MENU

Najnowsze

hande (5883)
OK (0) ŹLE (0) #1387315, 2024-05-09 18:24:08

Ułła ale skuteczność obu drużyn za 3... komu zacznie wpadać ten wygra mecz

civic (1631)
OK (0) ŹLE (0) #1387314, 2024-05-09 18:21:31

Pastusiak to wór nad wory, piłka ewidentnie opadająca a on nic nie widzi

Champs (22057)
OK (0) ŹLE (0) #1387313, 2024-05-09 18:20:33

Pastusiak znowu nie widzi opadającej piłki co za sędziowie...po co var , a 3 sędziów jakby sprzed epoki wstecz...

OK (0) ŹLE (0) #1387312, 2024-05-09 18:18:55

Czy leci z nami pilot???

hande (5883)
OK (0) ŹLE (0) #1387311, 2024-05-09 18:15:40

Dzięki za odp. Zmieniłem łapka i działa elegancko... może gra naszych też się polepszy

KAi (2272)
OK (0) ŹLE (0) #1387310, 2024-05-09 18:14:41

Odpowiedź na wpis #1387305 (hande). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Obraz na emocjach działa Wam płynnie? U mnie pokaz poklatkowy

Z TV klatki, z łapka po hdmi na tv ok… aplikację emocji na smart tv czy android tv lekko gruzowe są.

Btw.. rozumiem, że dziś gramy tak aby zamazać obraz na półfinał?
Skuteczność i w ogóle atak? Takie zmylenie Niemców nie? 🤪

OK (0) ŹLE (0) #1387309, 2024-05-09 18:14:07

Odpowiedź na wpis #1387305 (hande). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Obraz na emocjach działa Wam płynnie? U mnie pokaz poklatkowy

Idealnie na razie, tylko nudzący Muras i fatalnie gramy.

Champs (22057)
OK (0) ŹLE (0) #1387308, 2024-05-09 18:12:05

Łączka nie broni faul przy rzucie za 3 i potem z akcji kolejne 2pkt. browna

Bell dostaje łokciem i pastusiak nic nie widzi...

4pkt. na 7 min grania.

Champs (22057)
OK (0) ŹLE (0) #1387307, 2024-05-09 18:09:57

Odpowiedź na wpis #1387304 (Barcelona1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

gdzie można obejrzeć nasz mecz nie mając Emocji

https://strims.in/SpojniaStargardAnwilWloclawek.php

OK (0) ŹLE (0) #1387306, 2024-05-09 18:09:56

Odpowiedź na wpis #1387305 (hande). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Obraz na emocjach działa Wam płynnie? U mnie pokaz poklatkowy

u mnie płynnie, bez zarzutów.

hande (5883)
OK (0) ŹLE (0) #1387305, 2024-05-09 18:08:29

Obraz na emocjach działa Wam płynnie? U mnie pokaz poklatkowy

OK (0) ŹLE (0) #1387304, 2024-05-09 18:06:25

gdzie można obejrzeć nasz mecz nie mając Emocji

Champs (22057)
OK (0) ŹLE (0) #1387303, 2024-05-09 18:06:09

Dimec zaczyna swoje pudła spod kosza.

Champs (22057)
OK (0) ŹLE (0) #1387302, 2024-05-09 17:25:52

Teraz Anwilek, szybko zakończyć serię i czekać na rywala.

OK (0) ŹLE (0) #1387301, 2024-05-09 17:05:23

Dajcie już spokój z tą LM. Finał real-BVB i koniec tematu.

Skupmy się na zakończeniu dzisiaj naszej serii. ANWIL !

Champs (22057)
OK (0) ŹLE (0) #1387300, 2024-05-09 16:54:51

Co do sędziego sam sobie zgotował problemy - a to doliczył w sumie 14min.(co jest chore ile ma trwać mecz w piłkę ok niech będzie te 6-7 min. a nie zawodnicy w ciula walą w 85 min. skoro wiedzą że i tak od fulla doliczy), potem nie zgrał się z liniowym i gwizdnął co była sytuacja z bramką dla Bayernu słusznie nieuznana.Poza tym sędzia chodzący na spotkania polityczne.... No jakby innych nie było do sędziowania ten wypierdek żabojad Turpę i Marciniak non stop wszystko sędziują. Kiedyś też czekał aż do 108 min. by karnego dla psg gwizdnąć co wyglądało wówczas na taki naciągany wynik.

