MENU

Najnowsze

OK (0) ŹLE (0) #1387321, 2024-05-09 18:31:04

Odpowiedź na wpis #1387320 (Pumba). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Kostek! Brawo!

Szkoda, że Frasunkiewicz już go zdjął z boiska.

OK (0) ŹLE (0) #1387320, 2024-05-09 18:27:12

Kostek! Brawo!

OK (0) ŹLE (0) #1387319, 2024-05-09 18:27:02

Kuźwa czy można zrobić porządek z tymi sędziami czy to piłkarskimi czy to koszykarskimi. No kurde ludzie babol za babolem. Po meczu tylko się czyta o wyczynach sędziów a nie o pięknym spektaklu sportowym!!! Blok Łapety przecież to jawna piłka opadająca to ja to widziałem oglądając na telefonie a oni na żywo nie widzą. Barany.

OK (0) ŹLE (0) #1387318, 2024-05-09 18:26:48

Moim zdaniem Pastusiak to top polskich sędziów. A wpadki każdemu się zdarzają. Jednak przy Procu czy Liszce to profesor.

Hormon (4696)
OK (0) ŹLE (0) #1387317, 2024-05-09 18:26:40

Pykniemy ich tak +8.

OK (0) ŹLE (0) #1387316, 2024-05-09 18:25:53

Ewidentnie nie weszliśmy w mecz. Spójnia mocno zaczęła.

hande (5880)
OK (0) ŹLE (0) #1387315, 2024-05-09 18:24:08

Ułła ale skuteczność obu drużyn za 3... komu zacznie wpadać ten wygra mecz

civic (1627)
OK (0) ŹLE (0) #1387314, 2024-05-09 18:21:31

Pastusiak to wór nad wory, piłka ewidentnie opadająca a on nic nie widzi

Champs (22026)
OK (0) ŹLE (0) #1387313, 2024-05-09 18:20:33

Pastusiak znowu nie widzi opadającej piłki co za sędziowie...po co var , a 3 sędziów jakby sprzed epoki wstecz...

OK (0) ŹLE (0) #1387312, 2024-05-09 18:18:55

Czy leci z nami pilot???

hande (5880)
OK (0) ŹLE (0) #1387311, 2024-05-09 18:15:40

Dzięki za odp. Zmieniłem łapka i działa elegancko... może gra naszych też się polepszy

KAi (2269)
OK (0) ŹLE (0) #1387310, 2024-05-09 18:14:41

Odpowiedź na wpis #1387305 (hande). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Obraz na emocjach działa Wam płynnie? U mnie pokaz poklatkowy

Z TV klatki, z łapka po hdmi na tv ok… aplikację emocji na smart tv czy android tv lekko gruzowe są.

Btw.. rozumiem, że dziś gramy tak aby zamazać obraz na półfinał?
Skuteczność i w ogóle atak? Takie zmylenie Niemców nie? 🤪

OK (0) ŹLE (0) #1387309, 2024-05-09 18:14:07

Odpowiedź na wpis #1387305 (hande). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Obraz na emocjach działa Wam płynnie? U mnie pokaz poklatkowy

Idealnie na razie, tylko nudzący Muras i fatalnie gramy.

Champs (22026)
OK (0) ŹLE (0) #1387308, 2024-05-09 18:12:05

Łączka nie broni faul przy rzucie za 3 i potem z akcji kolejne 2pkt. browna

Bell dostaje łokciem i pastusiak nic nie widzi...

4pkt. na 7 min grania.

Champs (22026)
OK (0) ŹLE (0) #1387307, 2024-05-09 18:09:57

Odpowiedź na wpis #1387304 (Barcelona1). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

gdzie można obejrzeć nasz mecz nie mając Emocji

https://strims.in/SpojniaStargardAnwilWloclawek.php

OK (0) ŹLE (0) #1387306, 2024-05-09 18:09:56

Odpowiedź na wpis #1387305 (hande). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Obraz na emocjach działa Wam płynnie? U mnie pokaz poklatkowy

u mnie płynnie, bez zarzutów.

hande (5880)
OK (0) ŹLE (0) #1387305, 2024-05-09 18:08:29

Obraz na emocjach działa Wam płynnie? U mnie pokaz poklatkowy

OK (0) ŹLE (0) #1387304, 2024-05-09 18:06:25

gdzie można obejrzeć nasz mecz nie mając Emocji

Champs (22026)
OK (0) ŹLE (0) #1387303, 2024-05-09 18:06:09

Dimec zaczyna swoje pudła spod kosza.

Champs (22026)
OK (0) ŹLE (0) #1387302, 2024-05-09 17:25:52

Teraz Anwilek, szybko zakończyć serię i czekać na rywala.

OK (0) ŹLE (0) #1387301, 2024-05-09 17:05:23

Dajcie już spokój z tą LM. Finał real-BVB i koniec tematu.

Skupmy się na zakończeniu dzisiaj naszej serii. ANWIL !

