MENU

Najnowsze

Margot (9457)
OK (0) ŹLE (0) #1175974, 2020-07-26 17:13:37

Odpowiedź na wpis #1175973 (Taya). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Walery leci do Moskwy. Zaczęła się podróż do PL.

Wreszcie. Trzymamy kciuki! ??

Taya (3242)
OK (0) ŹLE (0) #1175973, 2020-07-26 17:11:15

Walery leci do Moskwy. Zaczęła się podróż do PL.

Margot (9457)
OK (0) ŹLE (0) #1175972, 2020-07-26 17:04:40

Odpowiedź na wpis #1175969 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ostatnie zdanie - poziom mistrzowski ???

Do rubryki - ,, coś o Cheers" co drugi z czarnej byłby chętny ?

PDRO (1137)
OK (0) ŹLE (0) #1175971, 2020-07-26 16:57:58

Odpowiedź na wpis #1175970 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

1 do 1 spr. ale za 1 błąd ok, gratuluję wnikliwości, zgadzam się poziom należy trzymać.

Sorry.... takie zboczenie

OK (0) ŹLE (0) #1175970, 2020-07-26 16:56:46

Odpowiedź na wpis #1175967 (PDRO). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Uwagi słuszne...... tylko...,,wziąść pod rozważanie"

1 do 1 spr. ale za 1 błąd ok, gratuluję wnikliwości, zgadzam się poziom należy trzymać.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1175969, 2020-07-26 16:55:07

Odpowiedź na wpis #1175961 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

A ja uważam, ze pozycja PG jest u nas rewelacyjnie obsadzona. Stal nie ma startu. Florence jest bardzo dobrym zawodnikiem ale to taki renomowany, dużo lepszy Tre (#GoTre masz nam coś udowodnić). Dla mnie problemem naszym jest tylko i wyłącznie pozycja nr 4, gdzie moim zdaniem brakuje trochę skoczności. Co do Pluty to nie mam żadnych wątpliwości w jego zaangażowanie, pracę i w to, że będzie zapierdzielał. Pytanie czy ma na tyle talentu. Zobaczymy. Pluta junior to dla "mały" Andrzejek i będę mu kibicował z całego serca choć z DFem nie założę się na tą chwilę o nic w jego temacie.
P.S. Elbo jak w 6 zawodniku będziecie mieli rubrykę Pudelek albo coś o Cheers to się zgłaszam bo na koszu się nie znam.

Ostatnie zdanie - poziom mistrzowski ???

kolgejt (27196)
OK (0) ŹLE (0) #1175968, 2020-07-26 16:53:19

Odpowiedź na wpis #1175962 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jeszcze o Boguckim. Facet dla mnie ma potencjał na najlepszego centra w lidze. Za dwa lata będzie w ACB jeśli postęp będzie szedł tak jak do tej pory. Naprawdę wierzę w Niego. Jedynie trochę szybkości musi nabrać. Dla mnie koszykówka wbrew opiniom wielu komentatorów to wciąż sport wysokich.

Ty do której wczoraj siedzieliście w Rejsie ? Jeszcze cię trzyma ?

PDRO (1137)
OK (0) ŹLE (0) #1175967, 2020-07-26 16:39:51

Odpowiedź na wpis #1175935 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Oglądam kolegi program Szósty Zawodnik, kilka moich uwag,
oczywiście może ale nie musi kolega się z tym zgodzić , wziąść pod rozważenie lub nie.
1.Skład Szaradowski, Korpalski - optymalny ( są lepszymi (roz)mówcami niż kolega Elbo, dykcja )
2.Proszę przygotować agendę zarys programu ( tematy ) i podać na początku, widz będzie wiedział o czym odcinek, i pilnować jako prowadzący tego planu.
3.Najbliższy odcinek , chyba ???, podsumowujący transfery , po kolei omówić każdego zawodnika włączając do każdego np.film YT 20-30 sekund, aby nie tracić dynamiki rozmowy, można dodać krótkie wywiady z Media Day.
4.Opinie trenerów z poprzednich klubów ( dobry pomysł R.Witka o A.Boguckim itp. )
5.Nikt się nie obrazi jak powiecie swoje opinie o pozytywach i negatywach okresu transferowego w Anwilu, taka rola dziennikarzy; a tak na marginesie, szacun kolego za odwagę , do przodu ,takich ludzi, żyjących basketem potrzeba.
Wystarczy na pierwszy raz, odbierz kolego te uwagi pozytywnie itd..