OK (0) ŹLE (0) #1387299, 2024-05-09 14:50:13

Trzy godziny do meczu Jaki tu spokój

OK (0) ŹLE (0) #1387298, 2024-05-09 14:44:19

Odpowiedź na wpis #1387296 (Legacy). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Oczywiście, że błąd był. Błędem był gwizdek przed zakończeniem akcji a nie interpretacja czy spalony był czy nie. Tutaj decydują cm i nikt tego już dziś ani nie rozstrzygnie, ani nikogo w 100% nie przekona. Sędziowie powinni zachować wstrzemięźliwość, dać Niemcom atakować a Hiszpanom szansę na bronienie. Błędem nie było też brak VAR-u, bo akcja została zatrzymana gwizdkiem przed zdobyciem gola, więc de facto gola nie było. Zgodnie z podręcznikiem UEFA nie było więc przestrzeni do sprawdzania przez VAR. Dlatego Marciniak zakończył mecz zgodnie z przepisami. W przypadku gola Joselu VAR interweniował ponieważ gol padł i nie było przerwania akcji bramkowej.

Dziś nie da się rozstrzygnąć czy był spalony, ale też nie ma żadnych przesłanek aby stwierdzić, że gol w ogóle by padł. Wszystkie media nawet te różniące się co do oceny spalonego zauważają, że w momencie gwizdka obrońcy i Łunin stali się bierni. W związku z tym, ciężko mówić o nieuznanym golu. Można stwierdzić, że Bayernowi sędziowie Listkiewicz i Marciniak odebrali szansę na akcję bramkową, ale jakby się ona zakończyła tego nie wie nikt.

Także panowie sędziowie popełnii błąd, ale sugestie że niesłusznie nie uznali bramki, bo nie chcieli niemieckiego finału to bzdura. Błędy się zdarzają, ale dużo większym cyrkiem było skrzywdzenie Realu podczas marcowego meczu w Walencji. Wtedy sędzia zakończył mecz, gdy piłka wpadała do bramki. Sekundę przed wpadnięciem.

https://www.sport.pl/pilka/7,65082,30758319,cyrk-w-hicie-la-liga-sedzia-oszukal-real-w-ostatniej-akcji.html

Został zresztą za to ukarany.

Nie oglądałem meczu, ale widziałem powtórki i spalony był - decyzja słuszna, koniec tematu.

Hormon (4704)
OK (0) ŹLE (0) #1387297, 2024-05-09 13:37:17

Odpowiedź na wpis #1387296 (Legacy). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Oczywiście, że błąd był. Błędem był gwizdek przed zakończeniem akcji a nie interpretacja czy spalony był czy nie. Tutaj decydują cm i nikt tego już dziś ani nie rozstrzygnie, ani nikogo w 100% nie przekona. Sędziowie powinni zachować wstrzemięźliwość, dać Niemcom atakować a Hiszpanom szansę na bronienie. Błędem nie było też brak VAR-u, bo akcja została zatrzymana gwizdkiem przed zdobyciem gola, więc de facto gola nie było. Zgodnie z podręcznikiem UEFA nie było więc przestrzeni do sprawdzania przez VAR. Dlatego Marciniak zakończył mecz zgodnie z przepisami. W przypadku gola Joselu VAR interweniował ponieważ gol padł i nie było przerwania akcji bramkowej.

Dziś nie da się rozstrzygnąć czy był spalony, ale też nie ma żadnych przesłanek aby stwierdzić, że gol w ogóle by padł. Wszystkie media nawet te różniące się co do oceny spalonego zauważają, że w momencie gwizdka obrońcy i Łunin stali się bierni. W związku z tym, ciężko mówić o nieuznanym golu. Można stwierdzić, że Bayernowi sędziowie Listkiewicz i Marciniak odebrali szansę na akcję bramkową, ale jakby się ona zakończyła tego nie wie nikt.

Także panowie sędziowie popełnii błąd, ale sugestie że niesłusznie nie uznali bramki, bo nie chcieli niemieckiego finału to bzdura. Błędy się zdarzają, ale dużo większym cyrkiem było skrzywdzenie Realu podczas marcowego meczu w Walencji. Wtedy sędzia zakończył mecz, gdy piłka wpadała do bramki. Sekundę przed wpadnięciem.

https://www.sport.pl/pilka/7,65082,30758319,cyrk-w-hicie-la-liga-sedzia-oszukal-real-w-ostatniej-akcji.html

Został zresztą za to ukarany.

