Users online: 18 |   | INTRO

Jesteś niezalogowany. Zaloguj się by dodać wpis
prs516 (298)
1004781, 2018-08-02 19:59:36
(wedel) - @1004778
Znam /ze zdjec/ to boisko. Swietne jest.
To "moje juz w google earth namierzylem. Bd w okolicy i moze uda sie zobaczyc na zywca.

prs516 (297)
1004774, 2018-08-02 19:50:18
https://www.facebook.com/277086222458072/posts/1014322022067818/
To jest lokalizacja boiska. Rewelacja 😍🏀⛹️‍♂️🏆
prs516 (296)
1001657, 2018-07-18 22:11:44
(Champs) - @1001652
A Champion? Oni tez szyli koszykarskie stroje. Tylko czy oni "operuja" w EU🤨🤔
prs516 (295)
1000191, 2018-07-11 22:37:19
Bravo Hrvatska! ⚽️🥅🏅
Mozna spokojnie jechac na zaklepane wakacje 😁😀
prs516 (294)
1000179, 2018-07-11 21:33:16
Obserwuje jako Polak. A wiadomo ze mam 38mln pilkarzy i trenerow. Nie rozumiem po co Chorwacji graja w p.karnym gorne pilki.🤔🤨 Moim zdaniem to sie z Anglikami nie moze udac...
prs516 (293)
999863, 2018-07-10 21:07:52
(bared) - @999861
Czy nie potrafisz czlowieku pisac tak by nie wplesc polityki? Byl spokoj bez takich "wycieczek". Wyhamuj czlowieku bo to nawet nie jest smieszne. Jestes monotonny i dosc przewidywalny.
Czasami nawet nie chce zalogowac by cokolwiek skrobnac.
prs516 (292)
999512, 2018-07-08 21:13:25
(remcho) - @999511
Mysle ze masz podstawe do zlozenia reklamacji. Nic ci wiecej nie pomoge. Wyrazilem tylko swoja opinie.
Poszukaj informacji w necie.
prs516 (291)
999510, 2018-07-08 21:04:39
(remcho) - @999509
Mysle ze jesli kupiles salonowe auto,ale od osoby prywatnie nic nie zrobisz. Jesli od firmy probuj reklamowac.
Ale moze sa na sali bardziej zorientowani. 😉
prs516 (290)
998888, 2018-07-05 11:09:42
(soft) - @998885
my mamy flightradar24.com
prs516 (289)
998336, 2018-07-02 21:53:16
Piekna kontra. Bravo Belgowie. ⚽️🥅😀
prs516 (288)
997278, 2018-06-27 17:57:39
Ciekaw jestem co sie bedzie dzialo w Niemczech. My mamy lament. A co oni maja powiedziec?
To dopiero sensacja.
prs516 (287)
997274, 2018-06-27 17:55:18
2 do jaja
prs516 (286)
997270, 2018-06-27 17:52:52
No to Niemcy maja dopiero wyzwanie.
Niezle jaja...
prs516 (285)
997238, 2018-06-27 16:03:44
(Champs) - @997237
Sadze dopoki nie bedzie umowy z Anwilem nic nie ruszy. Moga byc jakies /pewnie sa/ rozmowy, badanie rynku. Ale AL nic zapewne nie podpisze bez fundamentu w postaci umowy ze sponsorem strategicznym. Pileczka zapewne jest po stronie Anwilu/Orlenu i politkow.
prs516 (284)
997127, 2018-06-26 14:10:43
(joop) - @997126
Tez bylem w Cro. Na szybko sprawdzilem i np.tam gdzie ja mieszkalem cale wakacje oblozone.
Do Igora M.napisz/zadzwon
prs516 (283)
997125, 2018-06-26 14:04:14
(prs516) - @997124
przejrzyj booking.com, casamundo.pl, novasol.pl
uzyj filtruj i masz oferty. Z ocenami i komentarzami tych ktorzy juz tam byli.
Do tego przynajmniej na booking'u masz opcje "darmowej rezygnacji"/przy zachowaniu odpowiednich terminow/.