Uwagi słuszne...... tylko...,,wziąść pod rozważanie"

OK (0) ŹLE (0) #1175966, 2020-07-26 16:37:57

Odpowiedź na wpis #1175962 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jeszcze o Boguckim. Facet dla mnie ma potencjał na najlepszego centra w lidze. Za dwa lata będzie w ACB jeśli postęp będzie szedł tak jak do tej pory. Naprawdę wierzę w Niego. Jedynie trochę szybkości musi nabrać. Dla mnie koszykówka wbrew opiniom wielu komentatorów to wciąż sport wysokich.

BCL lub FECup zweryfikują w tym sezonie umiejętności AB, oby pozytywnie.

OK (0) ŹLE (0) #1175965, 2020-07-26 16:37:41

Odpowiedź na wpis #1175964 (Amator123). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ja bym zapropnował im kuchnię mistrzów i gotowałbyś jak w studiu polsatu premium przed LM z osobami związanymi z włocławską koszykówką .
W pierwszym programie Ośmiornica po katalońsku z trenerem Mihevcem ?

Jak gotowanie to tylko z Chylińskim

OK (0) ŹLE (0) #1175964, 2020-07-26 16:19:34

Odpowiedź na wpis #1175961 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

A ja uważam, ze pozycja PG jest u nas rewelacyjnie obsadzona. Stal nie ma startu. Florence jest bardzo dobrym zawodnikiem ale to taki renomowany, dużo lepszy Tre (#GoTre masz nam coś udowodnić). Dla mnie problemem naszym jest tylko i wyłącznie pozycja nr 4, gdzie moim zdaniem brakuje trochę skoczności. Co do Pluty to nie mam żadnych wątpliwości w jego zaangażowanie, pracę i w to, że będzie zapierdzielał. Pytanie czy ma na tyle talentu. Zobaczymy. Pluta junior to dla "mały" Andrzejek i będę mu kibicował z całego serca choć z DFem nie założę się na tą chwilę o nic w jego temacie.
P.S. Elbo jak w 6 zawodniku będziecie mieli rubrykę Pudelek albo coś o Cheers to się zgłaszam bo na koszu się nie znam.

Ja bym zapropnował im kuchnię mistrzów i gotowałbyś jak w studiu polsatu premium przed LM z osobami związanymi z włocławską koszykówką .
W pierwszym programie Ośmiornica po katalońsku z trenerem Mihevcem ?

OK (0) ŹLE (0) #1175963, 2020-07-26 16:17:18

Odpowiedź na wpis #1175958 (thomasz7374). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ten to dopiero jeździeć bez głowy...

Podobno

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1175962, 2020-07-26 16:07:12

Jeszcze o Boguckim. Facet dla mnie ma potencjał na najlepszego centra w lidze. Za dwa lata będzie w ACB jeśli postęp będzie szedł tak jak do tej pory. Naprawdę wierzę w Niego. Jedynie trochę szybkości musi nabrać. Dla mnie koszykówka wbrew opiniom wielu komentatorów to wciąż sport wysokich.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1175961, 2020-07-26 16:04:21

A ja uważam, ze pozycja PG jest u nas rewelacyjnie obsadzona. Stal nie ma startu. Florence jest bardzo dobrym zawodnikiem ale to taki renomowany, dużo lepszy Tre (#GoTre masz nam coś udowodnić). Dla mnie problemem naszym jest tylko i wyłącznie pozycja nr 4, gdzie moim zdaniem brakuje trochę skoczności. Co do Pluty to nie mam żadnych wątpliwości w jego zaangażowanie, pracę i w to, że będzie zapierdzielał. Pytanie czy ma na tyle talentu. Zobaczymy. Pluta junior to dla "mały" Andrzejek i będę mu kibicował z całego serca choć z DFem nie założę się na tą chwilę o nic w jego temacie.
P.S. Elbo jak w 6 zawodniku będziecie mieli rubrykę Pudelek albo coś o Cheers to się zgłaszam bo na koszu się nie znam.

