MENU

Najnowsze

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1062011, 2019-05-15 19:50:12

Odpowiedź na wpis #1062008 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Masz jakiś problem albo z Karoliną albo ze Sobą. Najpierw atakujesz jej warsztat, a teraz osoby ( w tym mnie) próbujesz obrazić chociaż nie rozumiesz prostych argumentów.

Napiszę Ci prościej. Program miał pewną formułę i to, że Ci się nie podoba mogę zrozumieć, ale ty musisz zatrybić że innym mogłoby się nie spodobać zmienianie formuły. Miały być pytania od kibiców i były. Nikt nie każe Ci tego oglądać. Oglądając dany program zgadzasz się na jego formułę. Teraz zachowujesz się jak krytykujący "Taniec z gwiazdami" za to że tańczą a nie śpiewają.

Tak z ciekawości to gdzie zostałeś obrażony w cytowanym poście? Pytam serio, bo jakoś nie mogę wyczaić.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1062010, 2019-05-15 19:50:07

Odpowiedź na wpis #1062008 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Masz jakiś problem albo z Karoliną albo ze Sobą. Najpierw atakujesz jej warsztat, a teraz osoby ( w tym mnie) próbujesz obrazić chociaż nie rozumiesz prostych argumentów.

Napiszę Ci prościej. Program miał pewną formułę i to, że Ci się nie podoba mogę zrozumieć, ale ty musisz zatrybić że innym mogłoby się nie spodobać zmienianie formuły. Miały być pytania od kibiców i były. Nikt nie każe Ci tego oglądać. Oglądając dany program zgadzasz się na jego formułę. Teraz zachowujesz się jak krytykujący "Taniec z gwiazdami" za to że tańczą a nie śpiewają.

Na większość z tych pytań można odpowiedzieć: tak/nie.
Gdyby AL tak odpowiedział to rozumiem, że byłbyś content? Czy raczej oczekiwałbyś od prowadzącej drążenia tematu?

OK (0) ŹLE (0) #1062009, 2019-05-15 19:47:54

Ad Rom drugi raz stawia na nas.Oczywiście to tylko prognoza ale czemu nie ? ?

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1062008, 2019-05-15 19:43:33

Odpowiedź na wpis #1062007 (mJagiela). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Tak, oglądałem, ale nie wszystko. Skomentuję tylko ten koszykarski - da się coś poprawić. I w formule, i w warsztacie, bo rozmowy o koszykówce przez brak drążenia prowadzącej i samego odczytywania pytań naprawdę psuje przyjemność oglądania i słuchania.

DeDe i elbo mówią, że nie są dziennikarzami, ale zajawką i pasją nadrabiają. Każdy wie, że to nowy projekt i robią, co robią, ale uwierzcie mi, że ich rozmowa z prezesem wyglądałaby o niebo lepiej, bo wiedzieliby o co spytać, o co dopytać.

I rozumiem, że bronicie panią Karolinę, bo jest tutaj teraz aktywna i nikt z Was nie chce się narazić, szczerze napisać swojego zdania. Ja raz napisałem i dostałem sarkastyczne podziękowania w prywatnej wiadomości

Masz jakiś problem albo z Karoliną albo ze Sobą. Najpierw atakujesz jej warsztat, a teraz osoby ( w tym mnie) próbujesz obrazić chociaż nie rozumiesz prostych argumentów.

Napiszę Ci prościej. Program miał pewną formułę i to, że Ci się nie podoba mogę zrozumieć, ale ty musisz zatrybić że innym mogłoby się nie spodobać zmienianie formuły. Miały być pytania od kibiców i były. Nikt nie każe Ci tego oglądać. Oglądając dany program zgadzasz się na jego formułę. Teraz zachowujesz się jak krytykujący "Taniec z gwiazdami" za to że tańczą a nie śpiewają.

OK (0) ŹLE (0) #1062007, 2019-05-15 19:35:07

Odpowiedź na wpis #1062002 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Tylko, że oni nie obrali za cel podawania pytań od kibiców. Tutaj był to ukłon w stronę kibiców, aby mieli możliwość zapytać o to co chcą. A na podstawie tego chcesz oceniać warsztat? Obejrzałeś inne rozmowy Karoliny? Także te spoza koszykówki? Może należałoby jednak trochę wysiłku włożyć za nim się skrytykuję kogoś personalnie.

Tak, oglądałem, ale nie wszystko. Skomentuję tylko ten koszykarski - da się coś poprawić. I w formule, i w warsztacie, bo rozmowy o koszykówce przez brak drążenia prowadzącej i samego odczytywania pytań naprawdę psuje przyjemność oglądania i słuchania.