Champs (22026)
OK (0) ŹLE (0) #1387300, 2024-05-09 16:54:51

Co do sędziego sam sobie zgotował problemy - a to doliczył w sumie 14min.(co jest chore ile ma trwać mecz w piłkę ok niech będzie te 6-7 min. a nie zawodnicy w ciula walą w 85 min. skoro wiedzą że i tak od fulla doliczy), potem nie zgrał się z liniowym i gwizdnął co była sytuacja z bramką dla Bayernu słusznie nieuznana.Poza tym sędzia chodzący na spotkania polityczne.... No jakby innych nie było do sędziowania ten wypierdek żabojad Turpę i Marciniak non stop wszystko sędziują. Kiedyś też czekał aż do 108 min. by karnego dla psg gwizdnąć co wyglądało wówczas na taki naciągany wynik.

OK (0) ŹLE (0) #1387299, 2024-05-09 14:50:13

Trzy godziny do meczu Jaki tu spokój

OK (0) ŹLE (0) #1387298, 2024-05-09 14:44:19

Odpowiedź na wpis #1387296 (Legacy). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Oczywiście, że błąd był. Błędem był gwizdek przed zakończeniem akcji a nie interpretacja czy spalony był czy nie. Tutaj decydują cm i nikt tego już dziś ani nie rozstrzygnie, ani nikogo w 100% nie przekona. Sędziowie powinni zachować wstrzemięźliwość, dać Niemcom atakować a Hiszpanom szansę na bronienie. Błędem nie było też brak VAR-u, bo akcja została zatrzymana gwizdkiem przed zdobyciem gola, więc de facto gola nie było. Zgodnie z podręcznikiem UEFA nie było więc przestrzeni do sprawdzania przez VAR. Dlatego Marciniak zakończył mecz zgodnie z przepisami. W przypadku gola Joselu VAR interweniował ponieważ gol padł i nie było przerwania akcji bramkowej.

Dziś nie da się rozstrzygnąć czy był spalony, ale też nie ma żadnych przesłanek aby stwierdzić, że gol w ogóle by padł. Wszystkie media nawet te różniące się co do oceny spalonego zauważają, że w momencie gwizdka obrońcy i Łunin stali się bierni. W związku z tym, ciężko mówić o nieuznanym golu. Można stwierdzić, że Bayernowi sędziowie Listkiewicz i Marciniak odebrali szansę na akcję bramkową, ale jakby się ona zakończyła tego nie wie nikt.

Także panowie sędziowie popełnii błąd, ale sugestie że niesłusznie nie uznali bramki, bo nie chcieli niemieckiego finału to bzdura. Błędy się zdarzają, ale dużo większym cyrkiem było skrzywdzenie Realu podczas marcowego meczu w Walencji. Wtedy sędzia zakończył mecz, gdy piłka wpadała do bramki. Sekundę przed wpadnięciem.

https://www.sport.pl/pilka/7,65082,30758319,cyrk-w-hicie-la-liga-sedzia-oszukal-real-w-ostatniej-akcji.html

Został zresztą za to ukarany.

Nie oglądałem meczu, ale widziałem powtórki i spalony był - decyzja słuszna, koniec tematu.

Hormon (4696)
OK (0) ŹLE (0) #1387297, 2024-05-09 13:37:17

Odpowiedź na wpis #1387296 (Legacy). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Oczywiście, że błąd był. Błędem był gwizdek przed zakończeniem akcji a nie interpretacja czy spalony był czy nie. Tutaj decydują cm i nikt tego już dziś ani nie rozstrzygnie, ani nikogo w 100% nie przekona. Sędziowie powinni zachować wstrzemięźliwość, dać Niemcom atakować a Hiszpanom szansę na bronienie. Błędem nie było też brak VAR-u, bo akcja została zatrzymana gwizdkiem przed zdobyciem gola, więc de facto gola nie było. Zgodnie z podręcznikiem UEFA nie było więc przestrzeni do sprawdzania przez VAR. Dlatego Marciniak zakończył mecz zgodnie z przepisami. W przypadku gola Joselu VAR interweniował ponieważ gol padł i nie było przerwania akcji bramkowej.

Dziś nie da się rozstrzygnąć czy był spalony, ale też nie ma żadnych przesłanek aby stwierdzić, że gol w ogóle by padł. Wszystkie media nawet te różniące się co do oceny spalonego zauważają, że w momencie gwizdka obrońcy i Łunin stali się bierni. W związku z tym, ciężko mówić o nieuznanym golu. Można stwierdzić, że Bayernowi sędziowie Listkiewicz i Marciniak odebrali szansę na akcję bramkową, ale jakby się ona zakończyła tego nie wie nikt.

Także panowie sędziowie popełnii błąd, ale sugestie że niesłusznie nie uznali bramki, bo nie chcieli niemieckiego finału to bzdura. Błędy się zdarzają, ale dużo większym cyrkiem było skrzywdzenie Realu podczas marcowego meczu w Walencji. Wtedy sędzia zakończył mecz, gdy piłka wpadała do bramki. Sekundę przed wpadnięciem.

https://www.sport.pl/pilka/7,65082,30758319,cyrk-w-hicie-la-liga-sedzia-oszukal-real-w-ostatniej-akcji.html

Został zresztą za to ukarany.

