MENU

Najnowsze

OK (0) ŹLE (0) #1322031, 2022-05-19 13:09:54

Odpowiedź na wpis #1322030 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wiadomka, że to ma zerowe znaczenie w sytuacji 18. Zdjęcia wrzucam jako ciekawostkę, bo jeszcze niedawno na brzytwie była mowa o odbudowie hegemonii Śląska i super klimacie dla kosza.

Klimat do kosza we Wrocławiu, a klimat na hali to dwie odrębne kwestie. Klimat na kosza we Wrocławiu jest bardzo duży.

I powrót hegemona nie jest niemożliwy. Przez rok nastąpił duży krok. W zeszłym nie było nawet możliwości kupna koszulki.
Dziś masz koszulki, strefę kibica, prezydenta, który ogarnął Ludową na mecz nr 1, Eurocup. I to nie jest pewnie koniec "postępu".

OK (0) ŹLE (0) #1322030, 2022-05-19 12:44:42

Odpowiedź na wpis #1322029 (Vascoo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Szczerze? W dupie mam ich doping i atmosferę. Bez znaczenia przy prawdopodobnym mistrzostwie w tym roku.

Wiadomka, że to ma zerowe znaczenie w sytuacji 18. Zdjęcia wrzucam jako ciekawostkę, bo jeszcze niedawno na brzytwie była mowa o odbudowie hegemonii Śląska i super klimacie dla kosza.

OK (0) ŹLE (0) #1322029, 2022-05-19 12:27:23

Szczerze? W dupie mam ich doping i atmosferę. Bez znaczenia przy prawdopodobnym mistrzostwie w tym roku.

elbo (6848)
OK (0) ŹLE (0) #1322028, 2022-05-19 12:08:43

Odpowiedź na wpis #1322027 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Tak . Faktycznie masz rację, spojrzałem na FIBA Europe Cup.

Czyli Gryfia spełnia

OK (0) ŹLE (0) #1322027, 2022-05-19 12:05:50

Odpowiedź na wpis #1322026 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie wiem skąd wziąłeś 1 500. Może to Fiba Europe Cup ?
Ja teraz patrze, że minimum 2 500 niby

Ps. Rozumiem, że z Osirem to żart

Tak . Faktycznie masz rację, spojrzałem na FIBA Europe Cup.

elbo (6848)
OK (0) ŹLE (0) #1322026, 2022-05-19 12:04:10

Odpowiedź na wpis #1322023 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Wymogi od eurocupu są fajne

"No empty seats should be visible in any of the photos"

Nie można wrzucać fotek z pustymi siedzeniami

Legia nie może grać w swojej hali. W Eurocupie wymagania dot. liczby miejsc to minimum 1500. My moglibyśmy grać nawet na starym OSIRze .

Nie wiem skąd wziąłeś 1 500. Może to Fiba Europe Cup ?
Ja teraz patrze, że minimum 2 500 niby

Ps. Rozumiem, że z Osirem to żart

OK (0) ŹLE (0) #1322025, 2022-05-19 12:03:42

Odpowiedź na wpis #1322024 (chester). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

przede wszystkim w Polsce nie pasjonata który by wyłożył minimum 40 mln złotych bo tyle by było trzeba żeby sie nie zbłażnić Mirotic w Barcelonie sam zarabia 25 mln

Barcelona, Madryt, Moskwa mają budżety na poziomie 40 mln € (sezon 2019-2020). Najmniejszy budżet był w Belgradzie - 8 mln €. Litewskie Kowno ma budżet 11,9 mln € czyli na nasze ponad 50 mln zł. Najwyższy budżet w historii PLK miał Prokom - około 30 mln zł (w sezonie 2007/08 ). Przy czym każdy kto interesował się czym zajmował się Prokom i co się stało z jego właścicielem ten wie, że już się to nie powtórzy

OK (0) ŹLE (0) #1322024, 2022-05-19 11:57:15

Odpowiedź na wpis #1322019 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Euroligi nie będzie w Polsce. Wrocław i Warszawa nie spełniają wymogów dot. hali. Najbliższe dla nich hale to Gliwice i Łódź. Znasz jednak ich niskie frekwencje na domowych meczach, więc grali by w pustych halach. Warszawa ledwo tysiaka wyciąga średnio na mecz... a jak tu zapełnić 10 tys. i to w obcym mieście. Dodatkowo raczej nikt rozsądny nie chciałby z szalikiem leglej bujać się po Łodzi. Zresztą Euroliga bada pod kątem potencjału marketingowego, a tego w naszym kraju nie ma. Bez znanych drużyn nie ma $$$

przede wszystkim w Polsce nie pasjonata który by wyłożył minimum 40 mln złotych bo tyle by było trzeba żeby sie nie zbłażnić Mirotic w Barcelonie sam zarabia 25 mln

OK (0) ŹLE (0) #1322023, 2022-05-19 11:56:04

Odpowiedź na wpis #1322020 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Żadne to odkrycie. Myślę, że chyba źle mnie zrozumiałeś…
Chodzi o EuroCup czyli zaplecze Euroligi. Nad tymi wszystkimi rozgrywkami decyduje Euroliga.

W EuroCup chyba wymóg hali 5 tyś, natomiast w Eurolidze 10 tys więc teoretycznie patrząc pod względem czysto infrastrukturalnym Trefl z Ergo Arena ma takie możliwości dlatego może mówi się o nich w kontekście drugiego zespołu z Polski, który ma potencjał by w przyszłości grać w Eurolidze… ale osobiście na na Euroligę w Polsce szans nie widzę

Wymogi od eurocupu są fajne

"No empty seats should be visible in any of the photos"

Nie można wrzucać fotek z pustymi siedzeniami

Legia nie może grać w swojej hali. W Eurocupie wymagania dot. liczby miejsc to minimum 1500. My moglibyśmy grać nawet na starym OSIRze .

