MENU

Najnowsze

zgred (3935)
OK (0) ŹLE (0) #1184586, 2020-08-30 18:29:09

Odpowiedź na wpis #1184585 (muniekk). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

https://youtu.be/hSV-4Z5MMQQ

Skrot świątecznego meczu z Arką. Ten skrót powinien być oficjalną reklamą PLK.
Można nie lubić Ledo czy Wroten, faktycznie kilkukrotnie ich zaangażowanie w grę (szczególnie obronną) było na poziomie lekko pol śmiesznym, ale uczciwie trzeba przyznac, ze takich atletów (+Jones i Dowe), we Wloclawku nigdy nie mieliśmy. Ciekawe, czy w najbliższej przyszłości doczekamy się graczy podobnego poziomu w naszym zespole?

ale to się oglądało....
maaaatko...

OK (0) ŹLE (0) #1184585, 2020-08-30 18:22:16

https://youtu.be/hSV-4Z5MMQQ

Skrot świątecznego meczu z Arką. Ten skrót powinien być oficjalną reklamą PLK.
Można nie lubić Ledo czy Wroten, faktycznie kilkukrotnie ich zaangażowanie w grę (szczególnie obronną) było na poziomie lekko pol śmiesznym, ale uczciwie trzeba przyznac, ze takich atletów (+Jones i Dowe), we Wloclawku nigdy nie mieliśmy. Ciekawe, czy w najbliższej przyszłości doczekamy się graczy podobnego poziomu w naszym zespole?

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1184584, 2020-08-30 17:54:10

Odpowiedź na wpis #1184583 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Kolega myśli o tym samym co ja, zafascynowanie MM i VL, to na Zarząd spada odpowiedzialność za ich kontrakty, o co w tym wszystkim chodzi , nie wiem ? A jak nie wiadomo ....., to o to ...............kasę ? Tylko dla kogo, za co ta kasa.

Akurat o tym nie myślę.

OK (0) ŹLE (0) #1184583, 2020-08-30 17:47:58

Odpowiedź na wpis #1184580 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Cóż.idealnie sprawdza się mądry Polak po szkodzie. Szkoda tylko, że nie widać w klubie mądry klub po IM.

Kolega myśli o tym samym co ja, zafascynowanie MM i VL, to na Zarząd spada odpowiedzialność za ich kontrakty, o co w tym wszystkim chodzi , nie wiem ? A jak nie wiadomo ....., to o to ...............kasę ? Tylko dla kogo, za co ta kasa.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1184582, 2020-08-30 17:43:25

Dodam, że raczej byłem zawsze krytykiem IM ale no.ludzie....

TZAR66 (6610)
OK (0) ŹLE (0) #1184581, 2020-08-30 17:41:32

A ja mihevca z miliciciem nie będę porównywał bo sa inne realia. Gdyby budzety byly podobne ale tych kilka baniek brakuje.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1184580, 2020-08-30 17:40:26

Cóż.idealnie sprawdza się mądry Polak po szkodzie. Szkoda tylko, że nie widać w klubie mądry klub po IM.

OK (0) ŹLE (0) #1184579, 2020-08-30 17:33:32

Odpowiedź na wpis #1184574 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Zero logiki bo na zostawanie zawodników wpływ ma też klub.
Ja sam włosy wyrywalem na upartość, wolne rogi itp. ale do cholery facet chcial stworzyć coś więcej niż ligowego, solidnego obrońcę tytułu. Mecze z Burgos, Aek a przede wszystkim Hapoelem stały na poziomie nie boję się tego powiedzieć euroligowym. Z Hapoelem to w ogóle mecz jak z NBA. Czynienie z tego zarzutu jest oskarzaniem o ambicje. Nasze również.

Niby komentarz fajny ale nie do końca. Jeden fakt, to zamazuje, IM był po zdobyciu I - go Mistrzostwa traktowany jak " Alfa i Omega " w klubie, co On rzekł, tak było z całym tego dobrodziejstwem, ma być ten , to to ten, tego wymieniamy , to wymieniamy, z tą agencją pracujemy to pracujemy, niestety Prezes słuchał Go prawie bezgranicznie i darzył zaufaniem, zgadzam się, że chciał ten klub wznieść ponad tą mierną ligę - szacunek za to, ale klub i zarząd mu na to pozwolił i pozwalał, w szanującym się klubie, po takim zachowaniu jakie nam zafundował TW np.w meczu z ZG to by wyleciał z hukiem, byłem na wymienionych meczach, pachniało NBA, ale błędy a może upartość trenera zawaliły wygrane, to moja ocena, doceniam dwa mistrzostwa zdobyte pod wodzą IM ale dla mnie to już historia klub dalej trwa, kontraktuje i walczy o Europę.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1184578, 2020-08-30 17:24:07

Odpowiedź na wpis #1184576 (peter88). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jeśli coś nie zagrało to jest chyba błędem ? Czyż nie ?