Dasz rade
prs516 (282)
997124, 2018-06-26 13:53:34
(joop) - @997118
Mysle ze napisales zbyt ogolnie. Czego oczekujesz? Nastawiasz sie na zabawe, zwiedzanie czy lezenie plackiem na kamieniach czy betonowych plytach? Jedziesz z dziecmi itd.
Oferta kwater jest przebogata. Sam jezdzac szukalem czegos z dala od tlumow, bez grubych nocnych baletow.
prs516 (281)
997043, 2018-06-25 20:32:07
prs516 (280)
996990, 2018-06-24 22:33:15
Nasz udzial na mundialu mozna podsumowac tak. Reprezentacja jest jak jadra. Biora udzial ale nie wchodza. 😕
prs516 (279)
996961, 2018-06-24 21:54:01
Mnie tez wkurw%#ja reklamy z pilkarzami. Ale czy macie na uwadze ze niekoniecznie sa to indywidualne kontrakty, a wymog umow sponsorskich. 🤨🤔
Firma wyklada monete na zwiazek pilkarski wiec dyktuha warunki...
prs516 (278)
996919, 2018-06-24 21:32:28
Po 1.polowie zona do mnie "pijesz dzus ile chcesz". Ma serce kobieta, kocha mnie.
prs516 (277)
996911, 2018-06-24 21:29:47
Kolejka dla wszystkich na sali. 😢🙁🤯😨😱🤮
prs516 (276)
996907, 2018-06-24 21:28:15
Nalezy jak najszybciej wprowadzic do organizmu element basniowy. Na trzezwo nie da sie na to patrzec.
prs516 (275)
996878, 2018-06-24 21:01:31
Cionka brakuje. Nie ma kto strzelac 😉
prs516 (274)
996865, 2018-06-24 20:52:32
(Macias) - @996803
Ciekawe ile tv wyleci tym razem przez okno. 🤔🤨
prs516 (273)
996854, 2018-06-24 20:43:51
Teraz sie okaze ze mamy jaja. 🤨🤔
Grajmy mniej nerwowo...
prs516 (272)
996809, 2018-06-24 18:39:22
(Hormon) - @996804
Mysle ze masz wystarczajaco duzo wiosen na karku by wiedziec ze tv klamie
prs516 (271)
996801, 2018-06-24 18:31:31
(Hormon) - @996800
Hormonie chyba ci hormony buzuja. Wygrajmy najpierw dzis a pozniej trzeci nasz grupowy mecz.
prs516 (270)
995895, 2018-06-19 15:57:14
(pablo24) - @995893
sprobuj tutaj http://tele-wizja.ru/tvp-sport/
prs516 (269)
995706, 2018-06-18 16:26:59
(cichy23) - @995704
A skad wiesz ile by krzyknal Sokol? Skad teza ze bylby tanszy?
prs516 (268)
991820, 2018-06-04 20:03:19
JEST!!!!!!
ANWIL MISTRZEM JEST!!!!
prs516 (267)
990847, 2018-06-02 16:33:36
https://sportowefakty.wp.pl/koszykowka/zdjecia/galeria/15819/anwil-wloclawek-bm-slam-stal-ostrow-wlkp-8084-galeria/16
U tego Pana w rogu tez widac przejecie i niepokoj.
Otylka tez ogladala - kolejny juz raz.
prs516 (266)
990713, 2018-06-02 14:26:56
mozna odetchnac uffff....
prs516 (265)
990434, 2018-06-01 22:22:21
Nie wiem czemu zakladacie ze AJ nie zagra w 6.meczu.
Byla juz informacja co sedzia na odwolanie Stali? Nigdzie nie znalazlem. Ja bym wyszedl z zalozenia, ze dyscyplinarny moze sie ugiac i kare zawieszenia skrocic tylko do jutra.