Mam podobne zdanie👍

OK (0) ŹLE (0) #1387296, 2024-05-09 13:34:22

Odpowiedź na wpis #1387293 (Hormon). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Błąd był, ale go nie było😁

Czy jest to oficjalne info o spalonym? Jeśli był, to Niemcy powinni przepraszać za bluzgi, a jednocześnie dalej mieć prawo bluzgać o to, że nie pozwolił kontynuować gry. Absurdalna sytuacja, która przyniesie jednak więcej strat Szymonowi, niż pochwał.

Oczywiście, że błąd był. Błędem był gwizdek przed zakończeniem akcji a nie interpretacja czy spalony był czy nie. Tutaj decydują cm i nikt tego już dziś ani nie rozstrzygnie, ani nikogo w 100% nie przekona. Sędziowie powinni zachować wstrzemięźliwość, dać Niemcom atakować a Hiszpanom szansę na bronienie. Błędem nie było też brak VAR-u, bo akcja została zatrzymana gwizdkiem przed zdobyciem gola, więc de facto gola nie było. Zgodnie z podręcznikiem UEFA nie było więc przestrzeni do sprawdzania przez VAR. Dlatego Marciniak zakończył mecz zgodnie z przepisami. W przypadku gola Joselu VAR interweniował ponieważ gol padł i nie było przerwania akcji bramkowej.

Dziś nie da się rozstrzygnąć czy był spalony, ale też nie ma żadnych przesłanek aby stwierdzić, że gol w ogóle by padł. Wszystkie media nawet te różniące się co do oceny spalonego zauważają, że w momencie gwizdka obrońcy i Łunin stali się bierni. W związku z tym, ciężko mówić o nieuznanym golu. Można stwierdzić, że Bayernowi sędziowie Listkiewicz i Marciniak odebrali szansę na akcję bramkową, ale jakby się ona zakończyła tego nie wie nikt.

Także panowie sędziowie popełnii błąd, ale sugestie że niesłusznie nie uznali bramki, bo nie chcieli niemieckiego finału to bzdura. Błędy się zdarzają, ale dużo większym cyrkiem było skrzywdzenie Realu podczas marcowego meczu w Walencji. Wtedy sędzia zakończył mecz, gdy piłka wpadała do bramki. Sekundę przed wpadnięciem.

https://www.sport.pl/pilka/7,65082,30758319,cyrk-w-hicie-la-liga-sedzia-oszukal-real-w-ostatniej-akcji.html

Został zresztą za to ukarany.

Hormon (4704)
OK (0) ŹLE (0) #1387295, 2024-05-09 13:22:08

Odpowiedź na wpis #1387294 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

ciekawe gdzie byli jak Kane uderzyl Gabriela lokciem w twarz na murowana czerwona albo jak Neuer sfaulowal Sake w ost sekundzie meczu w polu karnym.

Odwiedziło mnie wczoraj towarzystwo zupełnie upośledzone sportowo i niestety większość szczegółów z meczu przepadło w gadaninie o historii, archeologii i eksperymentach na makakach w gigancie chemicznym Bayer. Nawet dokładnie nie widziałem sytuacji, o których piszesz.

Kontrowersji widzę jest jednak wiele.

Em (6976)
OK (0) ŹLE (0) #1387294, 2024-05-09 13:13:39

Odpowiedź na wpis #1387293 (Hormon). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Błąd był, ale go nie było😁

Czy jest to oficjalne info o spalonym? Jeśli był, to Niemcy powinni przepraszać za bluzgi, a jednocześnie dalej mieć prawo bluzgać o to, że nie pozwolił kontynuować gry. Absurdalna sytuacja, która przyniesie jednak więcej strat Szymonowi, niż pochwał.

ciekawe gdzie byli jak Kane uderzyl Gabriela lokciem w twarz na murowana czerwona albo jak Neuer sfaulowal Sake w ost sekundzie meczu w polu karnym.

Hormon (4704)
OK (0) ŹLE (0) #1387293, 2024-05-09 12:44:28

Odpowiedź na wpis #1387291 (Legacy). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Na rozgrzane głowy proponuję, przeczytać poniższy tekst.

https://weszlo.com/2024/05/09/szymon-marciniak-komentarz-po-polfinale-real-bayern/

Błąd był, ale go nie było😁

Czy jest to oficjalne info o spalonym? Jeśli był, to Niemcy powinni przepraszać za bluzgi, a jednocześnie dalej mieć prawo bluzgać o to, że nie pozwolił kontynuować gry. Absurdalna sytuacja, która przyniesie jednak więcej strat Szymonowi, niż pochwał.