OK (0) ŹLE (0) #1175960, 2020-07-26 15:54:36

Ja liczę, że po tym sezonie Pluta i Bogucki, zostaną powołani do kadry,
Kolenda może, to i Oni mogą,
pomału czas Koszarka, Sloughtera, Hrycaniuka, Kuliga dobiegają końca.

OK (0) ŹLE (0) #1175959, 2020-07-26 15:45:16

Odpowiedź na wpis #1175953 (peter88). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

To i ja napiszę kilka zdań o naszym nowym składzie.
Pozycja PG - może to być jedna z lepszych pozycji w lidze (może Stal z Florencem i Greenem wygląda ciut lepiej) Wysoki Moore i szybki Broker, który mam nadzieję, że okaże się naszym odkryciem ?
Pozycja SG - ta pozycja ewidentnie na papierze wygląda najgorzej ,ale boisko wszystko zweryfikuje. Do tego zawsze Moore może wesprzeć tą pozycję.
Pozycja SF- tutaj z kolei wyglądamy ciekawie Green, który może być gwiazdą całej plk plus sprawdzony i doświadczony Zamojski.
Pozycja PF - również tutaj wyglądamy solidnie. Lichodiej to gwarant kilku trójek w meczu plus zna już ligę i specyfikę Włocławka. Sulima z kolei mam nadzieję, że przy trenerze, którego zna pokaże się z lepszej strony i będzie solidnym zmiennikiem na obu podkoszowych pozycjach.
Pozycja C - obok pozycji SG tutaj też ma obawy. Radic zna ligę, ale czy będzie w stanie być 1 centrem w drużynie, która ma w planach grę o mistrzostwo ? W Stelmecie z ławki był fenomenalny tutaj musi wejść na wyższy poziom ? Bogucki młody, pracowity (tak mówią) zawodnik , który mam nadzieję, nie okaże się drugim Parzeńskim, Bojanowskim czy Łapetą .
Podsumowując skład oceniam na 3+ w skali od 1 do 5. Brakuje mi atletycznosci pod koszem i jednego solidnego pozycja ( ah ten Sokół) gdyby był jeszcze Sokół w tym składzie wtedy spokojnie dałbym 4+ ,a tak tylko 3+ ?
A więc chłopaki przyjeżdżajcie , trenujcie i gramy po koronie o koronę ???? Tylko Anwil !!??

Ooo, tylko 3+? Nawet zgadzając się z Twoimi spostrzeżeniami to, conajmniej 4 bym dał. Bogucki fakt, młody, ale za to wysoki i myślę, że swoje zrobi i może nawet więcej.

OK (0) ŹLE (0) #1175958, 2020-07-26 15:40:13

Odpowiedź na wpis #1175940 (Santorini). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

https://twitter.com/K_Wasiek/status/1287326237698949121?s=19

To dlatego na TT pojawiła się też flaga słoweńska oprócz innych w tym amerykańskiej.

Ten to dopiero jeździeć bez głowy...

OK (0) ŹLE (0) #1175957, 2020-07-26 15:38:56

Odpowiedź na wpis #1175953 (peter88). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

