MENU

Najnowsze

mgr (103)
OK (0) ŹLE (0) #1066182, 2019-05-24 12:03:34

Panie Frasunkiewicz, w mojej opinii skompromitował się Pan swoją wypowiedzią na konferencji prasowej po meczu. Widać brak doświadczenia na tym poziomie rozgrywek.

kolgejt (27196)
OK (0) ŹLE (0) #1066181, 2019-05-24 12:03:07

Odpowiedź na wpis #1066158 (flips). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Zajebiste !!! Pięknie wczoraj pośpiewaliśmy !

OK (0) ŹLE (0) #1066180, 2019-05-24 12:00:16

Odpowiedź na wpis #1066172 (czyzwinski). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

To ja widziałem co innego, gubil Simona jak dziecko, Simon spóźniony na nogach, zaś Brousard go nie puszczał, Flo rozbija się ścianę...

Przepraszam, za ilość postów - mam akurat trochę czasu .
Zgadzam się co do oceny możliwości gry jeden na jeden Simona przeciwko Florencowi. James dość łatwo go mija i wchodzi pod kosz. Widać to na tym filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=xzxSJmciQXQ
Broussarda jest mu minąć rzeczywiście ciężej. Aaaron jest szybszy na nogach, ale i to Florence umie wykorzystać rzucając po zatrzymaniu. Ciężki do krycia gracz :>.

OK (0) ŹLE (0) #1066179, 2019-05-24 11:57:08

Odpowiedź na wpis #1066170 (zdziebek). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Panowie po ewentualnym zwycięstwie w Gdyni, wiadomo kiedy rozegrane zostaną mecze finałowe w jakie dni?

Terminarz ramowy tbl

30.05 1 4 6 9 11 13.06

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1066178, 2019-05-24 11:56:09

Odpowiedź na wpis #1066174 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Zobacz bodajże początek 3 kwarty wczoraj. Flo dwa razy wjechał pod kosz bez jakiejkolwiek reakcji Simona. Nie jest to zawodnik, który może zatrzymać Flo. Jego możemy zatrzymać tylko DRUŻYNOWO, albo puścić niech sobie punktuje.

Popatrz kolego na całość akcji. Wjechał bo Simon juz zdaje się musiał uważać na faule oraz instynktownie blisko podchodził po wcześniejszych niesamowitych rzutach za 3. Jednocześnie biegł do odcięcia podania. Owszem Flo trafia spod kosza ale nie ma takiej skuteczności i zamraża innych. Flo to Flo, oczywiście musi go pilnować cały zespół ale moim zdaniem Chase "dobrze pracuje".

Hormon (4705)
OK (0) ŹLE (0) #1066177, 2019-05-24 11:55:01

Odpowiedź na wpis #1066153 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Frasunkiewicz to spoko gość. Ciąży na nim spora presja a bądź co bądź to jego pierwszy poważny sezon. Obsrywanie go za emocje w półfinale mistrzostw Polski nie ma sensu. Te emocje to część show zwanego koszykówką. Przemek ma dużo sympatii dla Włocławka i Anwilu. Stelmahers grał na gitarze i bredził o Rumunii, Igor sugerował brudną grę za nim zaczęliśmy grać (Szewcu mu wtórował) a teraz wbija szpileczkę, że w Gdyni gramy u siebie. JJ dogryzał Igorowi, że nic jeszcze nie wygrał, Tomaszek robił sobie jaja z rottweilerów, a Franz skomentował presję jaką robił Igor i tyle.

Zacznijcie szanować ludzi koszykówki, bo to małe środowisko i ich drogi często krzyżują się z Włocławkiem. No i więcej luzu. To dla nas bardzo ważna sprawa, ale ciągle to sport.

Bardziej wyluzowanego goscia ode mnie nie spotkasz, a moje pisanie nie ma na celu kogokolwiek obrazac. Sam prawie 30 lat uprawialem sport i choc skurwieli boiskowych nigdzie nie brakuje, nauczylem sie szanowac rywala, takze spoko. Na razie nie moge tematu szerzej rozwinac, bo czasu brakuje.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1066176, 2019-05-24 11:53:17

Odpowiedź na wpis #1066172 (czyzwinski). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

To ja widziałem co innego, gubil Simona jak dziecko, Simon spóźniony na nogach, zaś Brousard go nie puszczał, Flo rozbija się ścianę...