OK (0) ŹLE (0) #1387292, 2024-05-09 12:20:08

PGE Spójnia Stargard - Anwil Włocławek godzina 18.00 Emocje.tv
Legia Warszawa - King Szczecin godzina 20.00 Polsat Sport 3
WKS Śląsk Wrocław - Arged BM Stal Ostrów godzina 20.45 Emocje.tv

To jak tam myślicie, kończymy dziś serię?

OK (0) ŹLE (0) #1387291, 2024-05-09 12:13:15

Na rozgrzane głowy proponuję, przeczytać poniższy tekst.

https://weszlo.com/2024/05/09/szymon-marciniak-komentarz-po-polfinale-real-bayern/

Hormon (4704)
OK (0) ŹLE (0) #1387290, 2024-05-09 11:32:27

Odpowiedź na wpis #1387284 (marion). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Problemem jest potężny błąd Marciniaka z użyciem gwizdka.Sytuacja ta pokazuje ,że trzeba odblokować VAR nawet w przypadku użycia gwizdka.
Po to stworzono ten system,żeby nie było niedomówień po meczu.Po coś Ci 3 sędziowie siedzą w tym pokoiku i mają możliwości techniczne do szybkiej reakcji.

Ale w tej sytuacji nie można było już niczego odkręcić. Jak napisał Legacy Hiszpanie przestali bronić, bo Marciniak gwizdnął wcześniej. Nawet jeśli VAR ukazałby, że nie było spalonego, to czy można uznać bramkę zdobytą po gwizdku?

Błąd nieodwracalny i Szymon musi teraz krytykę przyjąć na klatę. Niemcom się nie dziwię. Każdy przegrany w tej sytuacji robiłby dym.

Chciałem finału niemieckiego i rewanżu Borussii, ale cieszę również z tego, że bawarscy buce w tym roku NIC nie wygrali.😃

OK (0) ŹLE (0) #1387289, 2024-05-09 10:15:38

Odpowiedź na wpis #1387288 (demo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie prowokuje, odpowiadam jedynie na Twoje wpisy, pojawiają się one najczęściej w dwóch przypadkach 1) Real Madryt przegra - szydzenie i prowokowanie. 2) Real Madryt wygra - wygrał niesłusznie i z pomocą sędziów. Zawsze to samo.

No własnie prowokujesz, skoro piszesz że ja robię to samo pisząc na Real to co ty robisz pisząc na Barce? Ja napisałem swoje zdanie, że nudne jest już to przepychanie na siłe Realu, tak samo jak z bramka nie zaliczona w meczu Real- Barca.

demo (101)
OK (0) ŹLE (0) #1387288, 2024-05-09 09:56:38

Odpowiedź na wpis #1387286 (Mihailovic). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Po co zaczynasz takie tematy? Nie prowokuj bo ewidentnie to robisz...Barcelona jest słaba i przegrała wszystko. Przynajmniej jestem tego świadomy i problemy finansowe w tym nie pomagaja

Nie prowokuje, odpowiadam jedynie na Twoje wpisy, pojawiają się one najczęściej w dwóch przypadkach 1) Real Madryt przegra - szydzenie i prowokowanie. 2) Real Madryt wygra - wygrał niesłusznie i z pomocą sędziów. Zawsze to samo.

Em (6976)
OK (0) ŹLE (0) #1387287, 2024-05-09 09:43:56

Odpowiedź na wpis #1387278 (Mihailovic). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jeśli lubicie oglądać football gdzie sędziowie pchają do przodu drużynę do zwycięstwa to oglądacie. Nikt nikomu nie zabrania

Mocno i celnie o Bayernie

OK (0) ŹLE (0) #1387286, 2024-05-09 09:43:36

Odpowiedź na wpis #1387285 (demo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jak powiedzieć, że barcelona przegrała wszystko co możliwe nie mówiąc ze barcelona przegrała wszystko co możliwe

Po co zaczynasz takie tematy? Nie prowokuj bo ewidentnie to robisz...Barcelona jest słaba i przegrała wszystko. Przynajmniej jestem tego świadomy i problemy finansowe w tym nie pomagaja

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!