Jeżeli kupujesz auto z manualem bo lubisz a potem okazuje się, ze doznałeś skomplikowanego złamania lewej nogi to tak.jest to błąd. Pytanie tylko czy podejmując decyzję o zakupie był to błąd. Przypomnę ochy i achy całej koszykarskiej polski po podpisaniu kontraktu.

OK (0) ŹLE (0) #1184577, 2020-08-30 17:13:51

Odpowiedź na wpis #1184574 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Zero logiki bo na zostawanie zawodników wpływ ma też klub.
Ja sam włosy wyrywalem na upartość, wolne rogi itp. ale do cholery facet chcial stworzyć coś więcej niż ligowego, solidnego obrońcę tytułu. Mecze z Burgos, Aek a przede wszystkim Hapoelem stały na poziomie nie boję się tego powiedzieć euroligowym. Z Hapoelem to w ogóle mecz jak z NBA. Czynienie z tego zarzutu jest oskarzaniem o ambicje. Nasze również.

To były widowiska aż się łezka w oku kręci.

peter88 (10912)
OK (0) ŹLE (0) #1184576, 2020-08-30 17:09:49

Odpowiedź na wpis #1184571 (author). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ze co? Ledo błąd? Trzymajcie mnie. Wrotena też nie rozpatruje w kategorii błędu. Nie zagralo i tyle.

Jeśli coś nie zagrało to jest chyba błędem ? Czyż nie ?

OK (0) ŹLE (0) #1184575, 2020-08-30 17:09:07

Tyle miesięcy czekania na mecze.Jutrzejszy mecz już nie długo i co? Tak jakoś dziwnie, zupełnie inaczej jak w poprzednich sezonach.Nuda

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1184574, 2020-08-30 17:07:27

Odpowiedź na wpis #1184567 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Dla mnie to jest logiczne. Ale ok, postaram się powstrzymać od komentowania kunsztu IM.
Bo jak nie wyjdzie DM, to będzie śmiech.

Zero logiki bo na zostawanie zawodników wpływ ma też klub.
Ja sam włosy wyrywalem na upartość, wolne rogi itp. ale do cholery facet chcial stworzyć coś więcej niż ligowego, solidnego obrońcę tytułu. Mecze z Burgos, Aek a przede wszystkim Hapoelem stały na poziomie nie boję się tego powiedzieć euroligowym. Z Hapoelem to w ogóle mecz jak z NBA. Czynienie z tego zarzutu jest oskarzaniem o ambicje. Nasze również.

OK (0) ŹLE (0) #1184573, 2020-08-30 17:06:53

Odpowiedź na wpis #1184568 (marion). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Czy geniusz wolnych rogów znalazł juz klub?

Geniusz Geniuszem ale jak Mistrzostwo zdobywał pierwszy pod hale leciał

Margot (9403)
OK (0) ŹLE (0) #1184572, 2020-08-30 17:03:14

Odpowiedź na wpis #1184570 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Pytanie czy czarodziej spał czy : brał udział w klinikach trenerskich i doskonalił się oraz co w Jego przypadku ważne , pomagał w wychowywaniu trójki małych chłopców.

To po co złośliwe pytania, dlaczego Igor nie ma pracy? Przecież może robić to samo.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1184571, 2020-08-30 17:00:04

Odpowiedź na wpis #1184560 (Jackson). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Błędem Igora był Wroten, Ledo, Milanović.

Ze co? Ledo błąd? Trzymajcie mnie. Wrotena też nie rozpatruje w kategorii błędu. Nie zagralo i tyle.

OK (0) ŹLE (0) #1184570, 2020-08-30 16:52:24

Odpowiedź na wpis #1184569 (Margot). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Lepszy geniusz wolnych rogów, czy czarodziej, który rok nie miał pracy? Niedzielne dylematy...

Pytanie czy czarodziej spał czy : brał udział w klinikach trenerskich i doskonalił się oraz co w Jego przypadku ważne , pomagał w wychowywaniu trójki małych chłopców.

Margot (9403)
OK (0) ŹLE (0) #1184569, 2020-08-30 16:47:11

Odpowiedź na wpis #1184568 (marion). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Czy geniusz wolnych rogów znalazł juz klub?

Lepszy geniusz wolnych rogów, czy czarodziej, który rok nie miał pracy? Niedzielne dylematy...

marion (4491)
OK (0) ŹLE (0) #1184568, 2020-08-30 16:44:09

Czy geniusz wolnych rogów znalazł juz klub?

OK (0) ŹLE (0) #1184567, 2020-08-30 16:43:15

Odpowiedź na wpis #1184565 (Phil). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Jasne. Rozumiem, że chcesz uderzyć psa, ale znajdź jakieś bardziej logiczne kije.

Dla mnie to jest logiczne. Ale ok, postaram się powstrzymać od komentowania kunsztu IM.
Bo jak nie wyjdzie DM, to będzie śmiech.

wasiel (2776)
OK (0) ŹLE (0) #1184566, 2020-08-30 16:37:47

Co za promocja basketu w stolicy...