OK (0) ŹLE (0) #1322021, 2022-05-19 11:49:40

Odpowiedź na wpis #1322019 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Euroligi nie będzie w Polsce. Wrocław i Warszawa nie spełniają wymogów dot. hali. Najbliższe dla nich hale to Gliwice i Łódź. Znasz jednak ich niskie frekwencje na domowych meczach, więc grali by w pustych halach. Warszawa ledwo tysiaka wyciąga średnio na mecz... a jak tu zapełnić 10 tys. i to w obcym mieście. Dodatkowo raczej nikt rozsądny nie chciałby z szalikiem leglej bujać się po Łodzi. Zresztą Euroliga bada pod kątem potencjału marketingowego, a tego w naszym kraju nie ma. Bez znanych drużyn nie ma $$$

Euroliga w PL to nierealne marzenie. Abstrahując od wymogów. Miejsca po ruskich dostaną pewnie Hiszpania, Turcja, Włochy, Serbia czy coś.

elbo (6848)
OK (0) ŹLE (0) #1322020, 2022-05-19 11:48:58

Odpowiedź na wpis #1322019 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Euroligi nie będzie w Polsce. Wrocław i Warszawa nie spełniają wymogów dot. hali. Najbliższe dla nich hale to Gliwice i Łódź. Znasz jednak ich niskie frekwencje na domowych meczach, więc grali by w pustych halach. Warszawa ledwo tysiaka wyciąga średnio na mecz... a jak tu zapełnić 10 tys. i to w obcym mieście. Dodatkowo raczej nikt rozsądny nie chciałby z szalikiem leglej bujać się po Łodzi. Zresztą Euroliga bada pod kątem potencjału marketingowego, a tego w naszym kraju nie ma. Bez znanych drużyn nie ma $$$

Żadne to odkrycie. Myślę, że chyba źle mnie zrozumiałeś…
Chodzi o EuroCup czyli zaplecze Euroligi. Nad tymi wszystkimi rozgrywkami decyduje Euroliga.

W EuroCup chyba wymóg hali 5 tyś, natomiast w Eurolidze 10 tys więc teoretycznie patrząc pod względem czysto infrastrukturalnym Trefl z Ergo Arena ma takie możliwości dlatego może mówi się o nich w kontekście drugiego zespołu z Polski, który ma potencjał by w przyszłości grać w Eurolidze… ale osobiście na na Euroligę w Polsce szans nie widzę

OK (0) ŹLE (0) #1322019, 2022-05-19 11:42:35

Odpowiedź na wpis #1322018 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie unikniesz rozmów o Ew transferach przez cały sezon JASNE i po to jest ta lista ale teraz wszyscy wiemy ile czasu zostało i o co gra się toczy. Zdrowiej byłoby się wstrzymać te trzy dni. Patrząc na to co było rok temu to brąz gwarantuje fazę grupowa Fiba Europe Cup, czwarte miejsce eliminacje do Fiba. Nie wiemy jak zachowa się Fiba i Euroliga względem Polski teraz wiec trzeba zakładać ten najgorszy scenariusz. Wiele pytań ma się wyjaśnić m.in po finale Euroligi. Miałem to szczegółowo opisać na WLC w przyszłym tygodniu ale namiastkę dam teraz.
W tamtym roku było tak:
1. Stal - BCL
2. Zastal -VTB
3. Śląsk - EuroCup
4. Legia - Fiba
5. Trefl - eliminacje Fiba

VTB już nie ma. Finaliści prawdopodobnie podziela się zgodnie:
Śląsk -EuroCup
Legia -BCL

I dalej według tego co było w tamtym roku
Brąz -Fiba
4 miejsce - eliminacje Fiba

* Tak. Gryfia będzie dopuszczona do Fiba.

Oczywiście istnieje duże prawdopodobieństwo, że Polska dostanie więcej miejsc w Pucharach, a pustka po Ruskich i Białorusinach oraz Ukraińcach jest spora

Euroliga - 3 ruskie
EuroCup - 1 ruski
BCL - 1 Ruski
El. BCL - 1 ruski, 1 białoruski
Fiba - 1 ruski. 1 ukraiński
El. Fiba - 1 ruski, 1 ukraiński

Osobiście uważam, że drugi klub w EuroCupie prawdopodobny natomiast w Fiba nie liczę na BCL. Jedynie na kolejny w Fiba bez eliminacji

Euroligi nie będzie w Polsce. Wrocław i Warszawa nie spełniają wymogów dot. hali. Najbliższe dla nich hale to Gliwice i Łódź. Znasz jednak ich niskie frekwencje na domowych meczach, więc grali by w pustych halach. Warszawa ledwo tysiaka wyciąga średnio na mecz... a jak tu zapełnić 10 tys. i to w obcym mieście. Dodatkowo raczej nikt rozsądny nie chciałby z szalikiem leglej bujać się po Łodzi. Zresztą Euroliga bada pod kątem potencjału marketingowego, a tego w naszym kraju nie ma. Bez znanych drużyn nie ma $$$

elbo (6848)
OK (0) ŹLE (0) #1322018, 2022-05-19 11:41:17

Odpowiedź na wpis #1322015 (DF). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Marek, rozumiem, co masz na myśli, ale jeśli ktoś z klubu wliczając w to zawodników ma się przejmować drzewkami tutaj to lepiej już niech w Anwilu Włocławek nie zagra

Nie unikniesz rozmów o Ew transferach przez cały sezon JASNE i po to jest ta lista ale teraz wszyscy wiemy ile czasu zostało i o co gra się toczy. Zdrowiej byłoby się wstrzymać te trzy dni. Patrząc na to co było rok temu to brąz gwarantuje fazę grupowa Fiba Europe Cup, czwarte miejsce eliminacje do Fiba. Nie wiemy jak zachowa się Fiba i Euroliga względem Polski teraz wiec trzeba zakładać ten najgorszy scenariusz. Wiele pytań ma się wyjaśnić m.in po finale Euroligi. Miałem to szczegółowo opisać na WLC w przyszłym tygodniu ale namiastkę dam teraz.
W tamtym roku było tak:
1. Stal - BCL
2. Zastal -VTB
3. Śląsk - EuroCup
4. Legia - Fiba
5. Trefl - eliminacje Fiba

VTB już nie ma. Finaliści prawdopodobnie podziela się zgodnie:
Śląsk -EuroCup
Legia -BCL

I dalej według tego co było w tamtym roku
Brąz -Fiba
4 miejsce - eliminacje Fiba

* Tak. Gryfia będzie dopuszczona do Fiba.

Oczywiście istnieje duże prawdopodobieństwo, że Polska dostanie więcej miejsc w Pucharach, a pustka po Ruskich i Białorusinach oraz Ukraińcach jest spora

Euroliga - 3 ruskie
EuroCup - 1 ruski
BCL - 1 Ruski
El. BCL - 1 ruski, 1 białoruski
Fiba - 1 ruski. 1 ukraiński
El. Fiba - 1 ruski, 1 ukraiński

Osobiście uważam, że drugi klub w EuroCupie prawdopodobny natomiast w Fiba nie liczę na BCL. Jedynie na kolejny w Fiba bez eliminacji

OK (0) ŹLE (0) #1322017, 2022-05-19 11:35:39

Niedawno kilku dziennikarzy spuszczało się jaka to wspaniała jest atmosfera na śląsku, ale jedno musicie wiedzieć. To już nie jest ten sam Wrocław. Zarówno doping dużo słabszy, ale i organizacja.