To i ja napiszę kilka zdań o naszym nowym składzie.
Pozycja PG - może to być jedna z lepszych pozycji w lidze (może Stal z Florencem i Greenem wygląda ciut lepiej) Wysoki Moore i szybki Broker, który mam nadzieję, że okaże się naszym odkryciem ?
Pozycja SG - ta pozycja ewidentnie na papierze wygląda najgorzej ,ale boisko wszystko zweryfikuje. Do tego zawsze Moore może wesprzeć tą pozycję.
Pozycja SF- tutaj z kolei wyglądamy ciekawie Green, który może być gwiazdą całej plk plus sprawdzony i doświadczony Zamojski.
Pozycja PF - również tutaj wyglądamy solidnie. Lichodiej to gwarant kilku trójek w meczu plus zna już ligę i specyfikę Włocławka. Sulima z kolei mam nadzieję, że przy trenerze, którego zna pokaże się z lepszej strony i będzie solidnym zmiennikiem na obu podkoszowych pozycjach.
Pozycja C - obok pozycji SG tutaj też ma obawy. Radic zna ligę, ale czy będzie w stanie być 1 centrem w drużynie, która ma w planach grę o mistrzostwo ? W Stelmecie z ławki był fenomenalny tutaj musi wejść na wyższy poziom ? Bogucki młody, pracowity (tak mówią) zawodnik , który mam nadzieję, nie okaże się drugim Parzeńskim, Bojanowskim czy Łapetą .
Podsumowując skład oceniam na 3+ w skali od 1 do 5. Brakuje mi atletycznosci pod koszem i jednego solidnego pozycja ( ah ten Sokół) gdyby był jeszcze Sokół w tym składzie wtedy spokojnie dałbym 4+ ,a tak tylko 3+ ?
A więc chłopaki przyjeżdżajcie , trenujcie i gramy po koronie o koronę ???? Tylko Anwil !!??

PG- Florence to nie PG ( typowy PG według mnie ), a jak mu Maja da wolną rękę to będzie im co któryś mecz przegrywał, na co liczę ..., a i u nas PG, może Booker ??, ale w obecnej koszykówce , przypisywanie zawodnika do jednej pozycji zaciera się, obecnie porównywałbym poszczególne formacje .

OK (0) ŹLE (0) #1175956, 2020-07-26 15:37:38

Odpowiedź na wpis #1175948 (BruceBowen). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wadowski? Dajcie spokój, zawodnik na 5-10 min max. Wolny na nogach, kiepska decyzyjność, przegląd pola jak na PG taki se, sprawdza się jedynie jako role player. Przypominam, że ma 24 lata, a nie 19

Dokładnie, grał na ile zasługiwał. Jak dostał więcej minut to szału nie było. Mnie dziwiło, że w tym wieku zamiast grać w słabszym zespole wolał grzać ławkę w Anwilu.

OK (0) ŹLE (0) #1175955, 2020-07-26 15:31:10

Odpowiedź na wpis #1175954 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie wiem czy na wariata czy uzgadniają czy dogadują się finansowo czy poprostu stać ich na ew roszczenia.... Czy Polsat im się zgodził? Ja osobiście wątpię.
Ja jak nie mam wyraźnej zgody to się w takie rzeczy nie bawię.

Ok

elbo (8585)
OK (0) ŹLE (0) #1175954, 2020-07-26 15:21:41

Odpowiedź na wpis #1175952 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Proszę,
a jak to robią w Ostrowie ? Na " wariata " ?
Puszczają przy prezentacji zawodnika highlights-y ??
Ale ok.

Nie wiem czy na wariata czy uzgadniają czy dogadują się finansowo czy poprostu stać ich na ew roszczenia.... Czy Polsat im się zgodził? Ja osobiście wątpię.
Ja jak nie mam wyraźnej zgody to się w takie rzeczy nie bawię.

peter88 (10912)
OK (0) ŹLE (0) #1175953, 2020-07-26 15:20:44

To i ja napiszę kilka zdań o naszym nowym składzie.
Pozycja PG - może to być jedna z lepszych pozycji w lidze (może Stal z Florencem i Greenem wygląda ciut lepiej) Wysoki Moore i szybki Broker, który mam nadzieję, że okaże się naszym odkryciem ?
Pozycja SG - ta pozycja ewidentnie na papierze wygląda najgorzej ,ale boisko wszystko zweryfikuje. Do tego zawsze Moore może wesprzeć tą pozycję.
Pozycja SF- tutaj z kolei wyglądamy ciekawie Green, który może być gwiazdą całej plk plus sprawdzony i doświadczony Zamojski.
Pozycja PF - również tutaj wyglądamy solidnie. Lichodiej to gwarant kilku trójek w meczu plus zna już ligę i specyfikę Włocławka. Sulima z kolei mam nadzieję, że przy trenerze, którego zna pokaże się z lepszej strony i będzie solidnym zmiennikiem na obu podkoszowych pozycjach.
Pozycja C - obok pozycji SG tutaj też ma obawy. Radic zna ligę, ale czy będzie w stanie być 1 centrem w drużynie, która ma w planach grę o mistrzostwo ? W Stelmecie z ławki był fenomenalny tutaj musi wejść na wyższy poziom ? Bogucki młody, pracowity (tak mówią) zawodnik , który mam nadzieję, nie okaże się drugim Parzeńskim, Bojanowskim czy Łapetą .
Podsumowując skład oceniam na 3+ w skali od 1 do 5. Brakuje mi atletycznosci pod koszem i jednego solidnego pozycja ( ah ten Sokół) gdyby był jeszcze Sokół w tym składzie wtedy spokojnie dałbym 4+ ,a tak tylko 3+ ?
A więc chłopaki przyjeżdżajcie , trenujcie i gramy po koronie o koronę ???? Tylko Anwil !!??

