MENU

Najnowsze

lit66 (8080)
OK (0) ŹLE (0) #1073308, 2019-06-07 11:35:06

Może STOP panowie na oceny przyjdzie czas za dwa mecze bo skończy się to 4:2.

OK (0) ŹLE (0) #1073307, 2019-06-07 11:34:43

Odpowiedź na wpis #1073285 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ale Ty piszesz o całym sezonie a nie o ostatnim meczu. Nie możesz na Niego patrzeć przez cały sezon bo??

Napiszę tak,przychodził z ACB prawda? I chociażby z tego powodu oczekiwalem od niego wiecej (z resztą był okrzyknięty jako snajper) i nawet na początku sezonu grał powiedzmy dobrze ale po kontuzji nie może sie odnaleźć do dziś, nie wiem czy to wina Igora bo stawia mu inne zadania na boisku zamiast dac mu grać swoje w końcu snajper.
I byc może dlatego trudno mu się odnaleźć w nowej roli?.
Nie uważam Michala za złego (jak by to nie zabrzmiało) zlego grajka.
Ale to on powinien byc motorem napędowym w ataku przynajmniej ja od niego tego oczekiwalem a dostaje od niego nie udane wejscia pod kosz,przeprowadzanie piłki z czego jest wiele.strat i zlych decyzji co w nastepstwie powoduje kontrataki rywali latwe punkty.
W izolacji grając oddaje rzuty bywa że na siłę a z tego jest babol i kontra rywala.
On powinien byc ustawiany na obwodzie przede wszystkim do wyjscoa w górę i rzutu bo do tego jest predysponowany a nie jakieś giereczki na pilce.
Dobra kończę na teraz bo bateria w tel.siada.

Koyret (14820)
OK (0) ŹLE (0) #1073306, 2019-06-07 11:33:19

Jest już mecz gdzieś w necie?

OK (0) ŹLE (0) #1073305, 2019-06-07 11:33:06

Tak jak pisze Jeff tu chodzi o podejście MM do wczorajszego meczu i gry. Trzeba umieć schować ego do kieszeni gdy zespół walczy o mistrzostwo i podejmować odpowiedzialne decyzje, tego wymaga gra w finale. Ja tego po prostu nie widzę o MM tylko chaotyczne ciepanie. Łączka choć gra słaby sezon to widać że wypruwa z siebie flaki dla zespołu co mecz i tu jest ta różnica.

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1073304, 2019-06-07 11:30:50

Odpowiedź na wpis #1073301 (Jeff Nordgaard). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Niektóre komentarze na Michalaka są zbyt ostre to fakt, bo to nie jedyny zawodnik, który zagrał wczoraj słabo, niemniej jednak jeszcze raz powtórzę, dlaczego zdecydowałem się ostrzej ocenić konkretnego zawodnika w trakcie serii i nie dziwię się jeszcze ostrzejszym komentarzom - BO JEGO GRA NIE JEST DLA DRUŻYNY.

I tu nie chodzi o to, że go żegnam, czy coś, bo dalej w jakiś sposób w niego wierzę, choć ta nadzieja już jest wątła. Zagrał w tych playoffach jeden bardzo dobry mecz w Ostrowie, w kilku przynajmniej nie samicował i nie grał jak piąta kolumna (tak używam tego słowa, bo taki był wczorajszy występ, w bardzo ważnym meczu serii i nie było to pierwszy raz, stąd nazywam rzeczy po imieniu - Łączka też zagrał słabo, ale grał dla zespołu i w życiu bym nie pomyślał o nazwaniu jego gry piątą kolumną).

Teraz już nie liczę, że zagra mecz i rzuci 20 punktów na dobrej skuteczności, ale że nie będzie forsował głupich i niecelnych rzutów, że w obronie nie da się minąć na pierwszym kroku bądź nie sfauluje gościa i pozwoli mu na łatwe 2+1 i te 6-8 punktów wrzuci. Więcej nie wymagam i miło będę zaskoczony, jak będzie lepiej.

Po prostu granica między oceną (krytyczną), a hejtem jest bardzo cienka. I moim zdaniem kilka osób ją dosyć mocno przekroczyło.

OK (0) ŹLE (0) #1073303, 2019-06-07 11:28:51

widzę, że co niektórych po przegranej trzeba prewencyjnie banować, żeby swojej żółci tu nie wylewali.
jak im stare nie dają, to idą do specjalistek a nie wyżywają się na graczach

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1073302, 2019-06-07 11:27:59

Odpowiedź na wpis #1073301 (Jeff Nordgaard). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Niektóre komentarze na Michalaka są zbyt ostre to fakt, bo to nie jedyny zawodnik, który zagrał wczoraj słabo, niemniej jednak jeszcze raz powtórzę, dlaczego zdecydowałem się ostrzej ocenić konkretnego zawodnika w trakcie serii i nie dziwię się jeszcze ostrzejszym komentarzom - BO JEGO GRA NIE JEST DLA DRUŻYNY.