Kartoniada z logo sponsora podczas hymny Polski... https://fb.watch/d5O3WSX65P/ (nic bardziej żenującego nie zobaczycie z play off). Do klaskania jakieś składaki z papieru: https://www.facebook.com/WKSSlaskWroclawkoszykowka/photos/pcb.5135245996523794/5135191819862545

Do tego na finale duża flaga WKS i w trzech kolorach konfetti. Szału nie ma.

Tu widać dobrze kartony: https://www.facebook.com/WKSSlaskWroclawkoszykowka/photos/pcb.5135245996523794/5135186396529754

Jedynie to wyszło fajnie: https://www.facebook.com/WKSSlaskWroclawkoszykowka/photos/pcb.5135245996523794/5135192729862454

OK (0) ŹLE (0) #1322016, 2022-05-19 11:25:06

Odpowiedź na wpis #1322010 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

TAK CIĘŻKO WSTRZYMAĆ SIĘ Z RYSOWANIEM DRZEWEK I OGÓRKAM DO PRZYSZŁEGO TYGODNIA ???

Dajcie wszystkim skupić się do następnego jakże ważnego meczu… Jak wiemy brzytwę czytają wszyscy

Oficjalnie apeluje do adminów o kasowanie drzewek i ogórków do zakończenia sobotniego meczu.
Wszystkim dobrze to zrobi

A ja oficjalnie apeluję o wyjęcie kija z wiadomego miejsca...

DF (1590)
OK (0) ŹLE (0) #1322015, 2022-05-19 11:17:41

Odpowiedź na wpis #1322010 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

TAK CIĘŻKO WSTRZYMAĆ SIĘ Z RYSOWANIEM DRZEWEK I OGÓRKAM DO PRZYSZŁEGO TYGODNIA ???

Dajcie wszystkim skupić się do następnego jakże ważnego meczu… Jak wiemy brzytwę czytają wszyscy

Oficjalnie apeluje do adminów o kasowanie drzewek i ogórków do zakończenia sobotniego meczu.
Wszystkim dobrze to zrobi

Marek, rozumiem, co masz na myśli, ale jeśli ktoś z klubu wliczając w to zawodników ma się przejmować drzewkami tutaj to lepiej już niech w Anwilu Włocławek nie zagra

DF (1590)
OK (0) ŹLE (0) #1322014, 2022-05-19 11:15:02

Odpowiedź na wpis #1322006 (Rail). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Sadzimy drzewka, to ja też posadzę:

PG: Łączka / zagranica (bez znaczenia, który zaczyna, obaj mniej więcej podobny czas na parkiecie)
SG: JM / KD (Dykes jest też ekonomicznym rozwiązaniem, ale musi być zdrowy i wypoczęty)
SF: Bell / Bojanowski
PF: Petrasek / zagranica
C: zagranica / Hrycaniuk

11. Nowakowski
12. Kowalczyk (ew. Woroniecki, ale w takim układzie wolę Kowala z zadaniami defensywnymi niż Woronieckiego, który odpali trójkę).

Założenie - JM ma polski pass.

Podoba mi się ten skład, bo to kontynuacja.

Uwagi/komentarze:
1. JM mimo słabych playoffów jest nierealny, a już na pewno z PL paszportem. Ostrożnie licząc wskakuje z 5k USD na 15k USD, więc chyba nie ma to sensu. Lepiej poszukać na nowo.
2. Wujek KD to nie jest zawodnik tani w PLK, mnie zniechęca jego wiek i już były problemy z kontuzjami.
3. Hrycaniuk jako rezerwowy C do Szewczyka to gigantyczny skok, bardzo mi się podoba. Szymon zdobył 5 pkt, a ile oddał?
4. Jest szansa, że Petrasek zostanie, co byłoby super wiadomością.
5. Mam niechęć do rozmowy o waleczności i oddanym sercu Kamila, bo koszykówka polega na trafianiu do kosza, a kapitanowi co chwilę coś dolega... Wiadomo, że zostanie, ale PG obok niego to musi być ktoś też mocny.

PS. Dimec jako rezerwowy C, Dziewa czy Trice to wszystko sfera bujnej wyobraźni.

elbo (6848)
OK (0) ŹLE (0) #1322013, 2022-05-19 11:10:55

Odpowiedź na wpis #1322012 (sasiad). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ty tak serio? Nie można nawet drzewek wpisywać? A co to dla kogokolwiek problem?

Tak serio

OK (0) ŹLE (0) #1322012, 2022-05-19 11:07:00

Odpowiedź na wpis #1322010 (elbo). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

TAK CIĘŻKO WSTRZYMAĆ SIĘ Z RYSOWANIEM DRZEWEK I OGÓRKAM DO PRZYSZŁEGO TYGODNIA ???

Dajcie wszystkim skupić się do następnego jakże ważnego meczu… Jak wiemy brzytwę czytają wszyscy

Oficjalnie apeluje do adminów o kasowanie drzewek i ogórków do zakończenia sobotniego meczu.
Wszystkim dobrze to zrobi

Ty tak serio? Nie można nawet drzewek wpisywać? A co to dla kogokolwiek problem?

Nowy (235)
OK (0) ŹLE (0) #1322011, 2022-05-19 10:56:19

Odpowiedź na wpis #1322007 (TZAR66). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Co Do Wolka, miał propozycje od nas w tym sezonie, podziękował nie chciał a jego obecność może miałaby wpływ na mecze z Legią. Nie wiem czy byśmy wygrali ale może do zera by nie było. Teraz jak nie chciał w marcu to nie widzę go w składzie na kolejny sezon.

Masz racje, odmówił to teraz szukajmy kogoś innego.

elbo (6848)
OK (0) ŹLE (0) #1322010, 2022-05-19 10:54:10

TAK CIĘŻKO WSTRZYMAĆ SIĘ Z RYSOWANIEM DRZEWEK I OGÓRKAM DO PRZYSZŁEGO TYGODNIA ???