DeDe i elbo mówią, że nie są dziennikarzami, ale zajawką i pasją nadrabiają. Każdy wie, że to nowy projekt i robią, co robią, ale uwierzcie mi, że ich rozmowa z prezesem wyglądałaby o niebo lepiej, bo wiedzieliby o co spytać, o co dopytać.

I rozumiem, że bronicie panią Karolinę, bo jest tutaj teraz aktywna i nikt z Was nie chce się narazić, szczerze napisać swojego zdania. Ja raz napisałem i dostałem sarkastyczne podziękowania w prywatnej wiadomości

Macias (4004)
OK (0) ŹLE (0) #1062006, 2019-05-15 19:34:50

ale żeby nie było, były też dobrze zadane pytania, chociażby o Petrokana czy klarnety.....

Champs (22029)
OK (0) ŹLE (0) #1062005, 2019-05-15 19:34:12

Puchar Włoch 20:20 Lazio - Atalanta tvp sport.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1062004, 2019-05-15 19:32:59

Odpowiedź na wpis #1062000 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie, nie przyznam.

Po prostu wybranie tego pytania było mało sensowne (przynajmniej w tej formie). Albo trzeba było sobie przygotować pytania drążące temat, albo odpuścić.

Równie dobrze kibic mógł zadać precyzyjniej pytanie. Przykład? Czy Pan Prezes wie jakie nowe (i czy w ogóle) gadżety trafią do sklepiku w najbliższym czasie.

Grzebanie przy pytaniach nie było w tej formule brane pod uwagę.

Macias (4004)
OK (0) ŹLE (0) #1062003, 2019-05-15 19:32:57

Karolina, z tego co zdążyłem zauważyć ma dystans do siebie i sama prosiła o uwagi więc nie widzę problemu w tego typu krytyce. Ja ze swojej strony wrzucę też swoje 3 grosze. Uważam że pytania które tu na brzytwie padały były bardziej ostre więc było w czym wybierać. Szkoda że wyszedł z tego taki "pudelek" i pytania w większości nie trafione jak o ten nieszczęsny sklepik.
Karolina musi jeszcze przesiąknąć trochę klimatem brzytwowym, nabrać odwagi i zmienić się w rottwailera.

Szkoda jednak że Sebik nie ten teges…..



Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1062002, 2019-05-15 19:30:18

Odpowiedź na wpis #1061998 (mJagiela). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

I formułę, i warsztat. U DeDe i elbo czuć zajawkę, rozmowy zupełnie inaczej wyglądają. To tak dużo i tak niewiele, żeby rozmowy uczynić lepszymi.

Tylko, że oni nie obrali za cel podawania pytań od kibiców. Tutaj był to ukłon w stronę kibiców, aby mieli możliwość zapytać o to co chcą. A na podstawie tego chcesz oceniać warsztat? Obejrzałeś inne rozmowy Karoliny? Także te spoza koszykówki? Może należałoby jednak trochę wysiłku włożyć za nim się skrytykuję kogoś personalnie.

OK (0) ŹLE (0) #1062001, 2019-05-15 19:29:17

Odpowiedź na wpis #1061999 (malin). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Program powstał z tego co kojarzę, po to aby kibice mogli usłyszeć odpowiedzi na własne pytania. Tak było od początku całej serii i wszystkim odpowiadało ale oczywiście muszą się znaleźć tacy co wiedzą co to wywiad i kto to dziennikarz.

Okej, ale i tak będę się upierał przy tym, że czytanie pytań od kibiców nie musi się równać z tym, że prowadząca rozmowę nie może dopytać o parę dodatkowych rzeczy w trakcie wysłuchiwania odpowiedzi.

Jeśli tak, to pozdrawiam i życzę gościa, który gada banałami i nie udziela żadnych konkretnych odpowiedzi. Taki program z pewnością by się super słuchało...

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1062000, 2019-05-15 19:28:11

Odpowiedź na wpis #1061991 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Przyznasz, że jak ktoś zadaje pytanie od kibica typu:

" Panie Prezesie czy będzie szerszy asortyment w sklepiku? A Prezes pyta szerszy czyli jaki? To prowadząca może nie wiedzieć o co dokładnie chodziło pytającemu? Miała wyliczać Prezesowi listę możliwych gadżetów?

Nie, nie przyznam.

Po prostu wybranie tego pytania było mało sensowne (przynajmniej w tej formie). Albo trzeba było sobie przygotować pytania drążące temat, albo odpuścić.