Dokładnie tak było.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1066175, 2019-05-24 11:52:51

Odpowiedź na wpis #1066173 (panifex). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Powtórzę to, co napisałem wcześniej - Florence jest trochę ukrywany w obronie i nie wkłada w nią aż tak dużego wysiłku jak np. Broussard, który - gdy jest na boisku - jest głównym stoperem Jamesa. Może to być przyczyna tego, że Aaron jest dużo bardziej zmęczony niż Florence. Choć oczywiście nie można nic zarzucić przygotowaniu fizycznemu lidera Arki. Jestem pewien, że on 'ustałby' Broussardowi w obronie dużo lepiej niż Szubarga czy Garbacz, ale to już decyzja Frasunkiewicza, że Florence nie kryje naszego rozgrywajka.

Zależy od meczu. Florence potrafi zrobić 5 przechwytów. W obronie zdecydowanie daje radę. Tylko trener miewa na niego różne pomysły.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1066174, 2019-05-24 11:51:10

Odpowiedź na wpis #1066168 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jedno moje spostrzeżenie. Simon jest świetny i bardzo niedoceniany. Mimo 38 punktów Flo uważam, że broni super. Tak jak mówiłem lepiej niech Flo rzuca niż wjeżdża i uruchamia cały obwód.
Brawo Chase.

Zobacz bodajże początek 3 kwarty wczoraj. Flo dwa razy wjechał pod kosz bez jakiejkolwiek reakcji Simona. Nie jest to zawodnik, który może zatrzymać Flo. Jego możemy zatrzymać tylko DRUŻYNOWO, albo puścić niech sobie punktuje.

OK (0) ŹLE (0) #1066173, 2019-05-24 11:47:58

Odpowiedź na wpis #1066160 (TZAR66). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jeszcze zdanie o Florencie. Facet mnie zaskoczył wczoraj tym że on daje radę fizycznie śmigać po 34 min na pełnych obrotach. Przeciez ta jego akcja z rzutem za trzy i przebiegnięcie sprinter do zbierajacego Kamila. Facet daje radę brussard po 20 min już ledwo chodził. Ciężko to bedzie zabiegac w niedziele. Moze kilka minut powiniwn po plastrowac go wadowski.

Powtórzę to, co napisałem wcześniej - Florence jest trochę ukrywany w obronie i nie wkłada w nią aż tak dużego wysiłku jak np. Broussard, który - gdy jest na boisku - jest głównym stoperem Jamesa. Może to być przyczyna tego, że Aaron jest dużo bardziej zmęczony niż Florence. Choć oczywiście nie można nic zarzucić przygotowaniu fizycznemu lidera Arki. Jestem pewien, że on 'ustałby' Broussardowi w obronie dużo lepiej niż Szubarga czy Garbacz, ale to już decyzja Frasunkiewicza, że Florence nie kryje naszego rozgrywajka.

OK (0) ŹLE (0) #1066172, 2019-05-24 11:47:33

Odpowiedź na wpis #1066168 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jedno moje spostrzeżenie. Simon jest świetny i bardzo niedoceniany. Mimo 38 punktów Flo uważam, że broni super. Tak jak mówiłem lepiej niech Flo rzuca niż wjeżdża i uruchamia cały obwód.
Brawo Chase.

To ja widziałem co innego, gubil Simona jak dziecko, Simon spóźniony na nogach, zaś Brousard go nie puszczał, Flo rozbija się ścianę...

soft (1825)
OK (0) ŹLE (0) #1066171, 2019-05-24 11:47:02

Jest dobra wiadomość, finał mamy w kieszeni, wszystko ukartował rząd PiS (a przynajmniej tak kibice Arki twierdzą):
https://twitter.com/miswid/status/1131801547879460864

OK (0) ŹLE (0) #1066170, 2019-05-24 11:46:14

Panowie po ewentualnym zwycięstwie w Gdyni, wiadomo kiedy rozegrane zostaną mecze finałowe w jakie dni?