Dajcie wszystkim skupić się do następnego jakże ważnego meczu… Jak wiemy brzytwę czytają wszyscy

Oficjalnie apeluje do adminów o kasowanie drzewek i ogórków do zakończenia sobotniego meczu.
Wszystkim dobrze to zrobi

OK (0) ŹLE (0) #1322009, 2022-05-19 10:49:56

Odpowiedź na wpis #1322007 (TZAR66). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Co Do Wolka, miał propozycje od nas w tym sezonie, podziękował nie chciał a jego obecność może miałaby wpływ na mecze z Legią. Nie wiem czy byśmy wygrali ale może do zera by nie było. Teraz jak nie chciał w marcu to nie widzę go w składzie na kolejny sezon.

zamiast Wołka który już jest też prawie emerytem wołałbym Matczaka ma swoje braki ale zawsze wałczy za dwóch

OK (0) ŹLE (0) #1322008, 2022-05-19 10:46:23

Odpowiedź na wpis #1322002 (Knightrider). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Frąckiewicz zdrowy to lepszy pomysł. Hrycan to był kawał zawodnika jednak teraz nie chcę kogoś na 10 minut. Okazało się, że Witlińskie i Słupińskie, Kulki czy Tomczaki mogą czasem więcej pomóc.
Powtarzam od zeszłego roku. Mamy grac w lepszym pucharze to przepłaćmy Olejniczaka.

ale Olejniczak ma chyba ważny kontrakt na następny sezon we Francji

TZAR66 (5911)
OK (0) ŹLE (0) #1322007, 2022-05-19 10:40:32

Co Do Wolka, miał propozycje od nas w tym sezonie, podziękował nie chciał a jego obecność może miałaby wpływ na mecze z Legią. Nie wiem czy byśmy wygrali ale może do zera by nie było. Teraz jak nie chciał w marcu to nie widzę go w składzie na kolejny sezon.

Rail (2661)
OK (0) ŹLE (0) #1322006, 2022-05-19 10:34:55

Sadzimy drzewka, to ja też posadzę:

PG: Łączka / zagranica (bez znaczenia, który zaczyna, obaj mniej więcej podobny czas na parkiecie)
SG: JM / KD (Dykes jest też ekonomicznym rozwiązaniem, ale musi być zdrowy i wypoczęty)
SF: Bell / Bojanowski
PF: Petrasek / zagranica
C: zagranica / Hrycaniuk

11. Nowakowski
12. Kowalczyk (ew. Woroniecki, ale w takim układzie wolę Kowala z zadaniami defensywnymi niż Woronieckiego, który odpali trójkę).

Założenie - JM ma polski pass.

KAi (2004)
OK (0) ŹLE (0) #1322005, 2022-05-19 10:33:33

Odpowiedź na wpis #1321997 (BruceBowen). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Głowa boli, oczy krwawią od takich drzewek. może od razu poddajmy sezon

Oj tak.. chyba, ze na to nas tylko będzie stać??

OK (0) ŹLE (0) #1322004, 2022-05-19 10:19:45

Pamiętajcie ze defensywa skupiala sie na Misku. Jesli reszta nie potrafi skupić defensywy to Misiek sam cudow nie stworzy.

OK (0) ŹLE (0) #1322003, 2022-05-19 10:19:00

Odpowiedź na wpis #1321998 (Anwilowiec29). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Kowal nie zostaje

Jeśli chcesz możemy się zakładać

Na ten moment pewne jest zostanie Kamila Luka Bojana Woronieckiego i Micha

A KD?

OK (0) ŹLE (0) #1322002, 2022-05-19 10:15:52

Odpowiedź na wpis #1321999 (chester). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Hrycan gdyby zgodził się grać za pensje Frąckiewicza byłby super rezerwowym

Frąckiewicz zdrowy to lepszy pomysł. Hrycan to był kawał zawodnika jednak teraz nie chcę kogoś na 10 minut. Okazało się, że Witlińskie i Słupińskie, Kulki czy Tomczaki mogą czasem więcej pomóc.
Powtarzam od zeszłego roku. Mamy grac w lepszym pucharze to przepłaćmy Olejniczaka.

OK (0) ŹLE (0) #1322001, 2022-05-19 10:14:59

Odpowiedź na wpis #1322000 (Pawe0811). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Misiek zawiódł w play off.Taki doświadczony gracz a wypadł słabiutko...

Misiek miał bardzo dobrą serię z Toruniem. W ostatnim meczu z Legią rzucił 3x3, słabo spisał się w obu meczach u nas. Myślę, że są gracze do których można mieć większe pretensje.

OK (0) ŹLE (0) #1322000, 2022-05-19 10:10:13

Odpowiedź na wpis #1321998 (Anwilowiec29). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Kowal nie zostaje

Jeśli chcesz możemy się zakładać

Na ten moment pewne jest zostanie Kamila Luka Bojana Woronieckiego i Micha

Misiek zawiódł w play off.Taki doświadczony gracz a wypadł słabiutko...

OK (0) ŹLE (0) #1321999, 2022-05-19 10:09:23

Odpowiedź na wpis #1321992 (Knightrider). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Hrycan, Wołek, Leon..., Bostic?
o Dylewicz jeszcze i niech Szymon zostanie
Niezniszczalni część 69

Hrycan gdyby zgodził się grać za pensje Frąckiewicza byłby super rezerwowym

OK (0) ŹLE (0) #1321998, 2022-05-19 10:04:10

Odpowiedź na wpis #1321988 (michlaz1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Petrasek będzie na 99%.
Niezwykle zaangażowanie Bella może też wynikać z kontraktu nowego...
Kowalczyk też ma zostać

Hrycan za Dimca = wg mnie na +
Bostic za JM lub razem z nim też in +++

Na 100% będzie więcej zawodników, że względu na puchary i ubezpieczenia na wypadek kontuzji

Kowal nie zostaje

Jeśli chcesz możemy się zakładać

Na ten moment pewne jest zostanie Kamila Luka Bojana Woronieckiego i Micha

OK (0) ŹLE (0) #1321997, 2022-05-19 10:03:08

Odpowiedź na wpis #1321984 (michlaz1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

No, ale obstawiam też Leona, Wołek, Hrycan.
KŁ/SK
KD/....
Bell/Wołek/Bojan
Petrasek/Leon
Hrycan/Frąckiewicz/SzSz

Może dla Bosticia będzie miejsce? W sumie sensownie to wygląda.

Głowa boli, oczy krwawią od takich drzewek. może od razu poddajmy sezon

WTF (4222)
OK (0) ŹLE (0) #1321996, 2022-05-19 09:56:17

Odpowiedź na wpis #1321984 (michlaz1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

No, ale obstawiam też Leona, Wołek, Hrycan.
KŁ/SK
KD/....
Bell/Wołek/Bojan
Petrasek/Leon
Hrycan/Frąckiewicz/SzSz

Może dla Bosticia będzie miejsce? W sumie sensownie to wygląda.