Phil (11141)
OK (0) ŹLE (0) #1184565, 2020-08-30 16:36:22

Odpowiedź na wpis #1184564 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

A dwa razy rozwalenie mistrzowskich składów, brak chęci gry Polaków u nas, a mieliśmy Łączyńskiego, Michalaka, Karolaka, Zyskowskiego, choć dwóch z Nich mogło grać u nas do dziś.

Jasne. Rozumiem, że chcesz uderzyć psa, ale znajdź jakieś bardziej logiczne kije.

OK (0) ŹLE (0) #1184564, 2020-08-30 16:33:09

Odpowiedź na wpis #1184562 (peter88). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ale były też pozytywy Jelinek i Almeida m.in

A dwa razy rozwalenie mistrzowskich składów, brak chęci gry Polaków u nas, a mieliśmy Łączyńskiego, Michalaka, Karolaka, Zyskowskiego, choć dwóch z Nich mogło grać u nas do dziś.

OK (0) ŹLE (0) #1184563, 2020-08-30 16:26:40

Odpowiedź na wpis #1184562 (peter88). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Ale były też pozytywy Jelinek i Almeida m.in

Gra w szachy do play off.

peter88 (10912)
OK (0) ŹLE (0) #1184562, 2020-08-30 16:21:54

Odpowiedź na wpis #1184560 (Jackson). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Błędem Igora był Wroten, Ledo, Milanović.

Ale były też pozytywy Jelinek i Almeida m.in

peter88 (10912)
OK (0) ŹLE (0) #1184561, 2020-08-30 16:21:09

Odpowiedź na wpis #1184560 (Jackson). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Błędem Igora był Wroten, Ledo, Milanović.

Haws, Oguchi

OK (0) ŹLE (0) #1184560, 2020-08-30 16:16:22

Odpowiedź na wpis #1184556 (Noobiless). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Mój komentarz to tylko odbicie piłeczki do kibica Stali... nie mam nic do Maji, nawet kibicuję jego osobie na stanowisku trenera.
Parkiet wszystko zweryfikuje.
Nie lubię gdy ktoś niedocenia kunsztu trenerskiego IM. Ma wady, ale jest młodym trenerem i przed nim jeszcze ponad 20 lat na zbieranie doświadczenia. Nie podpisał jeszcze kontraktu co nie znaczy, że tego nie zrobi. Dużo dobrych graczy czy trenerów jeszcze nie ma kontraktów, bo ligi poważne (nie mylić z PLK) rozpoczynają sezon później niż My.

Błędem Igora był Wroten, Ledo, Milanović.

Usunięty (0)
OK (0) ŹLE (0) #1184559, 2020-08-30 16:15:41

Odpowiedź na wpis #1184553 (peter88). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Z Belgami jak już coś

Racja. Antwerpia nie Amsterdam

OK (0) ŹLE (0) #1184558, 2020-08-30 16:06:13

Odpowiedź na wpis #1184557 (freddy). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

To tak jak Ivan- skazany na sukcesy tylko w Anwilu ?

Prawda!!!???

freddy (4465)
OK (0) ŹLE (0) #1184557, 2020-08-30 15:57:09

Odpowiedź na wpis #1184529 (Zibi70). Pokaż/ukryj cytowany wpis.

Z IM jest tak : pamiętamy 2 mistrzostwa, bo tak jest z naturą ludzką, lepiej pamiętać to co dobre.
Zadam pytanie : jaki wpływ na te mistrzostwa mieli ?
1.Asystenci
2.Zawodnicy
3.Sponsorzy
4.Cała organizacja ( Zarząd itd. )
Moja odpowiedź : życzę wszystkim z mistrzowskich składów sukcesów zawodnikom i trenerom,
niektórzy zawodnicy świetnie funkcjonowali w systemie IM, już w innych klubach nie, to też świadczy na plus na trenera IM, w moim gronie znajomych panuje opinia o IM, że lepszego skauta niż Igor nie było w klubie i raczej nie będzie, co do oceny jego warsztatu, czekamy na sukcesy Igora poza Anwilem, to da nam obraz Jego kunsztu El Profesore, życzę mu takiej kariery Sarasa z Żalgirisu do Barcelony, pożyjemy zobaczymy, mam jednak wrażenie, że może być tak, że IM jest jakby skazany na sukces ale tylko u Nas lub w klubach, które mają możliwości finansowe w danej lidze, aby błyszczeć, bo kto jak kto ale IM kocha, kochał błyszczeć.

To tak jak Ivan- skazany na sukcesy tylko w Anwilu ?

Widzę, że blokujesz reklamy?

Dzięki reklamom stać nas na prowadzenie i utrzymanie strony, z której Ty możesz korzystać zupełnie za darmo.

Reklamy na naszej stronie nie są uciążliwe i inwazyjne, dlatego proszę, wyłącz Adblocka lub inne rozszerzenie blokujące reklamy.

Dziękuję!