OK (0) ŹLE (0) #1175952, 2020-07-26 15:15:15

Odpowiedź na wpis #1175950 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dziękuję za opinie!
Bardzo rzeczowa i konkretna. Staram się znalesc optymalny skład,ale też i wprowadzać innowacje. Nie raz będzie gość specjalny,koszykarz a innym razem taki właśnie skład jaki wymieniłeś wzbogacony np DF tylko nie chce co tydzień tego samego bo nawet najlepszy produkt kiedyś się znudzi.
Puszczanie filmików fajna sprawa i nie raz o tym myślałem.Niestety może być problem z ich upublicznianiem ze względu na prawa autorskie. Nawet z ogólnodostępnego YouTube.

Proszę,
a jak to robią w Ostrowie ? Na " wariata " ?
Puszczają przy prezentacji zawodnika highlights-y ??
Ale ok.

OK (0) ŹLE (0) #1175951, 2020-07-26 15:13:22

Odpowiedź na wpis #1175946 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wadowski, to nie jest do końca Jego wina, że nie wypalił, zawodnik potrzebuję oprócz treningu z dobrymi kolegami, dwóch rzeczy :
1.Zaufania trenera
2.Minut na parkiecie
Czy miał jedno i drugie za IM ?

Popieram w całej rozciągłości.
Żeby nabrać pewności trzeba grać, może nie w najlepszym klubie PLK, może w jakimś średniaku, ale grać regularnie.

Dlatego bardzo podobało mi się to, co komentatorzy meczu żużlowego Unii Tarnów z Polonią mówili o ojcu młodego Cierniaka, ze to on odbiera telefony w sprawie kontraktów syna i planuje jego karierę po małym kroczku, nie tak żeby od razu wskoczył do jakieegoś mocnego klubu i grzał tam ławę tylko po szczebelku do celu.

elbo (8585)
OK (0) ŹLE (0) #1175950, 2020-07-26 15:08:03

Odpowiedź na wpis #1175935 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Oglądam kolegi program Szósty Zawodnik, kilka moich uwag,
oczywiście może ale nie musi kolega się z tym zgodzić , wziąść pod rozważenie lub nie.
1.Skład Szaradowski, Korpalski - optymalny ( są lepszymi (roz)mówcami niż kolega Elbo, dykcja )
2.Proszę przygotować agendę zarys programu ( tematy ) i podać na początku, widz będzie wiedział o czym odcinek, i pilnować jako prowadzący tego planu.
3.Najbliższy odcinek , chyba ???, podsumowujący transfery , po kolei omówić każdego zawodnika włączając do każdego np.film YT 20-30 sekund, aby nie tracić dynamiki rozmowy, można dodać krótkie wywiady z Media Day.
4.Opinie trenerów z poprzednich klubów ( dobry pomysł R.Witka o A.Boguckim itp. )
5.Nikt się nie obrazi jak powiecie swoje opinie o pozytywach i negatywach okresu transferowego w Anwilu, taka rola dziennikarzy; a tak na marginesie, szacun kolego za odwagę , do przodu ,takich ludzi, żyjących basketem potrzeba.
Wystarczy na pierwszy raz, odbierz kolego te uwagi pozytywnie itd..