Słabo wygląda twoja propozycja. Skłaniałbym się:
... / KŁ / Woroniecki
JM (jeżeli PL) / KD
Bell / ... / Bojan
Petrasek / ...
... / Hrycan

Z PL rozważałbym: K. Borowski, M. Dziemba, M. Kolenda, P. Leończyk, B. Wołoszyn, J. Zyskowski + z zagranicy: M. Wojciechowski.

J. Nizioł - po rewelacyjnym sezonie będzie przepłacany i uważam, że ktoś się na nim przejedzie, sięgnąłbym po kogoś, kto akurat miał słabszy sezon: Dziemba, Borowski, Kolenda.
Zyzio lub. M. Wojciechowski - sfera marzeń.
Leończyk - zmiennik na 5 nadałby się? bo do Petraska wolałbym takiego Beecha III .

Z zagranicznych (w plk) marzenie to Trice II, Billi Garrett i Beech III.

OK (0) ŹLE (0) #1321995, 2022-05-19 09:56:01

Odpowiedź na wpis #1321984 (michlaz1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

No, ale obstawiam też Leona, Wołek, Hrycan.
KŁ/SK
KD/....
Bell/Wołek/Bojan
Petrasek/Leon
Hrycan/Frąckiewicz/SzSz

Może dla Bosticia będzie miejsce? W sumie sensownie to wygląda.

Zbudowales gorszy zespol niz teraz.

Daj spokoj

OK (0) ŹLE (0) #1321994, 2022-05-19 09:53:39

Odpowiedź na wpis #1321988 (michlaz1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Petrasek będzie na 99%.
Niezwykle zaangażowanie Bella może też wynikać z kontraktu nowego...
Kowalczyk też ma zostać

Hrycan za Dimca = wg mnie na +
Bostic za JM lub razem z nim też in +++

Na 100% będzie więcej zawodników, że względu na puchary i ubezpieczenia na wypadek kontuzji

Kowalczyk? Po co nam gościu który w 27 meczach, podczas 300 minut na pakiecie miał "aż" 12 trafień z gry przy skuteczności 22%?

OK (0) ŹLE (0) #1321993, 2022-05-19 09:50:02

Odpowiedź na wpis #1321991 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ja w przyszlym sezonie widzialbym Dimeca i Szewca. Zrzuca kilka kg, dostana indywidualne programy poprawy motoryki i bedzie git. W skladzie zawsze musza byc prof. Jesli ktos ma watpliwosci to niech zobaczy wklad Szewca w ostatnim meczu. Wypadl lepiej niz JM, ale na tym drugim nie wieszam psow. Pamietajcie ze tez cale taktyki skupialy sie na wylaczeniu JM. Sezon zasad. mozemy grac byle jak, wiec nie szalalbym z kontraktami. Zostawil pare groszy na kontuzje. To play off rzadzi. I to na nie musimy miec 200 proc normy z sezonu zasad.

Niestety nasz JM podatny jest na czułe słówka przeciwników w trakcie meczu....

OK (0) ŹLE (0) #1321992, 2022-05-19 09:49:50

Hrycan, Wołek, Leon..., Bostic?
o Dylewicz jeszcze i niech Szymon zostanie
Niezniszczalni część 69

OK (0) ŹLE (0) #1321991, 2022-05-19 09:47:52

Ja w przyszlym sezonie widzialbym Dimeca i Szewca. Zrzuca kilka kg, dostana indywidualne programy poprawy motoryki i bedzie git. W skladzie zawsze musza byc prof. Jesli ktos ma watpliwosci to niech zobaczy wklad Szewca w ostatnim meczu. Wypadl lepiej niz JM, ale na tym drugim nie wieszam psow. Pamietajcie ze tez cale taktyki skupialy sie na wylaczeniu JM. Sezon zasad. mozemy grac byle jak, wiec nie szalalbym z kontraktami. Zostawil pare groszy na kontuzje. To play off rzadzi. I to na nie musimy miec 200 proc normy z sezonu zasad.

OK (0) ŹLE (0) #1321990, 2022-05-19 09:40:24

Odpowiedź na wpis #1321989 (WTF). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

W świetle pogłosek o turbobudżecie w 3city i podpisanym Tabakiem + puchary, znajomością Zyzia z Tabakiem, no i wiadomo - to trójmiasto, zdziwię się, jeżeli Zyzia tam nie podpiszą od razu na 2+1.

Ludzie na TT z Sopotu twierdzą, że owszem będzie większy budżet, ale żadnego Lotosu nie będzie - po prostu Trefl rzuci więcej.

Nadto też twierdzą, że europejskich pucharów też raczej nie będzie.

Nie wiem czy Zyskowski będzie chciał pójść do zespołu, który nie gra w europejskich pucharach.

WTF (4222)
OK (0) ŹLE (0) #1321989, 2022-05-19 09:37:02

Odpowiedź na wpis #1321986 (Pawe0811). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Pany a Zyzio jest w planie?

W świetle pogłosek o turbobudżecie w 3city i podpisanym Tabakiem + puchary, znajomością Zyzia z Tabakiem, no i wiadomo - to trójmiasto, zdziwię się, jeżeli Zyzia tam nie podpiszą od razu na 2+1.

OK (0) ŹLE (0) #1321988, 2022-05-19 09:18:46

Petrasek będzie na 99%.
Niezwykle zaangażowanie Bella może też wynikać z kontraktu nowego...
Kowalczyk też ma zostać

Hrycan za Dimca = wg mnie na +
Bostic za JM lub razem z nim też in +++

Na 100% będzie więcej zawodników, że względu na puchary i ubezpieczenia na wypadek kontuzji

OK (0) ŹLE (0) #1321987, 2022-05-19 09:16:41

Odpowiedź na wpis #1321953 (Macias). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dziś na meczu atmosfera taka sobie. Chyba czuć lekką przewagę siły Czarnych.
Nie wiem czy potrzebne było to "jazda z kurwami". Mnie się to nie podoba i od jakiegoś czasu nie daję do puszki.
Kibice Czarnych dziś nawet przybijali piątki z naszymi kibicami w przerwie meczu.

Ultrasi robią mega robotę, często wkładają swoje pieniądze i dużo prywatnego czasu. Mam ogromny do nich szacunek. Wczoraj też nie zapomnieli o smutnym fakcie. Po 20-latach odchodzi Lewandowski. Miał łzy w oczach jak mu dziękowali. Często jest tak, że na boisko jest gorąco i dochodzą emocje. Rozumiem ostre przyśpiewki przy tym.