mar (100)
OK (0) ŹLE (0) #1066169, 2019-05-24 11:44:09

Odpowiedź na wpis #1066165 (panifex). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Może to kontrowersyjna teza, ale myślę, że podobnie irytująco dla kibiców innych drużyn zachowuje się Almeida. Myślę, że gdybyśmy mieli Florence'a u siebie, to inaczej patrzylibyśmy na jego zachowania opisane przez Ciebie.
Zresztą podobna sytuację mieliśmy już w przeszłości - pamiętam strasznie wkurzającego Jagodnika, gdy grał w Prokomie, a później, gdy występował u nas - kibicowałem mu tak, jak innym naszym graczom nawet, gdy zachowywał się prowokacyjnie.

Nie po to jestem kibicem żeby być obiektywnym . To niech będzie, że nie chcę Flo bo to odgrzewany kotlet będzie.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1066168, 2019-05-24 11:42:00

Jedno moje spostrzeżenie. Simon jest świetny i bardzo niedoceniany. Mimo 38 punktów Flo uważam, że broni super. Tak jak mówiłem lepiej niech Flo rzuca niż wjeżdża i uruchamia cały obwód.
Brawo Chase.

soft (1825)
OK (0) ŹLE (0) #1066167, 2019-05-24 11:40:34

Szewcu po meczu (odniósł się do zarzutów Frsuna)
https://www.youtube.com/watch?v=1iY_iSX_S24

OK (0) ŹLE (0) #1066166, 2019-05-24 11:40:10

Odpowiedź na wpis #1066149 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Aaron powinien zacząć na ławce. Każdy trener chce mieć kogoś co wejdzie i pociągnie zespół. Aaron się nadaje idealnie.

Dokładnie tak, szósty często wygrywa mecze, a taki szósty jak Brousard, to skarb?

OK (0) ŹLE (0) #1066165, 2019-05-24 11:38:55

Odpowiedź na wpis #1066138 (mar). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Gracz jak na naszą ligę fenomenalny, ale nie chcę go w Anwilu. Jego postawa "okołosportowa", którą trudno opisać w cywilizowanych słowach w mojej ocenie dyskwalifikuje go jako gracza któremu miałbym kibicować. Mam na myśli np: wchodzenie do koła gdy nasz zawodnik ma rzucać osobiste, bezczelne podsłuchiwanie, wczorajsze machanie do Adroma i Jankesa o powtórkę. Nie znam się aż tak na przepisach, ale to chyba zasługuje na reakcje sędziów. To tylko tyle, ale pewnie więcej takich zachowań by się znalazło.

Może to kontrowersyjna teza, ale myślę, że podobnie irytująco dla kibiców innych drużyn zachowuje się Almeida. Myślę, że gdybyśmy mieli Florence'a u siebie, to inaczej patrzylibyśmy na jego zachowania opisane przez Ciebie.
Zresztą podobna sytuację mieliśmy już w przeszłości - pamiętam strasznie wkurzającego Jagodnika, gdy grał w Prokomie, a później, gdy występował u nas - kibicowałem mu tak, jak innym naszym graczom nawet, gdy zachowywał się prowokacyjnie.

OK (0) ŹLE (0) #1066164, 2019-05-24 11:37:01

Odpowiedź na wpis #1066150 (Przemek). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dzis 20:15 rusza sprzedaz internetowa biletow na niedziele.
Takiej informacji udzielila mi Pani z klubu Aseco.

Miejmy nadzieję, że im serwer wytrzyma ,bo takiego obciążenia jakie dzisiaj będzie dawno nie miał.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1066163, 2019-05-24 11:36:47

Odpowiedź na wpis #1066161 (tiramisu). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

w wywiadzie dla WLC Frasun powiedział, ze jeśli kiedys otrzyma propozycje na trenera we Włocławku, to powaznie wezmie ja pod uwage, bo lubi wyzwania, a tu jak jest kazdy wie

Jak On w Gdyni nie wytrzymuje ciśnienia to u nas tym bardziej

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1066162, 2019-05-24 11:35:42

Odpowiedź na wpis #1066161 (tiramisu). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

w wywiadzie dla WLC Frasun powiedział, ze jeśli kiedys otrzyma propozycje na trenera we Włocławku, to powaznie wezmie ja pod uwage, bo lubi wyzwania, a tu jak jest kazdy wie

Po co?Żeby po przegranych meczach gracze nie przybijali piątek po meczu lub żeby rozpaczał na konfach?Dla mnie nigdy....

