchar. Nie ma co płakać tylko zbudować zespół jak planowaliśmy na BCL i powalczyć.

OK (0) ŹLE (0) #1168211, 2020-07-03 10:50:35

Winić trzeba profesora, że najpierw rozwalił w pył dobrze funkcjonującą maszynę, a następnie sprowadził dwie łajzy, które za nic miały rozgrywki ligowe i dostawaliśmy wciry od ogórków. Działalność Piesiewicza to tylko pokłosie dramatycznych porażek z Treflem, Radomiem czy Lublinem.

OK (0) ŹLE (0) #1168210, 2020-07-03 10:47:57

2 krotni MP w eliminacjach a start od razu w grupie.... inne kraje po 5 drużyn i to z 7-8miejsca w swych ligach... i w grupie,podziękować BCL bo dochodzą koszty,epidemia,na elim.trzeba mieć wcześniej skład i ciułać kasę na kolejny rok.W europie i tak nikt na nas nie spojrzy i tak jak ta cała plk z działaczami tylko dużo mówiącymi.

OK (0) ŹLE (0) #1168209, 2020-07-03 10:45:36

ze co w Ostrowie ten ktoś?

OK (0) ŹLE (0) #1168208, 2020-07-03 10:44:49

Odpowiedź na wpis #1168204 (Tajczyk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Chociaż przepraszam. Bamberg również jest najgorsza z niemieckich ekip wg dokończonej ligi - jest w fazie grupowej kosztem pozostałych ekip niemieckich. Nie został zaproszony wczesnej tak jak ekipy tureckie francuskie i hiszpańskie.

Czyli jak się chce to można stworzyć precedens...

Czymś oczy trzeba mydlić...

OK (0) ŹLE (0) #1168207, 2020-07-03 10:44:25

Tureckie zespoły w BCL wg kolejności w lidze Tureckiej na dzień 15.03:
1. Pinar Karsiyaka
3. Galatasaray
5. Tofas
6. Darussafaka
9. Turk Telekom

OK (0) ŹLE (0) #1168206, 2020-07-03 10:44:24
gwizd (18401)
OK (0) ŹLE (0) #1168205, 2020-07-03 10:44:22

Odpowiedź na wpis #1168200 (renik). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Panie głupiomądry Piesiewicz liga rusza 27 sierpnia, więc żeby nie przeciągać sezonu zamknijmy go 28 !! jak można dawać medale w połowie sezonu, to czemu nie na początku? A na jakiej podstawie? Pan jest alfą omegą i wie jak niszczyć polską koszykówkę, coś pan wymyśli, proponuje po sile kontraktów zespołu, Adrom panu podpowie. Niech pan błyśnie jeszcze w sierpniu, bo we wrześniu już ma być druga fala, a pan lubi być liderem, śpiesz sie pan

Ano dokładnie tak. Swoją drogą jestem ciekaw, jak , kiedy i czy w ogóle te puchary będą grane ?

OK (0) ŹLE (0) #1168204, 2020-07-03 10:43:16

Chociaż przepraszam. Bamberg również jest najgorsza z niemieckich ekip wg dokończonej ligi - jest w fazie grupowej kosztem pozostałych ekip niemieckich. Nie został zaproszony wczesnej tak jak ekipy tureckie francuskie i hiszpańskie.

Czyli jak się chce to można stworzyć precedens...

OK (0) ŹLE (0) #1168203, 2020-07-03 10:42:18

Odpowiedź na wpis #1168194 (Tajczyk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie, bo oni nie żyją tym tak jak my, nie zdają sobie nawet sprawy co to znaczy. Niestety to nie są kryteria i jesli ktos myślał ze dostaniemy miejsce bo fajnie krzyczymy na meczach to nie mam pytań.

Nie dziwie sie decyzji BCL. jeśli chodzi o wybór z Polski - po prostu przyjęli kryterium i nie ronili odstępstwa. Irytuje mnie to ze kluby Hiszpańskie Tureckie francuskie wszystkie od razu w fazie grupowej. Z drugiej strony jeśli to i tak by nie zmieniło naszego układu to eliminacje są przez to teraz łatwiejsze - jedyny plus.

Podejrzewam że kluby tureckie wniosły kasę do całej ligi i stad jest jak jest

Stare przysłowie mówi: "Jak nie posmarujesz, to nie pojedziesz".
Zgadzam się TOP kluby (sponsorzy) zagraniczne smarują grubą kasę, dlatego grają bez eliminacji.
Jeśli chodzi o polskie kluby, nie ma złudzeń, nikt w Europie się nami (Polakami) nie przejmuje.
Uważają, że Polak z natury jest marudny i lubi narzekać.
Niech marudzą i narzekają, niech się cieszą, że mogą grać...