Obym sie mylil...
prs516 (264)
988120, 2018-05-27 18:55:41
(Buhu) - @988116
Mozesz strescic co powiedzial? Nie ogladalem transmisji.
prs516 (263)
985465, 2018-05-21 19:47:00
OBY TO BYL RENESANS WLOCLAWSKIEJ KOSZYKOWKI NA NAJWYZSZYM POZIOMIE.
ale mie telepie z emocji... Wloclawek dzis nie zasnie
prs516 (262)
985432, 2018-05-21 19:36:00
jejjejejejhejjejejjejejejest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
prs516 (261)
985250, 2018-05-21 17:31:14
(Rose) - @985247
Dzieki ci. Tylko jak sie teraz skupic w/na robocie?
Hey ANWIL!
prs516 (260)
985245, 2018-05-21 17:25:31
(Em) - @985244
Dzieki. Bede probowal do skutku.
prs516 (259)
985242, 2018-05-21 17:23:32
(Stavross) - @985237
Panowie a jak to uruchomic? po prostu klikam i powinno zaskoczyc czy co? Bo Klikam w "brode Hajto" i nic sie nie dzieje. Tylko mnie gdzies przekierowuje. Chyba mnie to przerasta. Za stary jestem :/
prs516 (258)
985214, 2018-05-21 15:55:03
Napisze za tych "co na morzu". Podrzuci ktos link do meczu? Mysle ze nie tylko ja w pracy bd przezywal.
Niech wygra lepszy...znaczy ANWIL!
prs516 (257)
984960, 2018-05-20 21:35:44
(morgoth) - @984959
PSE
prs516 (256)
984037, 2018-05-18 20:54:30
WIELKIE GRATKI DLA ZESPOLU. W piatym meczu jest wszystko mozliwe. Wierzmy ze my kibice bedziemy tym 6 zawodnikiem i awansujemy do finalu.
Tego zycze zawodnikom i nam kibicom. 🏀🏅
prs516 (255)
982352, 2018-05-16 16:32:43
982351, 982350 - dzieki
prs516 (254)
982346, 2018-05-16 16:26:03
Czy jakas dobra duszyczka poratuje tych co w pracy jakims linkiem do transmisji w tv?
Z gory dziekuje.
prs516 (253)
980937, 2018-05-11 21:35:27
Gratulacje dla zespolu i nas, kibicow. 👏👌 Wygralismy dopiero pierwsza bitwe. Do wygrania wojny🥇 jeszcze daleka droga. 🏀
prs516 (252)
979205, 2018-05-02 15:29:13
(prs516) - @979204
chyba cos nie tak sie wkleilo. mysle ze i bez tego ogarniesz.

prs516 (251)
979204, 2018-05-02 15:28:04
(prs516) - @979203
stara fotka z google.

https://www.google.pl/maps/place/Danplast.+R%C3%B3zik+D./@52.7892713,19.1179109,3a,90y,306.46h,85.84t/data=!3m7!1e1!3m5!1sjTTjK2FsFXxyH1fdKz4vMg!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DjTTjK2FsFXxyH1fdKz4vMg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D86%26h%3D86%26yaw%3D301.73294%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x471c968143fc70b7:0xdbfcf14fc9b8299!8m2!3d52.7894002!4d19.1177291
prs516 (250)
979203, 2018-05-02 15:26:30
(Yosemite Sam) - @979199
Jesli ci pasuje to w Krzyzowkach w strone Lipna. Wczoraj jadac widzialem wyroby z drewna.
Czy znajdziesz czego szukasz nie wiem, ale wystawka przy ulicy dosc konkretna.
prs516 (249)
978521, 2018-04-30 09:55:22
(zgred) - @978518
Sprawdz w SP23 na jednostce E. wiem ze kiedys byla opcja wynajmu.
prs516 (248)
977926, 2018-04-27 17:44:31
Jestem w pracy. Ktos poratuje linkiem do transmisji?