I tu nie chodzi o to, że go żegnam, czy coś, bo dalej w jakiś sposób w niego wierzę, choć ta nadzieja już jest wątła. Zagrał w tych playoffach jeden bardzo dobry mecz w Ostrowie, w kilku przynajmniej nie samicował i nie grał jak piąta kolumna (tak używam tego słowa, bo taki był wczorajszy występ, w bardzo ważnym meczu serii i nie było to pierwszy raz, stąd nazywam rzeczy po imieniu - Łączka też zagrał słabo, ale grał dla zespołu i w życiu bym nie pomyślał o nazwaniu jego gry piątą kolumną).

Teraz już nie liczę, że zagra mecz i rzuci 20 punktów na dobrej skuteczności, ale że nie będzie forsował głupich i niecelnych rzutów, że w obronie nie da się minąć na pierwszym kroku bądź nie sfauluje gościa i pozwoli mu na łatwe 2+1 i te 6-8 punktów wrzuci. Więcej nie wymagam i miło będę zaskoczony, jak będzie lepiej.

OK (0) ŹLE (0) #1073301, 2019-06-07 11:24:32

Niektóre komentarze na Michalaka są zbyt ostre to fakt, bo to nie jedyny zawodnik, który zagrał wczoraj słabo, niemniej jednak jeszcze raz powtórzę, dlaczego zdecydowałem się ostrzej ocenić konkretnego zawodnika w trakcie serii i nie dziwię się jeszcze ostrzejszym komentarzom - BO JEGO GRA NIE JEST DLA DRUŻYNY.

I tu nie chodzi o to, że go żegnam, czy coś, bo dalej w jakiś sposób w niego wierzę, choć ta nadzieja już jest wątła. Zagrał w tych playoffach jeden bardzo dobry mecz w Ostrowie, w kilku przynajmniej nie samicował i nie grał jak piąta kolumna (tak używam tego słowa, bo taki był wczorajszy występ, w bardzo ważnym meczu serii i nie było to pierwszy raz, stąd nazywam rzeczy po imieniu - Łączka też zagrał słabo, ale grał dla zespołu i w życiu bym nie pomyślał o nazwaniu jego gry piątą kolumną).

Teraz już nie liczę, że zagra mecz i rzuci 20 punktów na dobrej skuteczności, ale że nie będzie forsował głupich i niecelnych rzutów, że w obronie nie da się minąć na pierwszym kroku bądź nie sfauluje gościa i pozwoli mu na łatwe 2+1 i te 6-8 punktów wrzuci. Więcej nie wymagam i miło będę zaskoczony, jak będzie lepiej.

OK (0) ŹLE (0) #1073300, 2019-06-07 11:23:06

Póki co to seria finałowa trwa - więc wszyscy jedziemy na jednym wózku-wspierajmy się by osiągnąć cel dla m.in. MI!

Odpoczywać,nie dołować się, walczymy na maxa tak jakby było od stanu 0:0.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1073299, 2019-06-07 11:21:43

I jeszcze jedno.
Niektórzy chyba zapomnieli, że:
KŁ gra z kontuzją
MM gra z kontuzją
IA gra z kontuzją
JS i MI - wszyscy wiemy co...
Gramy po ciężkim sezonie zarówno w pucharach jak i po ciężkiej batalii ze Stalą a później Arką.
Szanujmy Ich bo serce i zdrowie zostawiają na parkiecie dla nas!

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1073298, 2019-06-07 11:19:18

Odpowiedź na wpis #1073295 (Termos). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

W Toruniu pojawiło się kilkaset biletów na niedzielny mecz:
https://abilet.pl/sala/polski-cukier-torun-playoffs-final-game-5-5573

Pewnie Konieczko przechodził z tragarzami i wpadły...

OK (0) ŹLE (0) #1073297, 2019-06-07 11:18:54

Będzie dobrze, wygramy tego Misia i w tym roku ale trzeba sobie zdać sprawę, że nie dają tego tytułu za free. Obie drużyny będą walczyły do końca i to jest piękne, a w play-off jeśli wygrywasz +100 i potem przegrasz -1 to zawsze będzie 1:1.

soft (1825)
OK (0) ŹLE (0) #1073296, 2019-06-07 11:17:11

Odpowiedź na wpis #1073289 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Rozumiem rozgoryczenie, ale jazdy na zawodników są po prostu słabe.