P.S. Promocja koszykówki jest na bardzo niskim poziomie. Centrala ma to gdzieś, wystarczy spojrzeć na to co się stało po MŚ. Dramat!

gwizd (18401)
OK (0) ŹLE (0) #1168202, 2020-07-03 10:41:41

Kilka strat. Wiadomo, że eliminacje są po to, by awansować mógł ktoś. 50 na 50. Uda się albo i nie. Kilka nazwisk odpadło? Pewnie tak, choć o tych z zagranicy jakoś się nie martwię. Najdłużej brak pucharu może uwierać przez konieczność 7 Polaków w składzie. Na razie mamy 2 do gry i 1 niewiadomą.
Kiepski początek piątku. Swoją drogą dlaczego myśmy się uparli na to BCL? Nie ma czegoś sensownego trochę niżej?

OK (0) ŹLE (0) #1168201, 2020-07-03 10:41:03

Odpowiedź na wpis #1168197 (Maciasa88). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jak my sie boimy takich druzyn w eliminacjach to Ja dziekuje?Co sie z wami dzieje?

Bać się nie powinniśmy, tylko dochodzą dodatkowe koszty nie planowanych wyjazdów w eliminacjach

OK (0) ŹLE (0) #1168200, 2020-07-03 10:40:39

Panie głupiomądry Piesiewicz liga rusza 27 sierpnia, więc żeby nie przeciągać sezonu zamknijmy go 28 !! jak można dawać medale w połowie sezonu, to czemu nie na początku? A na jakiej podstawie? Pan jest alfą omegą i wie jak niszczyć polską koszykówkę, coś pan wymyśli, proponuje po sile kontraktów zespołu, Adrom panu podpowie. Niech pan błyśnie jeszcze w sierpniu, bo we wrześniu już ma być druga fala, a pan lubi być liderem, śpiesz sie pan

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1168199, 2020-07-03 10:39:41

Niemcy mają w BCL tylko Bamberg więc nie dziwmy się że strasznie silna PLK dostała jedno miejsce w grupie.

OK (0) ŹLE (0) #1168198, 2020-07-03 10:38:41

Odpowiedź na wpis #1168190 (thomasz7374). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Swoją drogą Piesiewicz jest porażką. Kto go tam wpasował nie wiem....

Prezes i jego pomocnicy.

OK (0) ŹLE (0) #1168197, 2020-07-03 10:38:35

Jak my sie boimy takich druzyn w eliminacjach to Ja dziekuje?Co sie z wami dzieje?

Gray (1842)
OK (0) ŹLE (0) #1168196, 2020-07-03 10:37:11

A jak sprawa wyglada teraz z obcokrajowcami 5 czy 6 mozemy

OK (0) ŹLE (0) #1168195, 2020-07-03 10:36:29

To panie piesiewicz na drugi raz skończ pan lige jak będzie panu wygodnie odpowiadała kolejność drużyn no comments

OK (0) ŹLE (0) #1168194, 2020-07-03 10:35:04

Odpowiedź na wpis #1168185 (Altered Carbon). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Bo się niespodziewali takiego obrotu sprawy...

Nie, bo oni nie żyją tym tak jak my, nie zdają sobie nawet sprawy co to znaczy. Niestety to nie są kryteria i jesli ktos myślał ze dostaniemy miejsce bo fajnie krzyczymy na meczach to nie mam pytań.

Nie dziwie sie decyzji BCL. jeśli chodzi o wybór z Polski - po prostu przyjęli kryterium i nie ronili odstępstwa. Irytuje mnie to ze kluby Hiszpańskie Tureckie francuskie wszystkie od razu w fazie grupowej. Z drugiej strony jeśli to i tak by nie zmieniło naszego układu to eliminacje są przez to teraz łatwiejsze - jedyny plus.

Podejrzewam że kluby tureckie wniosły kasę do całej ligi i stad jest jak jest

dzik (1061)
OK (0) ŹLE (0) #1168193, 2020-07-03 10:33:40

Dla mnie chyba bardziej skompromitowała się BCL niż Piesiewicz. 5 drużyn z Turcji...druga sprawa tak jak wcześniej było pisane....jeżeli nie przejdziemy eliminacji z takimi przeciwnikami to nie mamy co szukać w grupie .

gwizd (18401)
OK (0) ŹLE (0) #1168192, 2020-07-03 10:32:23

Odpowiedź na wpis #1168190 (thomasz7374). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Swoją drogą Piesiewicz jest porażką. Kto go tam wpasował nie wiem....

Nadminister

OK (0) ŹLE (0) #1168191, 2020-07-03 10:31:49

Koszykowka drukowana!!!

OK (0) ŹLE (0) #1168190, 2020-07-03 10:31:03

Swoją drogą Piesiewicz jest porażką. Kto go tam wpasował nie wiem....

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!