OK (0) ŹLE (0) #1061999, 2019-05-15 19:26:53

Program powstał z tego co kojarzę, po to aby kibice mogli usłyszeć odpowiedzi na własne pytania. Tak było od początku całej serii i wszystkim odpowiadało ale oczywiście muszą się znaleźć tacy co wiedzą co to wywiad i kto to dziennikarz.

OK (0) ŹLE (0) #1061998, 2019-05-15 19:26:43

Odpowiedź na wpis #1061993 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Masz prawo ocenić formułę a nie warsztat. Być może trzeba dopracować formułę, ale na dziś była to zasada - przekazujemy pytania 1:1 od kibiców i tyle.

I formułę, i warsztat. U DeDe i elbo czuć zajawkę, rozmowy zupełnie inaczej wyglądają. To tak dużo i tak niewiele, żeby rozmowy uczynić lepszymi.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1061997, 2019-05-15 19:26:40

Odpowiedź na wpis #1061996 (mJagiela). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ale to chodzi tylko o przeczytanie pytań? No dajmy spokój - wypada jednak się zorientować o co chodzi i wiedzieć jak to rozwinąć, ugryźć. Jak nie to lepiej w ogóle nie czytać pytania...

Zgadzam się z Tobą, że formuła jest do poprawy, niemniej taka do tej pory była.

OK (0) ŹLE (0) #1061996, 2019-05-15 19:25:25

Odpowiedź na wpis #1061991 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Przyznasz, że jak ktoś zadaje pytanie od kibica typu:

" Panie Prezesie czy będzie szerszy asortyment w sklepiku? A Prezes pyta szerszy czyli jaki? To prowadząca może nie wiedzieć o co dokładnie chodziło pytającemu? Miała wyliczać Prezesowi listę możliwych gadżetów?

Ale to chodzi tylko o przeczytanie pytań? No dajmy spokój - wypada jednak się zorientować o co chodzi i wiedzieć jak to rozwinąć, ugryźć. Jak nie to lepiej w ogóle nie czytać pytania...

OK (0) ŹLE (0) #1061995, 2019-05-15 19:24:42

Odpowiedź na wpis #1061990 (malin). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Skoro wiesz jak to powinno wyglądać, nic tylko zacznij działać.

Co za beznadziejna odpowiedź. W stylu:

"Skoro krytykujesz zawodnika Anwilu, to weź trenuj i dostań się do drużyny".

Jeśli ktoś to publikuje, musi liczyć się z komentarzami. Jeśli mamy żyć z hasłami typu "nie krytykuj, bo sam tego nie robisz" to przestaniemy się rozwijać jako ludzkość. Niby tak wiele się mówi o konstruktywnej krytyce, ale ciężko niektórym jakąkolwiek krytykę przyjąć, jeśli ktoś nie zachowuje się jak reszta wiecznie wychwalająca, bo tak i tyle.

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1061994, 2019-05-15 19:24:30

Odpowiedź na wpis #1061990 (malin). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Skoro wiesz jak to powinno wyglądać, nic tylko zacznij działać.

Jasne - najlepiej to wszystko spłycić.

Nie zacznę działać, bo zajmuję się wieloma innymi rzeczami, a amatorskie dziennikarstwo mnie nie interesuje. Jak to lubisz to oglądaj/słuchaj, ale nie zabieraj nikomu możliwości oceny skoro jest to robione publiczne.

Jeden lubi teściową, a drugi jak mu nogi śmierdzą.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1061993, 2019-05-15 19:24:27

Odpowiedź na wpis #1061992 (mJagiela). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dobrze, że ja tego nie napisałem, bo zaraz by na mnie ktoś skoczył.

Może po prostu pani Karolina tego tak nie czuje, nie wiem, jak my tutaj - czasami obserwuję na meczach, staram się zrozumieć. Nie wyobrażam sobie programów publicystycznych, gdzie dziennikarz nie dąży do konkretnej odpowiedzi zadając kontrujące pytania (szczególnie kiedy gościem jest prezes klubu, a nie 'szeregowy' koszykarz).

Tak, wiem, zaraz mi napiszecie, że taka formuła programu - w takim razie ja piszę, że mam prawo ocenić warsztat

Masz prawo ocenić formułę a nie warsztat. Być może trzeba dopracować formułę, ale na dziś była to zasada - przekazujemy pytania 1:1 od kibiców i tyle.

OK (0) ŹLE (0) #1061992, 2019-05-15 19:22:01

Odpowiedź na wpis #1061989 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wywiad to coś do czego się trzeba przygotować. Każdy dziennikarz to powie. Nie można po prostu odczytać pytań.