Wczoraj jednak czarnuchy nie spinały się, więc można było odpuścić przyśpiewkę "jazda...". Nie ze względu na czarnuchów, a po prostu lepsza fiesta byłaby - gdyby skupić się na zabawie. A dzieciakom na hali też na dobre wyjdzie jak nie usłyszą tej przyśpiewki z boisk piłkarskich. Ja jej osobiście nie lubię, bo "k*rwa" wobec graczy to ogromny wyraz braku szacunku. A przecież niektórzy z nich byli związani z Anwilem albo będą.

Z drugiej strony nigdy nie byłem w Słupsku, więc może g*wno o tym wiem. Jeśli tam jest jazda, więc symetria musi być. Przyśpiewka trochę obudziła młyn.

Niezależnie od tego i tak będę wrzucał na oprawy, bo robią swoją robotę. Też dużo tych wulgarnych przyśpiewek nie ma. Jeśli coś zasługuje na potępienie to siedzące pierwsze rzędy na wczorajszym meczu (wszystkie górne stały). VIP-y już przed meczem się poddały, ale oczywiście fotkę z wygranym Anwilem musiały sobie zrobić.

Wczoraj zdałem sobie sprawę z czegoś innego. Nienawidzę Śląska, Legii i Czarnych, ale z tej trójki jakbym miał dziś powiedzieć kto zasłużył na złoto to właśnie Czarni.

Śląsk wiadomo - arcywróg, 18 będzie boleć. Kibice sukcesu, bo na Śląsku nie raz hulał wiatr w tym sezonie.
Legia - klub z najniższa frekwencją w lidze (nawet tego kurnika nie są w stanie zapełnić), kibice piłkarscy którzy zawsze wybiorą mecz kopaczy niż kosza. A kto wie co będzie się działo z koszem w Wawie, bo piłkarska legia ma mega długi. Moim zdaniem jest na autostradzie do upadku. Oby nie przerzucili się na kosza na stałe.

Czarni - wiadomo za co kosa itd. Z drugiej strony jak było źle to podobnie jak we Włocławku zapełniali halę. Nikt w nich nie wierzył, a pokazali jaja w tym sezonie. No i jest to jeden z nielicznych klubów z długim stażem w PLK bez złota.

Czy wolałbym złoto dla Zastalu czy Ostrowa? No też nie. Wierzyłem, że Anwil wejdzie do finału. No, ale kontuzje itd. Patrzę optymistycznie na przyszły sezon. Liczę, że Franz będzie miał więcej kasy na zawodników.

Trochę mnie bolą ostatnie lata, bo padło kilka nieciekawych rekordów:
- najniższe miejsce w historii klubu (13);
- pierwsza wygrana ległej we Włocławku;
- najgorsza kwarta w historii Anwilu.

No, ale sądzę że Franz ma potencjał. I wyrwaliśmy ładne miejsce, o którym może pomarzyć Zastal I Ostrów. I trybuny i parkiet wykonał dobrze zadanie w tym sezonie. Mam w d*pie czy zdobędą brąz.

A i jeszcze jedno Nowakowski walczył wczoraj jak prawdziwy dzik. On czuje ducha. Sądzę, że z Bojanem mogą być ważną częścią układanki. Mieliśmy duży potencjał "za trzy", ale maszynka się zepsuła. Defensywa to jednak królowa wygranych. No i oczywiście zbiórki w ataku.

Pucharami gardzę. Za duże koszty, narażenie na zmęczenie i kontuzje oraz zerowy prestiż.

OK (0) ŹLE (0) #1321986, 2022-05-19 09:12:30

Pany a Zyzio jest w planie?

OK (0) ŹLE (0) #1321985, 2022-05-19 09:06:48

Odpowiedź na wpis #1321983 (Rail). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Leon - już po drugiej stronie rzeki. Szanuje, za to, co zrobił z nami, ale ten pociąg juz dawno odjechał. Ruchy kontraktowe pt. "Wakacje z koszykowka" też niepokoja.

Hrycan - tak i jeszcze raz tak. Rezerwowy center, zapraszamy! Wtedy już bez Dimca.

Wołek - z Bojanem i Miśkiem zbyt ciasno. Franz na konfie po wczorajszym meczu powiedział, że Bojan będzie ważnym elementem zespołu w przyszłym sezonie, więc on na pewno zostanie. Misiek vs Wołek - ciężka decyzją. Że względu na problemy z defensywa obstawiam, że Franz widizalby Wołka, ale Bartek nie chce się ruszać z Trójmiasta, więc raczej spodziewam się jego przenosin do Trefla (idealnie pasuje do koszykówki Tabaka).

No licząc Miska, Woronieckiego i Olesinskiego no to z tej 10 będzie min 7 Polaków.

OK (0) ŹLE (0) #1321984, 2022-05-19 09:04:46

Odpowiedź na wpis #1321980 (WTF). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Leon, Wołek i Hrycan?

No, ale obstawiam też Leona, Wołek, Hrycan.
KŁ/SK
KD/....
Bell/Wołek/Bojan
Petrasek/Leon
Hrycan/Frąckiewicz/SzSz

Może dla Bosticia będzie miejsce? W sumie sensownie to wygląda.

Rail (2661)
OK (0) ŹLE (0) #1321983, 2022-05-19 09:01:02

Odpowiedź na wpis #1321980 (WTF). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Leon, Wołek i Hrycan?

Leon - już po drugiej stronie rzeki. Szanuje, za to, co zrobił z nami, ale ten pociąg juz dawno odjechał. Ruchy kontraktowe pt. "Wakacje z koszykowka" też niepokoja.

Hrycan - tak i jeszcze raz tak. Rezerwowy center, zapraszamy! Wtedy już bez Dimca.

Wołek - z Bojanem i Miśkiem zbyt ciasno. Franz na konfie po wczorajszym meczu powiedział, że Bojan będzie ważnym elementem zespołu w przyszłym sezonie, więc on na pewno zostanie. Misiek vs Wołek - ciężka decyzją. Że względu na problemy z defensywa obstawiam, że Franz widizalby Wołka, ale Bartek nie chce się ruszać z Trójmiasta, więc raczej spodziewam się jego przenosin do Trefla (idealnie pasuje do koszykówki Tabaka).

OK (0) ŹLE (0) #1321982, 2022-05-19 08:56:49

Odpowiedź na wpis #1321980 (WTF). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Leon, Wołek i Hrycan?

Nie wiem kto. Po prostu że 3tyg temu kiedy poszedł temat Tabaka i turbo budżetu, ktoś tam mówił, że Leon ma odejść i do Anwilu wrócić.
Noi, że część Arki ma iść do Anwilu.