Z gory dziekuje.
prs516 (247)
970055, 2018-03-14 20:57:43
Gratki dla klubu. 💪👌👏
prs516 (246)
969777, 2018-03-14 09:37:28
Niczym Jaculek apeluje do klubu by w koncu oglosil kontrakt(y). Skonczy sie moze bicie piany i kompletnie nietrafione porownywanie osiagniec obu trenerow. Przeciez ci panowie sa na dwoch przeciwleglych biegunach - staz/budzety/zawodnocy.
prs516 (245)
967545, 2018-03-04 22:20:54
(kolgejt) - @967543
Gdybys jeszcze wracal z drugiej polkuli to moze /choc watpie/ bym nasza flage odwrocona zrozumial. A tak, wez wyedytuj post odpowiednia. 😉
Zle to wyglada.
Od Admina (kolgejt): Sory to ze zmęczenia 🇵🇱 chyba
prs516 (244)
966100, 2018-02-24 12:40:13
(Koyret) - @966095
Calkiem mozliwy scenariusz.
prs516 (243)
966094, 2018-02-24 12:23:56
Chorwaci to maja jakas przerwe w grach? Sobin juz smiga po Auchan'ie.
prs516 (242)
965841, 2018-02-22 22:53:45
http://s.aliexpress.com/RJ7zAJ3Q?fromSns=Wiadomości
(from AliExpress Android) mam nadzieje ze mi sie dobrze wkleilo. Czego to "majfrendy" nie wymysla 😉🏀
prs516 (241)
964366, 2018-02-17 17:35:51
Wanio to jest jednak amator. 😂
prs516 (240)
963824, 2018-02-15 22:01:34
Co Igor uslyszal od sedziego ze wstal z krzesla i trzymajac sie za glowe zaczal chodzic?😨
prs516 (239)
962698, 2018-02-10 09:00:29
Brawa dla Szwedki.🥇⛷ Cieszy dopiero 🥈 Martin'a Brojler'a 😉
prs516 (238)
961270, 2018-02-02 13:30:22
(Raf1985) - @961268
W twoje rece trafia nagroda pocieszenia - krem do golenia. 😉
Wiekszosc juz zna zapewne styl pisania rego lokalnego wieszcza. 😂
prs516 (237)
960476, 2018-01-31 09:29:32
Rzadko wlaczam sie do dyskusji, ale chyba nikt nie wspomnial. Jesli rzeczywiscie ma byc Hosley to na ile? Czy na dluzej niz do konca sezonu?
Czy oni juz wiedza o przyszlej umowie z Anwilem? A co gdy IM znowu srednio sie spisze w PO? Zakladajac ze umowa bedzie, ale przy okazji bedzie np.nowy trener. I on nie bedzie widzial Hosley'a w swojej koncepcji zespolu...
Pytania nasuwaja sie same...
To tak tylko by dac pozywke tym wszystkim ktorzy bija piane zamiast wziac jeszcze pare dni na wstrzymanie.
Dobrego dnia!
prs516 (236)
959348, 2018-01-27 21:56:20
Na fb Tatromaniak tez podal te informacje. Oby 🤞👍
prs516 (235)
957073, 2018-01-16 13:23:53
(kolgejt) - @957068
Niestety 💲💱💸💷 zadza swiatem. Nie tylko sportowym. Robert przynajmniej ma czyste sumienie. Wierze ze zrobil wszystko by dostac "normalny" kontrakt.
prs516 (234)
957060, 2018-01-16 12:53:04
(kolgejt) - @957058
Tak, masz racje. Na telefonie wyskoczylo mi "z ostatniej chwili". Nie bylo tam wzmianki o 3 kierowcy. Przepraszam za zamieszanie. Bije sie "w cycki".
prs516 (233)
957050, 2018-01-16 12:24:50
Kubica juz oficjalnie poza F1 /za Sportowe Fakty/.
prs516 (232)
950170, 2017-12-03 19:32:03
Dzieki Hande! 🍻
prs516 (231)
950167, 2017-12-03 19:29:11
Termos u mnie zamilkl. Czy ogladajacy na emocjach moga podac co jakis czas wynik? Z gory dziekuje.
prs516 (228)
948654, 2017-11-19 18:04:19
Wodzireje telewizyjni tez wspominali o pracy sedziow. Slabo ogarniali kuwete.