Lepsze pytania? Ma być coś w stylu - dlaczego nie ma w sklepiku filiżanek do kawy, śpioszków, fajek wodnych, skarpetek i pozostałych rzeczy niewymienionych wcześniej, a ceny są za duże, bo Toruń ma niższe, koszulki sprzedają się w jakich ilościach i dlaczego nie niższych, Kappa jest dobra, ale Adidas lepszy i czemu nie jest otwarte od godziny 6, bo na pewno jest ktoś kto chciałby wtedy kupić itp., itd?
Jaja sobie robicie.

Od tego jest osoba zadająca pytania żeby pociągnąć temat. Równie dobrze można takie "coś" przeprowadzić podając kartki z pytaniami. Po co zajmować czas osobie prowadzącej? W końcu czas to pieniądz.

Dobrze, że ja tego nie napisałem, bo zaraz by na mnie ktoś skoczył.

Może po prostu pani Karolina tego tak nie czuje, nie wiem, jak my tutaj - czasami obserwuję na meczach, staram się zrozumieć. Nie wyobrażam sobie programów publicystycznych, gdzie dziennikarz nie dąży do konkretnej odpowiedzi zadając kontrujące pytania (szczególnie kiedy gościem jest prezes klubu, a nie 'szeregowy' koszykarz).

Tak, wiem, zaraz mi napiszecie, że taka formuła programu - w takim razie ja piszę, że mam prawo ocenić warsztat

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1061991, 2019-05-15 19:21:12

Odpowiedź na wpis #1061989 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wywiad to coś do czego się trzeba przygotować. Każdy dziennikarz to powie. Nie można po prostu odczytać pytań.

Lepsze pytania? Ma być coś w stylu - dlaczego nie ma w sklepiku filiżanek do kawy, śpioszków, fajek wodnych, skarpetek i pozostałych rzeczy niewymienionych wcześniej, a ceny są za duże, bo Toruń ma niższe, koszulki sprzedają się w jakich ilościach i dlaczego nie niższych, Kappa jest dobra, ale Adidas lepszy i czemu nie jest otwarte od godziny 6, bo na pewno jest ktoś kto chciałby wtedy kupić itp., itd?
Jaja sobie robicie.

Od tego jest osoba zadająca pytania żeby pociągnąć temat. Równie dobrze można takie "coś" przeprowadzić podając kartki z pytaniami. Po co zajmować czas osobie prowadzącej? W końcu czas to pieniądz.

Przyznasz, że jak ktoś zadaje pytanie od kibica typu:

" Panie Prezesie czy będzie szerszy asortyment w sklepiku? A Prezes pyta szerszy czyli jaki? To prowadząca może nie wiedzieć o co dokładnie chodziło pytającemu? Miała wyliczać Prezesowi listę możliwych gadżetów?

OK (0) ŹLE (0) #1061990, 2019-05-15 19:20:47

Odpowiedź na wpis #1061989 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wywiad to coś do czego się trzeba przygotować. Każdy dziennikarz to powie. Nie można po prostu odczytać pytań.

Lepsze pytania? Ma być coś w stylu - dlaczego nie ma w sklepiku filiżanek do kawy, śpioszków, fajek wodnych, skarpetek i pozostałych rzeczy niewymienionych wcześniej, a ceny są za duże, bo Toruń ma niższe, koszulki sprzedają się w jakich ilościach i dlaczego nie niższych, Kappa jest dobra, ale Adidas lepszy i czemu nie jest otwarte od godziny 6, bo na pewno jest ktoś kto chciałby wtedy kupić itp., itd?
Jaja sobie robicie.

Od tego jest osoba zadająca pytania żeby pociągnąć temat. Równie dobrze można takie "coś" przeprowadzić podając kartki z pytaniami. Po co zajmować czas osobie prowadzącej? W końcu czas to pieniądz.

Skoro wiesz jak to powinno wyglądać, nic tylko zacznij działać.

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1061989, 2019-05-15 19:14:10

Wywiad to coś do czego się trzeba przygotować. Każdy dziennikarz to powie. Nie można po prostu odczytać pytań.

Lepsze pytania? Ma być coś w stylu - dlaczego nie ma w sklepiku filiżanek do kawy, śpioszków, fajek wodnych, skarpetek i pozostałych rzeczy niewymienionych wcześniej, a ceny są za duże, bo Toruń ma niższe, koszulki sprzedają się w jakich ilościach i dlaczego nie niższych, Kappa jest dobra, ale Adidas lepszy i czemu nie jest otwarte od godziny 6, bo na pewno jest ktoś kto chciałby wtedy kupić itp., itd?
Jaja sobie robicie.