OK (0) ŹLE (0) #1321981, 2022-05-19 08:53:36

Ew. czwarte miejsce to i tak miłe zaskoczenie w tym roku. Chcąc być obiektywnym i chociaż ich nie trawię, Czarni zasłużyli na brąz bardziej niż my. Oczywiście w kontekście pucharów liczę na cud w Słupsku.
Fajnie, że zakończyliśmy sezon u siebie wygraną.

WTF (4222)
OK (0) ŹLE (0) #1321980, 2022-05-19 08:52:42

Odpowiedź na wpis #1321979 (michlaz1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Nie wiem kto tam pytał o Leona, ale niby ma odejść z Trefla i podobno Anwil ma być.

Ah właśnie przeczytałem, że odszedł z Trefla już. No nie wiem, słyszałem że do Anwilu szykowanych jest kilka spadów z 3 miasta.

Leon, Wołek i Hrycan?

OK (0) ŹLE (0) #1321979, 2022-05-19 08:51:47

Nie wiem kto tam pytał o Leona, ale niby ma odejść z Trefla i podobno Anwil ma być.

Ah właśnie przeczytałem, że odszedł z Trefla już. No nie wiem, słyszałem że do Anwilu szykowanych jest kilka spadów z 3 miasta.

gwizd (17271)
OK (0) ŹLE (0) #1321978, 2022-05-19 08:20:24

Odpowiedź na wpis #1321977 (raf84). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

I znów Szewcu (ważna trójka na morale) i Łączka pokazali, że im zależy. Łączka cały czas z kontuzją śmiga. Nie rozumiem tego psioczenia na prof. JM wczoraj nawet ręki nie podnosił przy obronie. Ale i tak jestem happy. Czarnuchy potrafiły rozjechać Śląsk różnica 60 pkt, a nasi walczyli ile mogli. Oby nie było miazgi w Słupsku i będzie całkiem całkiem ten sezon.

Dla mnie ten sezon już jest bardziej niż całkiem, szczególnie w kontekście cyrków sprzed roku.

OK (0) ŹLE (0) #1321977, 2022-05-19 08:06:19

I znów Szewcu (ważna trójka na morale) i Łączka pokazali, że im zależy. Łączka cały czas z kontuzją śmiga. Nie rozumiem tego psioczenia na prof. JM wczoraj nawet ręki nie podnosił przy obronie. Ale i tak jestem happy. Czarnuchy potrafiły rozjechać Śląsk różnica 60 pkt, a nasi walczyli ile mogli. Oby nie było miazgi w Słupsku i będzie całkiem całkiem ten sezon.

WTF (4222)
OK (0) ŹLE (0) #1321976, 2022-05-19 07:55:40

Wczorajszy mecz oglądałem bez większych emocji. W sensie trochę jak jakiś mecz sparingowy, aniżeli mecz "o życie". Atmosfera na hali wskazywała, że chyba nie tylko ja miałem takie odczucia. Być może wynikało to z tego, że Czarni dwukrotnie w sezonie zasadniczym z nami wygrali i raczej zbyt dużych szans na zwycięstwo bym nie dawał. Zresztą wygrana +1 ma wyłącznie wymiar psychologiczny, bo gramy tylko 2 mecze. Możemy liczyć, że nastąpi jakieś przełamanie - chciałoby się powiedzieć WRESZCIE. Bo niestety, ale w PO w zasadzie po każdym meczu można byłoby pisać "drugiego tak słabego meczu już nie zagramy".

JM jest fatalny. Wszyscy go potrafią zatrzymać. Nie robi ŻADNYCH przewag. Ani na Musiale, ani na Lewisie. Wygląda jakby był zniechęcony, załamany tym jak mu nic nie wychodzi. Mental słabiutki. Sądziłem, że będzie tym, dzięki któremu zapomnimy o IA, ale IA to potwór w porównaniu z JM. JM wygląda jakby był zagubiony, lepiej graliśmy bez niego. W końcówce 4 kwarty nawet nie chciało mu się podnieść ręki jak Lewis rzucał za 3 przy Frasunkiewiczu. Na szczęście Lewis przestrzelił, ale gdyby to weszło, śmiało można byłoby mówić o kluczowej trójce i znowu przegranym meczu przez JM. Jeżeli JM miałby PL to bym go brał, nawet przepłacał, ale jeżeli byłby obco, to niestety... droga wolna... Dobre miał jedynie 2 mecze - pierwszy z Toruniem, gdzie wygraliśmy z nimi 30-oma punktami i w sumie to wszystkim wchodziło i przegrany mecz z Toruniem, gdzie spadł za 5 fauli (to ten mecz, co obie drużyny popełniły 69 fauli). Pozostałe mecze to były baaardzo słabe.

Ogólnie JM w PO:
za 2 - 47% skut. (23/49), za 3 - 29% skut. (14/49)

JM w PO w dwóch meczach, gdzie zagrał dobrze:
za 2 - 73% skut. (11/15), za 3 - 33% skut. (3/9)
JM w pozostałych sześciu meczach w PO:
za 2 - 35% skut. (12/34), za 3 - 28% skut. (11/40)

Naprawdę dobre wrażenie robi Bell. Pod 'nieobecność' JM stara się liderować, różnie mu wychodzi, nie on miał być liderem, ale szanuję za to, że stara się ciągnąć mecz i bierze na siebie odpowiedzialność.
KD nieco zniknął, ale być może to przemęczenie + plecy + ból zęba.
Nieco innej gry oczekiwałem od Petraska. Sądziłem, że będzie dawać więcej trójek w PO.
Dimec w takich meczach jak wczoraj to powinien grać ze 25-30 min i dać 25 pkt. Mam wrażenie, że on słaby kondycyjnie jest. Wszystkie swoje pkt zdobył w pierwszej połowie.

OK (0) ŹLE (0) #1321975, 2022-05-19 07:49:17

Brawo Anwil za wczorajszy mecz, to tylko punkt przewagi , ale może być na wagę...brązu zastanawia mnie tylko dlaczego Misiek nie rzucał w ostatnich sekundach meczu ?

OK (0) ŹLE (0) #1321974, 2022-05-19 00:10:07

Odpowiedź na wpis #1321941 (kido). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

No i nasze 4 rzuty wolne na ich 16 ! Czy my musimy tyle faulować?

A widziałeś ile nam gwizdali fauli niesłusznie albo jak piłka odbijała się od Czarnucha a strata była po naszej stronie? Dzisiaj kilka niesłusznych gwizdków albo ich brak zauważane było spod dachu hali

OK (0) ŹLE (0) #1321973, 2022-05-19 00:01:53

I dodatkowo z urzędu Niemcy w LM w następnym sezonie jako wygrani Ligi Europy.