Zagrał jeden z drugim słabo? Zagrał. Równie dobrze w niedzielę może odpalić. I co wtedy? Będziecie mu rowa lizać?

Powtórzę to co kiedyś pisałem - ocena gry w danym meczu, zwracanie uwagi na błędy, czy kiepskie zachowania boiskowe - OK. Ale to nie może przeradzać się w hejt na samego zawodnika. Jest z nami i gra dla nas. Należy mu się szacunek.

Podpisuję się pod tym! Wspieramy WSZYSTKICH, a nie tylko tych co pięknie zagrali.
Nie obrażajcie tak łatwo ludzi, nie będziecie musieli później przepraszać!

Termos (4970)
OK (0) ŹLE (0) #1073295, 2019-06-07 11:17:10

W Toruniu pojawiło się kilkaset biletów na niedzielny mecz:
https://abilet.pl/sala/polski-cukier-torun-playoffs-final-game-5-5573

OK (0) ŹLE (0) #1073294, 2019-06-07 11:14:24

co niektórzy "koledzy - kibice" nam się tutaj zagotowali.
zespół gra w finale! Panowie szacunek za cały sezon ich pracy!

TZAR66 (6613)
OK (0) ŹLE (0) #1073293, 2019-06-07 11:13:41

Odpowiedź na wpis #1073270 (lit66). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ale przed nim stanąć powinien Łaczka bo w PO 5pkt rozgrywaja plus trzy straty to dopiero kaszana

??

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1073292, 2019-06-07 11:12:16

Odpowiedź na wpis #1073289 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Rozumiem rozgoryczenie, ale jazdy na zawodników są po prostu słabe.

Zagrał jeden z drugim słabo? Zagrał. Równie dobrze w niedzielę może odpalić. I co wtedy? Będziecie mu rowa lizać?

Powtórzę to co kiedyś pisałem - ocena gry w danym meczu, zwracanie uwagi na błędy, czy kiepskie zachowania boiskowe - OK. Ale to nie może przeradzać się w hejt na samego zawodnika. Jest z nami i gra dla nas. Należy mu się szacunek.

"Równie dobrze w niedzielę może odpalić. I co wtedy? Będziecie mu rowa lizać?" - no właśnie niektórzy twierdzą, że nawet jak zagra mistrzostwo świata to już nic nie zmieni... i tak Go nienawidzą.
No to jest chore.

OK (0) ŹLE (0) #1073291, 2019-06-07 11:11:39

4 bilety na niedzielę sektor F2,3 obok siebie cena 75 za sztukę tak jak na bilecie kontakt 604798883

OK (0) ŹLE (0) #1073290, 2019-06-07 11:11:24

Jeśli ktoś chce kupić bilety to na abilet jest ich sporo

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1073289, 2019-06-07 11:09:25

Rozumiem rozgoryczenie, ale jazdy na zawodników są po prostu słabe.

Zagrał jeden z drugim słabo? Zagrał. Równie dobrze w niedzielę może odpalić. I co wtedy? Będziecie mu rowa lizać?

Powtórzę to co kiedyś pisałem - ocena gry w danym meczu, zwracanie uwagi na błędy, czy kiepskie zachowania boiskowe - OK. Ale to nie może przeradzać się w hejt na samego zawodnika. Jest z nami i gra dla nas. Należy mu się szacunek.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1073288, 2019-06-07 11:09:23

No jasne. Michał stanie przed lustrem będzie łkał bijąc się w pierś i posypujac głowę popiołem. I koniecznie musi zalogować się na brzytwie, żeby oficjalnie złożyć samokrytykę i wystąpić z wnioskiem o samoukaranie. Ta jazda po którymkolwiek z naszych zawodników w trakcie PO, kiedy widać, że każdy daje z siebie wszystko w sytuacji w jakiej się znaleźliśmy to jest totalna żenada. Piąta kolumna to jesteście Wy, piszący podobne bzdety. Żal Was normalnie czytać.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1073287, 2019-06-07 11:07:59

Odpowiedź na wpis #1073282 (Jeff Nordgaard). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Eval evalem, ale Michalak często gra jak sępuch nastawiony tylko na punkty, a nie na dobro drużyny.

Jakby jeszcze trafiał, to byłoby inaczej. Ale jego 27% za trzy, kiedy wiele pozycji ma czystych, to mało śmieszny żart.

I to jest podstawowy zarzut wielu w stosunku do MM! Łączka też gra słaby sezon, ale walczy i gryzie. Nie jest nastawiony by nabijać własne statystyki - a tak wygląda właśnie w wielu momentach gra Michalaka. Oczywiście należy też dodać, że Michalak w obronie to tylko fauluje jak Delas, z tą różnicą, że nie wymachuje łapami

Więc nie dość, że w ataku jest źle, to w obronie jeszcze gorzej.