Dziękuję za opinie!
Bardzo rzeczowa i konkretna. Staram się znalesc optymalny skład,ale też i wprowadzać innowacje. Nie raz będzie gość specjalny,koszykarz a innym razem taki właśnie skład jaki wymieniłeś wzbogacony np DF tylko nie chce co tydzień tego samego bo nawet najlepszy produkt kiedyś się znudzi.
Puszczanie filmików fajna sprawa i nie raz o tym myślałem.Niestety może być problem z ich upublicznianiem ze względu na prawa autorskie. Nawet z ogólnodostępnego YouTube.

OK (0) ŹLE (0) #1175949, 2020-07-26 15:04:10

Odpowiedź na wpis #1175947 (DF). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Zaufanie miał, bo śmiem twierdzić, że nie byłoby go w składzie.

A czemu minut mniej? Bo jednak nie spełnił nadziei trenera, który w niego wierzył. Inna sprawa, że IM nie jest tym trenerem co tak bardzo ufa młodym, jednocześnie nie zmienia to początku ani sensu mojego wpisu.

"IM nie jest tym trenerem co tak bardzo ufa młodym", rozwinę, ja uważam, że przy Mihevcu, Pluta i Bogucki mają szansę pokazać na co ich stać, i w końcu 20 letni zawodnik, ma szansę zaistnieć w słabej PLK i pucharach, oby to było zjawisko coroczne z udziałem Polaków.

OK (0) ŹLE (0) #1175948, 2020-07-26 14:57:52

Wadowski? Dajcie spokój, zawodnik na 5-10 min max. Wolny na nogach, kiepska decyzyjność, przegląd pola jak na PG taki se, sprawdza się jedynie jako role player. Przypominam, że ma 24 lata, a nie 19

DF (1699)
OK (0) ŹLE (0) #1175947, 2020-07-26 14:52:55

Odpowiedź na wpis #1175946 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wadowski, to nie jest do końca Jego wina, że nie wypalił, zawodnik potrzebuję oprócz treningu z dobrymi kolegami, dwóch rzeczy :
1.Zaufania trenera
2.Minut na parkiecie
Czy miał jedno i drugie za IM ?

Zaufanie miał, bo śmiem twierdzić, że nie byłoby go w składzie.

A czemu minut mniej? Bo jednak nie spełnił nadziei trenera, który w niego wierzył. Inna sprawa, że IM nie jest tym trenerem co tak bardzo ufa młodym, jednocześnie nie zmienia to początku ani sensu mojego wpisu.

OK (0) ŹLE (0) #1175946, 2020-07-26 14:47:47

Odpowiedź na wpis #1175943 (DF). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Tylko mieć nadzieję, że Pluta wypali (ma w sumie trochę większy handicap), bo Wadowski nie wypalił. Po kilku sezonach treningów ze znakomitymi zawodnikami jak na warunki PLK dalej jest koślawy i niepewny, chociaż zyskał trochę na pewności siebie. Jednak to dużo za mało.

Nie ma za co Margot i Taya, tak po prostu myślę i uważam.

PS. Dzięki Gwizd.

Wadowski, to nie jest do końca Jego wina, że nie wypalił, zawodnik potrzebuję oprócz treningu z dobrymi kolegami, dwóch rzeczy :
1.Zaufania trenera
2.Minut na parkiecie
Czy miał jedno i drugie za IM ?

OK (0) ŹLE (0) #1175945, 2020-07-26 14:45:44

W temacie Pluty myślę, że kluczowy jest również fakt, że podpisaliśmy go na 1 sezon. Oczekiwania mamy na tu i teraz, dlatego można pokusić się o stwierdzenie, że jest niepewny. Co innego, gdyby miał 3-letni kontrakt, wtedy moglibyśmy dywagować na temat jego rozwoju. Na ten moment jest zawodnikiem nieogranym na wysokim poziomie i chyba nikt nie wie jak sobie poradzi w lidze, nawet on sam. Wolę jednak taki transfer, niż kolejnego "młodeg", perspektywicznego 26-letniego ligowca po Dąbrowach i Polpharmach.

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!