OK (0) ŹLE (0) #1321972, 2022-05-18 23:55:05

Frankfurt z Pucharem 5 do 4 w karnych

OK (0) ŹLE (0) #1321971, 2022-05-18 23:44:32

Karne w Hiszpanii. Rangers 1 Frankfurt 1 w finale Ligi Europy. W dogrywce kapitalna okazja Szkotów w 118 min. Będą emocje w karnych.

OK (0) ŹLE (0) #1321970, 2022-05-18 23:41:02

Odpowiedź na wpis #1321969 (gwizd). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Noszfak. To już wiem, czego mi dziś zabrakło.

Świetny mecz Wolfa i Karalioka. Atmosfera na trybunach kapitalna.

gwizd (17271)
OK (0) ŹLE (0) #1321969, 2022-05-18 23:29:18

Odpowiedź na wpis #1321967 (Batonik). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dla zainteresowanych Vive Kielce w Final Four LM pilkarzy ręcznych.Dzisiaj zdeklasował w Kielcach Francuzów.Final w połowie czerwca w Kolonii. Na razie w finale obok Vivy jest Veszprem.Jutro dwa inne ćwierćfinały.Transmisje na Eurosport61

Noszfak. To już wiem, czego mi dziś zabrakło.

OK (0) ŹLE (0) #1321968, 2022-05-18 23:03:36

A w Hiszpanii dogrywka.

OK (0) ŹLE (0) #1321967, 2022-05-18 23:02:35

Dla zainteresowanych Vive Kielce w Final Four LM pilkarzy ręcznych.Dzisiaj zdeklasował w Kielcach Francuzów.Final w połowie czerwca w Kolonii. Na razie w finale obok Vivy jest Veszprem.Jutro dwa inne ćwierćfinały.Transmisje na Eurosport61

OK (0) ŹLE (0) #1321966, 2022-05-18 22:51:07

Odpowiedź na wpis #1321965 (JosipS13). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

gdzie jest transmisja w TV?

Viaplay

OK (0) ŹLE (0) #1321965, 2022-05-18 22:48:54

Odpowiedź na wpis #1321964 (Batonik). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Niezły meczyk w finale Ligi Europy w nogę.Na razie w 80 min 1 do 1 Rangers Frankfurt. Zapowiada się dogrywka w Hiszpanii

gdzie jest transmisja w TV?

OK (0) ŹLE (0) #1321964, 2022-05-18 22:47:08

Niezły meczyk w finale Ligi Europy w nogę.Na razie w 80 min 1 do 1 Rangers Frankfurt. Zapowiada się dogrywka w Hiszpanii

JB (26)
OK (0) ŹLE (0) #1321963, 2022-05-18 22:29:51

Odpowiedź na wpis #1321960 (MarcinB). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

To największe buractwo naszej grupy trzymającej doping. No ale średnia wieku tam to jakieś 17-18 lat. Więc nie ma co się dziwić. Ale dziękuję im za dopingbw całym sezonie, bo to oni niosą tą halę.

W Warszawie nie było odpowiedzi na wyzwiska ze strony ległej. Powód jest dość oczywisty. Ale na czarnej temat wulgaryzmów spychany jest do argumentu ,, to nie teatr " itp. Jak ktoś nie ma kultury to nawet nie ma szansy na merytoryczna dyskusje w tym temacie. Luźna guma i bez spiny tam H1, bo poza tym aspektem jest ogień.

KAi (2004)
OK (0) ŹLE (0) #1321962, 2022-05-18 22:25:53

Odpowiedź na wpis #1321957 (Knightrider). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jasne wywal wszystkich. Już raz Wroteny miały zawojować Europę. Petrasek, Bell, Jonah i Dimec dla mnie powinni zostać.

Dimec jako drugi? Jestem na tak!

Macias (3532)
OK (0) ŹLE (0) #1321961, 2022-05-18 22:22:00

Odpowiedź na wpis #1321960 (MarcinB). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

To największe buractwo naszej grupy trzymającej doping. No ale średnia wieku tam to jakieś 17-18 lat. Więc nie ma co się dziwić. Ale dziękuję im za dopingbw całym sezonie, bo to oni niosą tą halę.

Oczywiście że tak. Nie ma co rozpoczynać gównoburzy. Każdy ma swoje zdanie w tym temacie. Do przemyślenia....

OK (0) ŹLE (0) #1321960, 2022-05-18 22:20:36

Odpowiedź na wpis #1321953 (Macias). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dziś na meczu atmosfera taka sobie. Chyba czuć lekką przewagę siły Czarnych.
Nie wiem czy potrzebne było to "jazda z kurwami". Mnie się to nie podoba i od jakiegoś czasu nie daję do puszki.
Kibice Czarnych dziś nawet przybijali piątki z naszymi kibicami w przerwie meczu.

To największe buractwo naszej grupy trzymającej doping. No ale średnia wieku tam to jakieś 17-18 lat. Więc nie ma co się dziwić. Ale dziękuję im za dopingbw całym sezonie, bo to oni niosą tą halę.

lit66 (7310)
OK (0) ŹLE (0) #1321959, 2022-05-18 22:20:20

Odpowiedź na wpis #1321957 (Knightrider). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jasne wywal wszystkich. Już raz Wroteny miały zawojować Europę. Petrasek, Bell, Jonah i Dimec dla mnie powinni zostać.

Przede wszystkim zacząć porządki od Polaków.

Champs (19292)
OK (0) ŹLE (0) #1321958, 2022-05-18 22:20:15

Jeśli dałoby radę to zostawić Bella,JM,Petraska i kolejne miejsca dla obcokrajowców uzupełnić porządnym pg oraz 2 centrami.
Dobrze jakby JM dostał obywatelstwo.

OK (0) ŹLE (0) #1321957, 2022-05-18 22:13:46

Odpowiedź na wpis #1321949 (MO). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Apetyty nam urosły w miarę jedzenia , chłopaki zrobili wynik ponad oczekiwania przedsezonowe . Roszczarowaniem sezonu jest Stał i Stelmet. Rewelacją Czarni,Anwil i Legia, Jeśli jest więcej €€€ w sezonie 22/23 to niestety ale żaden obcokrajowiec nie zasłużył na przdłużenie kontraktu. To jest biznes …

Jasne wywal wszystkich. Już raz Wroteny miały zawojować Europę. Petrasek, Bell, Jonah i Dimec dla mnie powinni zostać.

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!