OK (0) ŹLE (0) #1066161, 2019-05-24 11:32:59

Odpowiedź na wpis #1066153 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Frasunkiewicz to spoko gość. Ciąży na nim spora presja a bądź co bądź to jego pierwszy poważny sezon. Obsrywanie go za emocje w półfinale mistrzostw Polski nie ma sensu. Te emocje to część show zwanego koszykówką. Przemek ma dużo sympatii dla Włocławka i Anwilu. Stelmahers grał na gitarze i bredził o Rumunii, Igor sugerował brudną grę za nim zaczęliśmy grać (Szewcu mu wtórował) a teraz wbija szpileczkę, że w Gdyni gramy u siebie. JJ dogryzał Igorowi, że nic jeszcze nie wygrał, Tomaszek robił sobie jaja z rottweilerów, a Franz skomentował presję jaką robił Igor i tyle.

Zacznijcie szanować ludzi koszykówki, bo to małe środowisko i ich drogi często krzyżują się z Włocławkiem. No i więcej luzu. To dla nas bardzo ważna sprawa, ale ciągle to sport.

w wywiadzie dla WLC Frasun powiedział, ze jeśli kiedys otrzyma propozycje na trenera we Włocławku, to powaznie wezmie ja pod uwage, bo lubi wyzwania, a tu jak jest kazdy wie

TZAR66 (6619)
OK (0) ŹLE (0) #1066160, 2019-05-24 11:30:28

Jeszcze zdanie o Florencie. Facet mnie zaskoczył wczoraj tym że on daje radę fizycznie śmigać po 34 min na pełnych obrotach. Przeciez ta jego akcja z rzutem za trzy i przebiegnięcie sprinter do zbierajacego Kamila. Facet daje radę brussard po 20 min już ledwo chodził. Ciężko to bedzie zabiegac w niedziele. Moze kilka minut powiniwn po plastrowac go wadowski.

OK (0) ŹLE (0) #1066159, 2019-05-24 11:23:18

Odpowiedź na wpis #1066153 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Frasunkiewicz to spoko gość. Ciąży na nim spora presja a bądź co bądź to jego pierwszy poważny sezon. Obsrywanie go za emocje w półfinale mistrzostw Polski nie ma sensu. Te emocje to część show zwanego koszykówką. Przemek ma dużo sympatii dla Włocławka i Anwilu. Stelmahers grał na gitarze i bredził o Rumunii, Igor sugerował brudną grę za nim zaczęliśmy grać (Szewcu mu wtórował) a teraz wbija szpileczkę, że w Gdyni gramy u siebie. JJ dogryzał Igorowi, że nic jeszcze nie wygrał, Tomaszek robił sobie jaja z rottweilerów, a Franz skomentował presję jaką robił Igor i tyle.

Zacznijcie szanować ludzi koszykówki, bo to małe środowisko i ich drogi często krzyżują się z Włocławkiem. No i więcej luzu. To dla nas bardzo ważna sprawa, ale ciągle to sport.

Dobrze napisane, brawo ty.

OK (0) ŹLE (0) #1066158, 2019-05-24 11:21:25
Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1066157, 2019-05-24 11:18:56

Florence psuł atmosferę w Stelmecie "samicowaniem" w Arce jak wygrają będzie Bogiem, jak przegrają będzie głównym winnym. Świetny gracz, ale nie dla trenera czy kibica który ceni równy zespół. Dlatego ja go we Włocławku nie widzę.

mar (100)
OK (0) ŹLE (0) #1066156, 2019-05-24 11:16:23

Odpowiedź na wpis #1066143 (Tajczyk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie przesadzaj to jest wlasnie "dzialalnosc" sportowa. Motywuje, przekazuje informacje, robi wszystko zeby wygrac, pokazuje ze mu zalezy. O wiele gorsi sa zawodnicy ktorzy niby cos daja ale tak naprawde i tak najwazniejsze jest zeby kasa sie zgadzala, a skoro czy wygram czy przegram to zarobie tyle samo to po co dawac cos ekstra. Pamietasz np takiego Edwardsa? Solidny i nietani zawodnik ktory powinien rzadzic ta liga gdyby tylko troche bardziej mu sie chcialo, a on potraktowal plk i anwil jako kolejne miejsce pracy i nic wiecej. Dlatego zawodnikow ktorzy oprocz nieprzecietnych umiejertnosci maja jeszcze checi zawsze bede cenil i Florence jest tego przykladem.