Mam podobne zdanie👍

OK (0) ŹLE (0) #1387296, 2024-05-09 13:34:22

Odpowiedź na wpis #1387293 (Hormon). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Błąd był, ale go nie było😁

Czy jest to oficjalne info o spalonym? Jeśli był, to Niemcy powinni przepraszać za bluzgi, a jednocześnie dalej mieć prawo bluzgać o to, że nie pozwolił kontynuować gry. Absurdalna sytuacja, która przyniesie jednak więcej strat Szymonowi, niż pochwał.

Oczywiście, że błąd był. Błędem był gwizdek przed zakończeniem akcji a nie interpretacja czy spalony był czy nie. Tutaj decydują cm i nikt tego już dziś ani nie rozstrzygnie, ani nikogo w 100% nie przekona. Sędziowie powinni zachować wstrzemięźliwość, dać Niemcom atakować a Hiszpanom szansę na bronienie. Błędem nie było też brak VAR-u, bo akcja została zatrzymana gwizdkiem przed zdobyciem gola, więc de facto gola nie było. Zgodnie z podręcznikiem UEFA nie było więc przestrzeni do sprawdzania przez VAR. Dlatego Marciniak zakończył mecz zgodnie z przepisami. W przypadku gola Joselu VAR interweniował ponieważ gol padł i nie było przerwania akcji bramkowej.

Dziś nie da się rozstrzygnąć czy był spalony, ale też nie ma żadnych przesłanek aby stwierdzić, że gol w ogóle by padł. Wszystkie media nawet te różniące się co do oceny spalonego zauważają, że w momencie gwizdka obrońcy i Łunin stali się bierni. W związku z tym, ciężko mówić o nieuznanym golu. Można stwierdzić, że Bayernowi sędziowie Listkiewicz i Marciniak odebrali szansę na akcję bramkową, ale jakby się ona zakończyła tego nie wie nikt.

Także panowie sędziowie popełnii błąd, ale sugestie że niesłusznie nie uznali bramki, bo nie chcieli niemieckiego finału to bzdura. Błędy się zdarzają, ale dużo większym cyrkiem było skrzywdzenie Realu podczas marcowego meczu w Walencji. Wtedy sędzia zakończył mecz, gdy piłka wpadała do bramki. Sekundę przed wpadnięciem.

https://www.sport.pl/pilka/7,65082,30758319,cyrk-w-hicie-la-liga-sedzia-oszukal-real-w-ostatniej-akcji.html

Został zresztą za to ukarany.

Hormon (4696)
OK (0) ŹLE (0) #1387295, 2024-05-09 13:22:08

Odpowiedź na wpis #1387294 (Em). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

ciekawe gdzie byli jak Kane uderzyl Gabriela lokciem w twarz na murowana czerwona albo jak Neuer sfaulowal Sake w ost sekundzie meczu w polu karnym.

Odwiedziło mnie wczoraj towarzystwo zupełnie upośledzone sportowo i niestety większość szczegółów z meczu przepadło w gadaninie o historii, archeologii i eksperymentach na makakach w gigancie chemicznym Bayer. Nawet dokładnie nie widziałem sytuacji, o których piszesz.

Kontrowersji widzę jest jednak wiele.

Em (6964)
OK (0) ŹLE (0) #1387294, 2024-05-09 13:13:39

Odpowiedź na wpis #1387293 (Hormon). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Błąd był, ale go nie było😁

Czy jest to oficjalne info o spalonym? Jeśli był, to Niemcy powinni przepraszać za bluzgi, a jednocześnie dalej mieć prawo bluzgać o to, że nie pozwolił kontynuować gry. Absurdalna sytuacja, która przyniesie jednak więcej strat Szymonowi, niż pochwał.

ciekawe gdzie byli jak Kane uderzyl Gabriela lokciem w twarz na murowana czerwona albo jak Neuer sfaulowal Sake w ost sekundzie meczu w polu karnym.

Hormon (4696)
OK (0) ŹLE (0) #1387293, 2024-05-09 12:44:28

Odpowiedź na wpis #1387291 (Legacy). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Na rozgrzane głowy proponuję, przeczytać poniższy tekst.

https://weszlo.com/2024/05/09/szymon-marciniak-komentarz-po-polfinale-real-bayern/

Błąd był, ale go nie było😁

Czy jest to oficjalne info o spalonym? Jeśli był, to Niemcy powinni przepraszać za bluzgi, a jednocześnie dalej mieć prawo bluzgać o to, że nie pozwolił kontynuować gry. Absurdalna sytuacja, która przyniesie jednak więcej strat Szymonowi, niż pochwał.

OK (0) ŹLE (0) #1387292, 2024-05-09 12:20:08

PGE Spójnia Stargard - Anwil Włocławek godzina 18.00 Emocje.tv
Legia Warszawa - King Szczecin godzina 20.00 Polsat Sport 3
WKS Śląsk Wrocław - Arged BM Stal Ostrów godzina 20.45 Emocje.tv

To jak tam myślicie, kończymy dziś serię?

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!