Ale trzeba troche obiektywizmu. Jesli w 1.polowie mylili sie na nasza korzysc to dobrze? A w 2.gdy bylo odwrotnie to zle?
Po to jest 3 tych panow by pomylek bylo jak najmniej. Za to biora kase.
prs516 (227)
948652, 2017-11-19 17:57:04
Ogladalem mecz w tv. Obejrzyjcie powtorke, a zobaczycie, ze pare razy przyznali nam pilke ktora niekoniecznie powinna byc nasza. W transmisji dobrze to bylo widac na powtorkach.
prs516 (226)
946828, 2017-11-04 14:22:36
(prs516) - @946778
Bylem znowu i porozmawialem ze sprzedawca. Nie ma problemu by kupic ten zegarki za 1120zl. Bez zamawiania z neta i problemu z ewentualnym odsylaniem w razie reklamacji.

prs516 (225)
946778, 2017-11-03 17:39:36
(El-Maniaque) - @946773
Moja zanete? Sam zwrocilem uwage na reklame w necie.
Przejrzalem oferty i te -20% od ceny to wiekszosc ofert w necie. W wolnej chwili podjade do sklepu i sprawdze jaki oni dadza mi upust. Wolalbym kupic na miejscu, by np.ewentualna reklamacje zalatwic na miejscu zamiast na moj koszt odsylac.
Napalilem sie jak talib na kurs pilotazu. 😉
prs516 (224)
946769, 2017-11-03 11:24:20
(Lord Zed) - @946767
Czy czasem nie kupiles modelu z poprzedniej kolekcji? 😨

prs516 (223)
946760, 2017-11-03 09:29:22
Pare dni temu pisalem o zegarkach Tissot z linii NBA. Ogladalem w Auchan, chyba(?) na stoisku Kress. Juz wiem co chce od choinke😉⛄🎄. Sa swietne 🏀🥇🏆
A Bulls'ik...ehhh. 😀
prs516 (222)
945327, 2017-10-22 18:45:47
(El-Maniaque) - @945265
Ja wrzucalem. Bylem w Auchan. Tam jest w pasazu sklep gdzie maja autoryzacje i sprzedaja Tissot'y. Rozmawialem i podobno na dniach maja dostac pierwsze sztuki. Po rozmowie o modelu wnioskuje, ze to ciekawy produkt. Pozostalo poczekac i obejrzec na zywo. 😊🤞
prs516 (221)
944674, 2017-10-20 17:34:12
(Raf1985) - @944672
Na fp Tissot'a w jednym z komentarzy podaja cene 1400pln.
Musze obejrzec na zywo i ocenic.
prs516 (220)
944669, 2017-10-20 16:09:44
(Raf1985) - @944660
Gdzies czytalem ze w Polsce cena detaliczna ~1400pln. Ale zapewne w sklepie cos do utargowania.
Im dluzej patrze na fotki, wdzi mi sie coraz bardziej... 😀
prs516 (219)
944657, 2017-10-20 12:41:37
(XXX) - @944656
Podoba mi sie ta czerwien w Bulls'iku
prs516 (218)
944655, 2017-10-20 12:13:24
Pewnie ci ktorzy interesuja sie NBA juz widzieli reklame. Ciekawe jak to prezentuje sie na zywo. Ktorybyscie chcieli "na lape"?
WG.mnie Bulls jest fajny.
https://www.tissotwatches.com/pl-pl/shop/tissot-chrono-xl-nba-teams.html
prs516 (217)
941831, 2017-09-28 13:50:20
Gratuluje zespolowi wygranej. Dobrze bylo zobaczyc usmiech i radosc na twarzach koszykarzy, dzialaczy klubu i nas - kubicow. Podobnego stanu zycze im i nam na koniec sezonu.