Masz rację, bardzo mu zależy i bardzo przeżywa, a nie jest to powszechne wśród obcokrajowców w PLK. Moim zdaniem z prowokacjami przesądza. To tylko moja opinia, sędziowie mają inną, Ty też i pewnie jeszcze inni. Go Anwil!

OK (0) ŹLE (0) #1066155, 2019-05-24 11:14:46

Odpowiedź na wpis #1066143 (Tajczyk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie przesadzaj to jest wlasnie "dzialalnosc" sportowa. Motywuje, przekazuje informacje, robi wszystko zeby wygrac, pokazuje ze mu zalezy. O wiele gorsi sa zawodnicy ktorzy niby cos daja ale tak naprawde i tak najwazniejsze jest zeby kasa sie zgadzala, a skoro czy wygram czy przegram to zarobie tyle samo to po co dawac cos ekstra. Pamietasz np takiego Edwardsa? Solidny i nietani zawodnik ktory powinien rzadzic ta liga gdyby tylko troche bardziej mu sie chcialo, a on potraktowal plk i anwil jako kolejne miejsce pracy i nic wiecej. Dlatego zawodnikow ktorzy oprocz nieprzecietnych umiejertnosci maja jeszcze checi zawsze bede cenil i Florence jest tego przykladem.

aż strach pomysleć jak grałby w barwach Anwilu dla takiej publiki. Myślę, że on też chciałby kiedyś spróbowac, bo w zielonej i gdyni może jedynie pomarzyć o takiej atmosferze. dla mnie gracz z absolutnego topu ligi, mimo, że jego gra zabiera innym, to co dobre. trzeba to jednak dobrze ogarnąć.

OK (0) ŹLE (0) #1066154, 2019-05-24 11:13:29

Odpowiedź na wpis #1066122 (jacol211). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Swoją drogą ciekawe czy w Los Angeles też tak marudzą, że Lou nie wychodzi w pierwszej piątce ?

Heh, nie mam nic do dodania?

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1066153, 2019-05-24 11:11:51

Odpowiedź na wpis #1066147 (Hormon). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Troche trąci jezykiem "nienawisci" z mojej strony. Pozwalam sobie od czasu do czasu na male zlosliwosci, a poniewaz kibicuje z daleka, moje pisanie staje sie niekiedy malo fachowe. Wiem o tym i choc to niemile, zdaje sobie sprawe, ze moge byc tutaj zlinczowany. Niemniej zachowanie i fasada Frasunkiewicza ( ta telewizyjna, na lini boiska ) sprawila, ze odbieram go w ten sposob. Postaram sie obejrzec wywiad z nim na WLC.

Frasunkiewicz to spoko gość. Ciąży na nim spora presja a bądź co bądź to jego pierwszy poważny sezon. Obsrywanie go za emocje w półfinale mistrzostw Polski nie ma sensu. Te emocje to część show zwanego koszykówką. Przemek ma dużo sympatii dla Włocławka i Anwilu. Stelmahers grał na gitarze i bredził o Rumunii, Igor sugerował brudną grę za nim zaczęliśmy grać (Szewcu mu wtórował) a teraz wbija szpileczkę, że w Gdyni gramy u siebie. JJ dogryzał Igorowi, że nic jeszcze nie wygrał, Tomaszek robił sobie jaja z rottweilerów, a Franz skomentował presję jaką robił Igor i tyle.

Zacznijcie szanować ludzi koszykówki, bo to małe środowisko i ich drogi często krzyżują się z Włocławkiem. No i więcej luzu. To dla nas bardzo ważna sprawa, ale ciągle to sport.

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!