Od tego jest osoba zadająca pytania żeby pociągnąć temat. Równie dobrze można takie "coś" przeprowadzić podając kartki z pytaniami. Po co zajmować czas osobie prowadzącej? W końcu czas to pieniądz.

gwizd (18409)
OK (0) ŹLE (0) #1061988, 2019-05-15 19:13:01

Odpowiedź na wpis #1061980 (tiramisu). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

https://m.sportowefakty.wp.pl/koszykowka/821831/ebl-wojciech-kaminski-typuje-anwil-wloclawek-do-zlota

- Faworyt do złota? Anwil Włocławek. Jeżeli zespół będzie tak grał jak w ćwierćfinale, to wydaje mi się, że nikt go w Polsce nie zatrzyma - uważa Wojciech Kamiński, który z Arged BM Slam Stalą zdobył Puchar Polski.

Żeby to nie była zwykła kurtuazja i próba usprawiedliwienia własnej porażki ? Niech się już zacznie ta seria.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1061987, 2019-05-15 19:05:41

A tak swoją drogą, to może właśnie jest sens zaprosić do programu szefa TKM-u. Po pierwsze to ta organizacja jest niejako właścicielem naszego klubu( co daje możliwość zadania ciekawych pytań) a poza tym można by zapytać o strategię szkolenia młodzieży. Może rzeczywiści decydenci powinni zmierzyć się z kamerą i pytaniami kibiców. Poddaje pod rozwagę (DEDE, Elbo, Karolina itd.)

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1061986, 2019-05-15 19:00:16

Odpowiedź na wpis #1061985 (DeDe). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dokładnie tak jest. Jeśli pytanie nie posiada rozszerzenia, to prowadząca nie wnika tylko przechodzi do następnego. Tak było m.in. z klubowym sklepikiem. Na przyszłość możecie być bardziej kreatywni :-)

Gdyby dopytywała to zaraz znaleźliby się tacy, którzy mieliby to za złe (np. nie o to im chodziło). Popieram apel. Pytający niech się bardziej wysilają. :-)

DeDe (60204)
OK (0) ŹLE (0) #1061985, 2019-05-15 18:57:29

Odpowiedź na wpis #1061983 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Musisz zrozumieć formułę programu. Prowadząca zadaje pytania od kibiców nie ingerując w nie. To nie są jej pytania. Wywiad o którym mówisz musiałby odbyć się w innej formule. Może ten program ma swoje minusy, ale plusem właśnie jest to że Karolina zadaje pytania o które prosili kibice.

Dokładnie tak jest. Jeśli pytanie nie posiada rozszerzenia, to prowadząca nie wnika tylko przechodzi do następnego. Tak było m.in. z klubowym sklepikiem. Na przyszłość możecie być bardziej kreatywni :-)

Champs (22029)
OK (0) ŹLE (0) #1061984, 2019-05-15 18:56:10

Obsada sędziowska na jutro :

Sędziowie: Tomasz Trawicki, Michał Proc, Bartłomiej Kucharski | Komisarz: Wojciech Chomicz

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1061983, 2019-05-15 18:50:34

Odpowiedź na wpis #1061969 (mJagiela). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie będzie to popularna opinia na Brzytwie, ale ten wywiad z AL trochę ciężko się słuchało przez ten brak 'ciągnięcia' za język. Okej, fajnie, że cokolwiek usłyszeliśmy i jak najbardziej pochwalam takie przedsięwzięcia, ale jednak nie da się oprzeć wrażeniu, że rozmowa polegała na zadaniu wcześniej przygotowanych pytań. Nie wiem z czego to wynika (pewnie i tak się pani Karolina obrazi), ale to jest ewidentnie do poprawy, bo jak najbardziej program o Anwilu i koszykówce to świetna rzecz i warto to ulepszać, a nie bawić się w '25 pytań do'.

A Jacek Łączyński super gość w Szóstym Zawodniku, nawet nie sądziłem, że aż tak dobrze się go będzie słuchać.

Musisz zrozumieć formułę programu. Prowadząca zadaje pytania od kibiców nie ingerując w nie. To nie są jej pytania. Wywiad o którym mówisz musiałby odbyć się w innej formule. Może ten program ma swoje minusy, ale plusem właśnie jest to że Karolina zadaje pytania o które prosili kibice.

Champs (22029)
OK (0) ŹLE (0) #1061982, 2019-05-15 18:41:38

Na obecną chwilę - fajny wywiad z AL.

ps. co do sklepiku to od jakiegoś czasu brak czapeczek, mogłyby być też filiżanki do kawy do expressu z nowym logo.

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!