Czy ktos z was korzysta z internetu z Netii? Od rana u mnie pierdut. Nie wiem w czym tkwi problem, bo w domu nikt sie kablami i router'em nie bawil.
prs516 (216)
934337, 2017-08-21 18:04:18
Szewczyk oficjalnie
prs516 (215)
928388, 2017-07-07 13:36:51
(tiramisu) - @928385
A ja odebralem slowa Chyla ze Stal to ambitny klub, Anwil niekoniecznie...ale to tylko moja luzna interpretacja.
prs516 (214)
925810, 2017-06-25 17:43:47
(Biskup) - @925808
przejedz sie od Falbanki do Michelina. Ewentualnie dalej mostku w strone lotniska. Zobacz te pielgrzymki sciezka rowerowa. Z rugiej strony jest betonowy /najczesciej/ pusty chodnik...A juz szczytem jest pieszy z pieskiem na sciezce rowerowej. Mialem przypadek gdy goscia pies przebiegl mi na smyczy przed rowerem i ja zostalem brutalne zhamowany. Jeszcze mial pretensje i nie widzial problemu w tym gdzie i jak chodzi
prs516 (213)
917983, 2017-05-19 11:18:34
(tiramisu) - @917982
Energa Anwil Wloclawek - EA Wloclawek, to "prawie" Jak Emporio Armani... hahahah
prs516 (212)
910325, 2017-05-03 21:03:04
(mar) - @910322
U mnie 1559
prs516 (211)
910323, 2017-05-03 21:02:37
(WTF) - @910320
Polsat usunal m.in.zdf z listy kanalow. Mozna recznie dodac kanaly. Wyszukaj instrukcji w necie. Ale dzis nie ma meczu na zdf.
prs516 (210)
903858, 2017-04-05 21:49:21
(MichalZda) - @903848
Dzieki za wyjasnienie.
prs516 (209)
903845, 2017-04-05 21:31:36
O co chodzi z Kelatim? Co takiego zrobil? Niestety w pracy musialem odejsc od kompa w polowie 4tej kwarty.
prs516 (208)
902522, 2017-03-28 12:05:21
*humorzasci! 😨😉
prs516 (207)
902521, 2017-03-28 12:03:05
Ja mam z nimi tylko dobre doswiadczenia. Robie u nich diagnostyke, a wymieniam u swojego mechanika. Moim skromnym zdaniem w diagnostyce sa b.dobrzy. Tylko homorzasci 😉.
prs516 (206)
902518, 2017-03-28 11:21:44
Witaj brzytwo😀. Macie moze wiedze czy ci dwaj starsi panowie/magicy od zawieszen i ukladu kierowniczego z Uniechowa to nadal dzialaja? Kiedys chyba mieli przerwe. 🤔
Dzieki za odpowiedzi. Udanego dnia! 👌🖒
prs516 (205)
888356, 2017-01-19 10:47:34
(chrustek0) - @888351
Stilus na Chopina
prs516 (204)
888236, 2017-01-18 13:23:08
(rych) - @888233
Mariusz Penkała - 3go Maja 1
prs516 (203)
858953, 2016-08-09 14:09:30
(Biskup) - @858951
zwazywszy na twoj login to ciekawa wiadomosc
prs516 (202)
855756, 2016-07-24 20:46:09
(chrustek0) - @855740
Na Szopena masz tez Stilus'a.
prs516 (198)
852863, 2016-07-03 22:16:06
Jak by to Stefan od siatkarzy powiedzial "ulala". Islandia strzelila.
prs516 (197)
852844, 2016-07-03 22:04:28
(answer2444) - @852843
Hmmm...ja nie mam "jabuszka" 😛
prs516 (196)
852842, 2016-07-03 22:02:14
Pewnie skonczy sie na 6/7 ⚽ w bramce Islandczykow.
prs516 (195)
846219, 2016-06-05 21:32:30
Ide po chipsy i popcorn. 🤓
[1] 2 3 4 . . . 4978

Redakcja informuje, że komentarze wyrażają opinię ich autorów i nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Regulamin serwisu
Aktualizacja serwisu : Stevedesign