MM to rzucający więc musi tak grać. Prawie 2 asysty średnio, tragedii nie ma. Nie chcę Go na siłę bronić bo też czasem mnie wkurza ale jechanie po swoim zawodniku jak po burej kobyle (jak niektórzy to robią) jest BARDZO SŁABE.
Krytyka - OK.
Besztanie uwłaczające godności - NIE!

OK (0) ŹLE (0) #1073286, 2019-06-07 11:05:12

Odpowiedź na wpis #1073285 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ale Ty piszesz o całym sezonie a nie o ostatnim meczu. Nie możesz na Niego patrzeć przez cały sezon bo??

Ja odpowiem - bo jest elektryczny, mając z niewiadomych przyczyn opinię strzelca ma bardzo dziwne wejścia na kosz, łatwo go zablokować, na trójce jest nieskuteczny niczym Haws parę lat temu, a w obronie to kompletna tyczka. Jest słabym punktem zespołu, na tle kolegów gryzących parkiet po obu stronach wygląda po prostu cienko, co w meczach na styk jest wyjątkowo mocno widoczne. Po sezonie sajonara, a do końca finałów niech chociaż nie przeszkadza.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1073285, 2019-06-07 11:03:27

Odpowiedź na wpis #1073277 (Tomek 75). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Obejrzyj jeszcze raz mecz i zanotuj sobie co złego i dobrego robi Michalak.
To,ze zagral lepiej z Arka nie jest wytycznym całości jego poczynań na boisku nie bez kozery grzeje ławę i nie wychodzi w s5.

Co nie zmienia faktu,że potrafi grać lepiej jednakże nie ktorych rzeczy nie powinien wykonywać na parkiecie.Ale tu też trzeba by bylo wspomnieć cos o Miliciciiu dlaczego pozwala mu na taką a nie inną grę w ataku bo przede wszystkim mam pretensje do gry w ataku w jego wykonaniu.

Ale Ty piszesz o całym sezonie a nie o ostatnim meczu. Nie możesz na Niego patrzeć przez cały sezon bo??

OK (0) ŹLE (0) #1073284, 2019-06-07 10:59:43

mam 2 bilety na sprzedaż na niedziele w sektorze O2,3 po cenie zakupu 75 zł/szt
wysyłka na @

kontakt priv

OK (0) ŹLE (0) #1073283, 2019-06-07 10:47:11

Odpowiedź na wpis #1073280 (Englishman). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dokładnie, ale ogólnie, to nasze sektory są na łuku tam gdzie są sektory S, T, U. Najbliżej tych sektorów najlepiej.

Ja ze 20 biletow kupilem i posłałem wsrod kibicow na sektor N, wiec tam duzo naszych

OK (0) ŹLE (0) #1073282, 2019-06-07 10:46:16

Eval evalem, ale Michalak często gra jak sępuch nastawiony tylko na punkty, a nie na dobro drużyny.

Jakby jeszcze trafiał, to byłoby inaczej. Ale jego 27% za trzy, kiedy wiele pozycji ma czystych, to mało śmieszny żart.

I to jest podstawowy zarzut wielu w stosunku do MM! Łączka też gra słaby sezon, ale walczy i gryzie. Nie jest nastawiony by nabijać własne statystyki - a tak wygląda właśnie w wielu momentach gra Michalaka. Oczywiście należy też dodać, że Michalak w obronie to tylko fauluje jak Delas, z tą różnicą, że nie wymachuje łapami

Więc nie dość, że w ataku jest źle, to w obronie jeszcze gorzej.

Yoshi (1315)
OK (0) ŹLE (0) #1073281, 2019-06-07 10:46:15

Odpowiedź na wpis #1073280 (Englishman). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dokładnie, ale ogólnie, to nasze sektory są na łuku tam gdzie są sektory S, T, U. Najbliżej tych sektorów najlepiej.

Przejście z innego sektora bezproblemowe?

OK (0) ŹLE (0) #1073280, 2019-06-07 10:44:17

Odpowiedź na wpis #1073278 (eisenheim). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wszedzie

Dokładnie, ale ogólnie, to nasze sektory są na łuku tam gdzie są sektory S, T, U. Najbliżej tych sektorów najlepiej.

OK (0) ŹLE (0) #1073279, 2019-06-07 10:42:16

Odpowiedź na wpis #1073274 (lit66). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie wim jaką ma funkcje ale przednia z niej dupeczka

Stąd właśnie moje zainteresowanie ta osoba, po dłuższym przeglądaniu widzialem podobieństwo do mihevca

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!